Så koselig med en hilsen i dagboka! Så godt det ikke bare er meg. Selv om jeg hvert fall visste hva jeg gikk til denne gangen, så klarer jeg ikke å nyte det. Kommer forhåpentligvis etter kvalmen og trøttheten slipper taket.Jeg kjenner igjen følelsen av å mislike å gå gravid. Er 13+2 i dag, og håper gleden over graviditeten kommer etterhvert med magen og bevegelser. De 12 første ukene var beinharde, men det er «tabu» å snakke om så lenge man ikke ligger strak ut med spybøtta innen rekkevidde. Jeg har vært i fin fysisk form, men i forferdelig dårlig mental form. Jeg hadde lett tatt ukesvis med kvalme hengende opp ned fra stortærne framfor 8 uker med «den er død, den er død, den er død».
Men nå skal du vel snart ha tul? Det er spennende. Håper på en god opplevelse for dere, og at de to neste ukene går unna i en fei!
Ser den! Absolutt ikke noe enkelt med slike tanker, og selv om det er mentalt så påvirker det definitivt kroppen fysisk også. Sikkert stressende og utmattende
Har vært lite negative/katastrofe tanker her, og er så heldig og enda ikke opplevd MA/SA etc. Selvfølgelig veldig spent på TUL på mandag da jeg synes det har vært forferdelig mange som har opplevd MA og SA i denne gruppa.