Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Jeg fikk 3+ :smiley-bounce022 og det 4+3 o_O Jeg tror jo kanskje jeg hadde fått positiv i går og, men ville ikke sløse enda en test.

Vis vedlegget 325931

Så nå gir jeg bort alt av tester til ei venninne som også prøver :) Så legger jeg testinga bak meg for denne gang forhåpentligvis ❤️
✅ 4+0
✅ 3+ på digital
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 8+0
❤️ 10+1 TUL

Hipp hipp hurra! Mange grunner til å flagge i helgen!:hilarious::Heartred

Gratulerer med 3+ :Heartred:Heartred

4+4 | 39 dager til TUL

I dag kjenner jeg hormonene... jeg er veldig nedstemt og føles ut som jeg er på gråten konstant. Venter bare på at noe skal vippe meg av pinnen og sette i gang vannkrana. Kjenner meg utrolig sliten og trøtt :depressed:
Som venninna mi sa er det jo bare tegn på en baby, så det er jo positivt ❤️

Så bilde av magen til ei venninne i dag som venter baby til høsten og begynte nesten å gråte når jeg så den :hilarious:

Gleder meg til helga, prøve å koble av litt. Da er jeg plutselig nådd kjemiske grensa på søndag, og hjerte begynner å slå mandag :love7

Håper du føler deg i bedre humør og får overskudd snart! :Heartblue

Blir spennende å følge deg fremover :)

Uff, det høres ikke greit ut med de hormonene... Det er ikke bare-bare! Er jo ikke rart det er mange følelser i sving når du produserer en baby, men det betyr ikke at det er lett for det :Heartpink En ting som ofte hjelper meg er å vite at kl. 20.00 kan jeg gråte så mye jeg vil, da kan jeg få utløp for følelsene. Vet ikke om det er et triks for din del, men jeg tenker at dersom du vet at du ikke alltid trenger å holde det inne, at det kan få utløp, kanskje hjelper når du er i situasjoner det ikke er like stas å tute. Og det er jo et positivt tegn, helt enig med venninnen din :)

Tenk at hjertet begynner å slå på mandag! :love7 Det er en milepæl - en STOR og viktig milepæl :Heartblue

Håper du føler deg i bedre humør og får overskudd snart! :Heartblue

Blir spennende å følge deg fremover :)

Takk ❤️ Fikk gjennomslag på take away i dag, så kjennes allerede bedre ut :rolleyes: Nå kan jeg også slippe løs hormonene hvis jeg føler for det :) tusen takk ❤️

Uff, det høres ikke greit ut med de hormonene... Det er ikke bare-bare! Er jo ikke rart det er mange følelser i sving når du produserer en baby, men det betyr ikke at det er lett for det :Heartpink En ting som ofte hjelper meg er å vite at kl. 20.00 kan jeg gråte så mye jeg vil, da kan jeg få utløp for følelsene. Vet ikke om det er et triks for din del, men jeg tenker at dersom du vet at du ikke alltid trenger å holde det inne, at det kan få utløp, kanskje hjelper når du er i situasjoner det ikke er like stas å tute. Og det er jo et positivt tegn, helt enig med venninnen din :)

Tenk at hjertet begynner å slå på mandag! :love7 Det er en milepæl - en STOR og viktig milepæl :Heartblue

Det var ikke så dumt! Føler meg allerede tryggere på å slippe det ut hvis jeg trenger å få utløp nå som jeg har kommet hjem. Veldig lurt med et spesifikt klslett for da har man noe konkret å forholde seg til! Den skal jeg ta med meg ❤️ takk for gode råd og omtanke.

Jeg vet, helt sykt å tenke på. Bittelille hjerte som skal begynne å banke inne magen min! Nei off, nå er jeg på gråten igjen :hilarious:

Det kan være det letter litt og at når det bestemte klokkeslettet kommer, så føler du ikke like stor trang til å få det ut. Men det kan være godt å vite at du har en tid å forholde deg til. Det har hjulpet meg mange ganger :)

Ikke rart du er på gråten når du tenker på den lille som skal vokse seg stor inni magen din - det er jo helt magisk! :Heartred

5+0 | 36 dager til TUL

Nok en milepæl, og det på selveste 17.mai. Mister jeg fremover så anses det ikke som kjemisk. Jeg er allerede så takknemlig for at det har gått bra så langt. Nå er det 83,4% sjanse for at det går bra ❤️
AFFEFB99-45A7-4BDA-9378-62C2380542C5.jpeg

Når det gjelder symptomer så er det nokså likt, oppblåst, større og ømme pupper, uggen hvis jeg ikke spiser ofte nok og trøtt. I dag våknet jeg med kjempevondt i korsryggen, tidligere har jeg bare vært sliten. Drømmer mye rart om nettene :hilarious: I morres drømte jeg at jeg skulle lage kandiserte epler. Sambo våkna meg rett før de skulle i ovnen, så fikk ikke smake på de :arghh::hilarious: Enda veldig takknemlig for at jeg ikke er kvalm enda, tror det kommer snikende ila uken og blir verre i uke 7. Nyter hver dag før den tid!

Nå skal vi spise amerikanske pannekaker og kose oss med en frokost oss tre. Så bærer det videre til selskap og kos. Blir definitivt en annerledes 17.mai, som resten av denne veldig rare våren.

Ønsker dere alle en fantastisk dag ❤️ Så håper jeg dere kommer å hilser på når jeg flytter dagbok til termingruppa. ❤️

✅ 4+0
✅ 3+ på digital
✅ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 8+0
❤️ 10+1 TUL

5+1 | 35 dager til TUL

Ny milepæl, i dag begynner hjerte å slå. ❤️ Tenkte jeg skulle prøve å ringe fastlegen for første svangerskapskontroll. Ønsker å få tatt blodprøver for å sjekke at jeg ikke har noe mangler! Håper også å få ringte helsestasjonen så jeg får ca annenhver oppfølging fra lege og jordmor.

I dag da jeg våknet var jeg oppblåst på morraen, det er nytt! Uansett hvor oppblåst jeg har vært, så har jeg vært flat til neste morgen. Nå spiste vi helt sinnsykt mye mat i går da, så tviler på at den blir.

0C60F05C-54E5-43A7-88AC-2590F1D0FD5F.jpeg

✅ 5+1
❤️ 6+0
❤️ 8+0
❤️ 10+1 TUL
❤️ 12+0

Last edited:
5+2 | 34 dager på TUL

I går fikk jeg bestilt time til svangerskapskontroll, den ble ikke før 12+1... hadde håpet å få tidligere enn det. Tentke jeg også skulle ringe helsestasjonen også, så jeg får noen av kontrollene der.

Ellers var jeg fortsatt ganske oppblåst i morres, som gjør meg litt bekymret for at det skal vises tidlig og forsterker den lille mistanken om 2 stk. VELDIG spent på å følge hvordan det utvikler seg.

I skrivende stund kom kvalmen over meg... Enda en ting som forsterker mistanken og som blir spennende å følge med videre. Føler meg også litt svimmel :hungover:

Herregud det blir ekstra spennende å dra på TUL :D

✅ 5+1
❤️ 6+0
❤️ 8+0
❤️ 10+1 TUL
❤️ 12+0

Last edited:
5+2 | 34 dager på TUL

I går fikk jeg bestilt time til svangerskapskontroll, den ble ikke før 12+1... hadde håpet å få tidligere enn det. Tentke jeg også skulle ringe helsestasjonen også, så jeg får noen av kontrollene der.

Ellers var jeg fortsatt ganske oppblåst i morres, som gjør meg litt bekymret for at det skal vises tidlig og forsterker den lille mistanken om 2 stk. VELDIG spent på å følge hvordan det utvikler seg.

I skrivende stund kom kvalmen over meg... Enda en ting som forsterker mistanken og som blir spennende å følge med videre. Føler meg også litt svimmel :hungover:

Herregud det blir ekstra spennende å dra på TUL :D
Jeg ER så spent på om det er 1 eller 2 du bærer på :D gleder meg til å høre fra deg etter tul når enn det blir:nailbiting:

Jeg ER så spent på om det er 1 eller 2 du bærer på :D gleder meg til å høre fra deg etter tul når enn det blir:nailbiting:
22.juni, litt over en mnd til bare. Blir veeeldig spennende! :rolleyes: Til tross for symptomene så er det jo fortsatt størst sjans for at det bare er en inni der.

Iiih, så sykt spennende! Jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig til du skal på TUL :D:D

5+3 | 33 dager til TUL

I dag er kvalmen overveldende... :arghh::depressed:

Må bare komme meg gjennom dagen og så er det hvert fall fri i morra.. og en arbeidsdag før det er fri igjen. :hungover:

✅ 5+1
❤️ 6+0
❤️ 8+0
❤️ 10+1 TUL
❤️ 12+0

5+4 | 32 dager til TUL

Ei venninne (som også er forloveren min) inviterte meg på middag i går, men det viste seg å være en overraskelsesmiddag :D Jeg skulle egentlig reist til en europeisk by i går og feiret utdrikningslaget mitt. Så hadde de samlet seg en gjeng for å feire meg litt likevel. ❤️ Heldigvis visste nesten alle det, så sa det til to siste som ikke visste så jeg slapp å styre med å skjule det. Var utrolig koselig og jeg koste meg glugg ❤️

Ellers så ulmer kvalmen godt inni mellom. Hjelper å spise, men det varer ikke så lenge før den kommer tilbake. Den er heldigvis ikke nådd toppen enda, selv om det begynner å blir ganske ubehagelig...

I dag skal vi på besøk til familie og kose oss med god mat :) Ønsker dere en flott langhelg for de som har det! Selv skal jeg jobbe i morra :( men da er det plutselig helg igjen, og meldt kjempefint vær ❤️

✅ 5+1
❤️ 6+0
❤️ 8+0
❤️ 10+1 TUL
❤️ 12+0

Back
Topp