20+2 | 4 dager til siste hjerteultralyd
Vis vedlegget 334232
Nå begynner dagene virkelig å gå fort, for jeg er offisielt halvveis
Hvor ble tiden av? Lillebror har rukket og blitt 25 cm og 350-400gr og jeg kjenner bevegelser daglig. Magen vises godt og klarer ikke å skjule den lenger. Har gått opp 6 kg til nå, og fornøyd med at jeg holder normal vektøkning. Tror jeg hadde gått opp 10-12 kg med frøkna når jeg ca samtidig.
Formen er grei og har jobbet 100% siden ferien. Ser ut som det går fint med litt tilrettelegging, samt behandling av naprapat. Håper jeg skal klare å stå 100% en stund til, hvert fall 4 uker, men håper jeg skal klarer så mye som 8. De på jobb passer på at jeg ikke overbelaster og hjelper meg med de tyngste løftene
Jeg var på OUL på mandagen, og alt så fint ut med lillebror. Fikk en student, og hun var nøye og flink til å forklare. Fikk et kvarter ekstra til og med, og ikke mindre enn 6 bilder. Ikke de beste bildene, men definitivt sett verre
Vis vedlegget 334233
Vis vedlegget 334234
Siste hjerteultralyd ble flyttet, og skal på den på torsdag. Til nå har alt sett så fint ut at jeg bekymrer meg ikke
Frøkna snakker mye om babyen, og vil kose med magen hver dag. Tror ikke hun skjønner konseptet og hvor stor innvirkning en lillebror vil ha på livene våre