8+0 | 15 dager til TUL
Vis vedlegget 328213
Enda en milepæl! Føles ut som jeg har vært gravid en evighet allerede, samtidig går ikke tiden fort nok. Bare 4 uker til den store 12+0, og i morgen er det 2 uker til TUL.
Nå som det FJERDE tvillingparet er dukket oppi januargruppa så tenker jeg at sjansen min nå er minimale
Hvert fall når ingen hadde noen anelse og fikk seg tiden sjokk på TUL. Er nok bare tilfelle av høy hcg produksjon som gav meg sterke tester, tidlig symptomer og bollemage.
I helgen har vi vært på hytta med familien til mannen, og frøkna har boltra seg masse med søskenbarna sine. Hun har storkosa seg! Vært veldig koselig, vi omgås egentlig alt for lite med de, av en merkelig grunn.
Vi fikk spørsmål om det kommer småsøsknene snart, og vet ikke om vi klarte å komme oss unna. Jeg er også den eneste som ikke drikker. Så jeg tror de aner ugler i mosen! (Fun fact, dette uttrykket er en feil i oversettelse fra et dansk uttrykk som er ULVER i mosen
)
Da jeg bestilte time til svangerskapskontroll, fikk jeg time til fastlegen 6.juli. Vil imidlertid høre om jeg kan få uken før i stedenfor. For det er uken vi tar ferie, så slipper vi å vente 3 dager hvis vi tenker å reise med en gang.
Så jeg har to mål denne uka som jeg har prøvd hele uka. 1. Ringe helsestasjonen så jeg får plass der denne gangen. 2. Ringe fastlegen og flytte time, samt spørre om den forvirrende meldinga om at jeg skulle ha videokonsultasjon og måtte huske å ta med urinprøve.
Ellers er formen CRAP om jeg får være dønn ærlig. Sliten, trøtt, oppblåst og kvalm.
Ser frem til bedre form om 1-2 måneders tid, for å si det sånn.
Håper dere som titter innom også her har hatt ei fin helg
5+1
6+0
8+0
10+1 TUL
12+0
Første svangerskapskontroll lege