Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Åååå, gravidapp :love7 Du er heldig!
Det høres jo veldig fornuftig ut det da :)

Ja, må være en helt syk opplevelse! Og så slitsomt og tøft det første året o_O
Var en fin serie :)

Takk! Jeg får litt fnatt når jeg ser testene, produserte ikke nær så mye HCG med frøkna. Så blir veldig spennende å se hvert fall! Kan være så enkelt at jeg bare produserer mye HCG. Tiden vil vise :eek: Vises magen min veldig tidlig og blir fort stor så kan jo det være enda et tegn. Så føler spent med fremover!

Jaaa, det var kjempegøy :D Så glad på dine vegne, etter den berg og dalbanen dere har vært gjennom. ❤️
Utrolig spennende!:joyful:
Tusen takk! Så fint sagt! Er ekstremt etterlengtet :Heartbigred blir utrolig kjekt å følge deg! :love7

PP1 | 14DPO | 4+1

Ingen tvil om at symptomene kommer som ei perle på ei snor! Fortsatt er jeg trøtt og gjesper konstant, i dag var jeg sliten i korsryggen allerede før jeg satt meg i stolen på jobb, leverposteien lukta intenst og litt ekkelt i dag, puppene har definitivt blitt større. Er mye oppblåst, men det var jeg også før jeg ble gravid, men føler det er mer og over lengre perioder nå kanskje? Buksene er hvert fall ubehagelig å ha på seg. Kan også bli uggen gang hvis jeg ikke har spist på en stund. Så er jeg veldig varm!

Hver dag jeg går uten å være kvalm er jeg takknemlig for! Med frøkna tror jeg det startet allerede i uke 5 og holdt på helt til uke 18. Håper det blir litt kortere denne gangen, for det var definitivt noen lange uker.

Ellers blei jeg litt vel cocky i dag og gikk på en testesmell! Tok en digital, som ikke overraskende nok fortsatt var 2-3.

Ellers er jeg på vei over på 25ml :) Men ser at de er nesten like sterke :hilarious: Her er dagens tester:

10 ml, så godt som like sterk som teststreken.
158C757F-B02C-4DB0-9CAB-7EDB7B4A984B.jpeg

25 ml Babyplan
B8C4F276-7EF3-4B29-8183-8125E111205F.jpeg

Stigning, ser ut som økningen har avtatt litt. Syns gårdagens og dagens test er ganske like.

7367D90B-FBDD-4E10-876D-2D77B8B13103.jpeg

Tester nok ut uka her, så legger jeg testing på hylla for denne gang. Tror jeg prøver en ny digital onsdag. Så flytter jeg nok dagboka når jeg kommer til 5+0, vil ikke ta fokuset fra de som prøver ❤️
✅ 4+0
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0

PP1 | 14DPO | 4+1

Ingen tvil om at symptomene kommer som ei perle på ei snor! Fortsatt er jeg trøtt og gjesper konstant, i dag var jeg sliten i korsryggen allerede før jeg satt meg i stolen på jobb, leverposteien lukta intenst og litt ekkelt i dag, puppene har definitivt blitt større. Er mye oppblåst, men det var jeg også før jeg ble gravid, men føler det er mer og over lengre perioder nå kanskje? Buksene er hvert fall ubehagelig å ha på seg. Kan også bli uggen gang hvis jeg ikke har spist på en stund. Så er jeg veldig varm!

Hver dag jeg går uten å være kvalm er jeg takknemlig for! Med frøkna tror jeg det startet allerede i uke 5 og holdt på helt til uke 18. Håper det blir litt kortere denne gangen, for det var definitivt noen lange uker.

Ellers blei jeg litt vel cocky i dag og gikk på en testesmell! Tok en digital, som ikke overraskende nok fortsatt var 2-3.

Ellers er jeg på vei over på 25ml :) Men ser at de er nesten like sterke :hilarious: Her er dagens tester:

10 ml, så godt som like sterk som teststreken.
Vis vedlegget 325739

25 ml Babyplan
Vis vedlegget 325740

Stigning, ser ut som økningen har avtatt litt. Syns gårdagens og dagens test er ganske like.

Vis vedlegget 325741

Tester nok ut uka her, så legger jeg testing på hylla for denne gang. Tror jeg prøver en ny digital onsdag. Så flytter jeg nok dagboka når jeg kommer til 5+0, vil ikke ta fokuset fra de som prøver ❤️
✅ 4+0
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0

For noen fine tester ❤️ Det er verdens beste følelse å få så fin stigning ☺️

Æææh, bestilte akkurat TUL :smiley-bounce022

Det ble 22.juni, da er jeg 10+1. Det er bare 42 dager til, eller om 1,5t er det bare 41!

Vi skal i selskap den påfølgende helgen, og kan være greit å vite alt står bra til hvis det skulle være vanskelig å skjule. Jeg håper jo jeg klarer å hold det hemmelig litt lengre enn det! :angelic:
✅ 4+0
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0
❤️ 10+1 TUL

Æææh, bestilte akkurat TUL :smiley-bounce022

Det ble 22.juni, da er jeg 10+1. Det er bare 42 dager til, eller om 1,5t er det bare 41!

Vi skal i selskap den påfølgende helgen, og kan være greit å vite alt står bra til hvis det skulle være vanskelig å skjule. Jeg håper jo jeg klarer å hold det hemmelig litt lengre enn det! :angelic:
✅ 4+0
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0
❤️ 10+1 TUL
Så utrolig spennende!!:joyful:

PP1 | 16 DPO | 4+3

Tida går så seeent :arghh: Føler jeg har vært gravid en evighet, men er ikke 1,5 uke en gang. Formen er fin, litt uggen hvis jeg ikke spiser og får noen korte skyll med kvalme av og til. Oppblåst som faaen! Best med bukseknappen åpen :angelic:

11% av svangerskapet er fullført, og er allerede 80,4% sjans for at der går bra! 7F533F28-CE7A-430F-AF6C-89A5D3CE5C90.jpeg

I dag ryker en ny digital og håper jeg skal få 3+ :angelic: Hadde alarm på kl 10 så jeg skulle huske å gå på do på jobb. Begynner definitivt å bli vanskeligere å holde seg, og går oftere på do nå enn tidligere.

Så nå teller jeg bare ned til jeg skal hjem å teste :D

✅ 4+0
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0
❤️ 10+1 TUL

Jeg fikk 3+ :smiley-bounce022 og det 4+3 o_O Jeg tror jo kanskje jeg hadde fått positiv i går og, men ville ikke sløse enda en test.

4EFE8BC9-980B-45B7-A02D-30F0B3BCCA4D.jpeg

Så nå gir jeg bort alt av tester til ei venninne som også prøver :) Så legger jeg testinga bak meg for denne gang forhåpentligvis ❤️
✅ 4+0
✅ 3+ på digital
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 8+0
❤️ 10+1 TUL

Jeg fikk 3+ :smiley-bounce022 og det 4+3 o_O Jeg tror jo kanskje jeg hadde fått positiv i går og, men ville ikke sløse enda en test.

Vis vedlegget 325931

Så nå gir jeg bort alt av tester til ei venninne som også prøver :) Så legger jeg testinga bak meg for denne gang forhåpentligvis ❤️
✅ 4+0
✅ 3+ på digital
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 8+0
❤️ 10+1 TUL

:smiley-bounce016
FANTASTISK!!
Så gøy at du fikk 3+ allerede nå :happy093

:smiley-bounce016
FANTASTISK!!
Så gøy at du fikk 3+ allerede nå :happy093
Jaaa :D fortsatt spent på hva UL vil vise oO når jeg fikk 3+ nesten en uke senere med frøkna (testet positivt 2 dager senere også)

Hurra for 3+ på testen! :) Det er stas! Gleder meg til du poster her etter TUL. Tror vi er mange som er bortimot like spente som deg ;) Har lest litt at det er noen som produserer hcg tidlig og da blir testen sterk, så det trenger jo ikke bety tvillinger. Men at det er et veldig positivt tegn, er det ingen tvil om :) Blir fryktelig spennende! Ettersom du har TUL 22. juni er det en bitteliten sjanse for at jeg er gravid faktisk.. Eller så er jeg på PP4 o_O Nei, du får sende massevis av babystøv min retning ;)

Gratulerer med 3+!! :Heartblue

Hvilken app bruker du til å holde oversikt over graviditeten? :)

Gratulerer så mye med 3+!! Fantastisk!!
Gleder meg til å følge med videre. :)

Hurra for 3+ på testen! :) Det er stas! Gleder meg til du poster her etter TUL. Tror vi er mange som er bortimot like spente som deg ;) Har lest litt at det er noen som produserer hcg tidlig og da blir testen sterk, så det trenger jo ikke bety tvillinger. Men at det er et veldig positivt tegn, er det ingen tvil om :) Blir fryktelig spennende! Ettersom du har TUL 22. juni er det en bitteliten sjanse for at jeg er gravid faktisk.. Eller så er jeg på PP4 o_O Nei, du får sende massevis av babystøv min retning ;)
Ja, det kan godt bare være en, noe det mest sannsynlig er :) de som er gravid med tvillinger trenger heller ikke å ha voldsomt økning. Veldig individuelt med hcg produksjon! Men jeg produserer fortere nå enn med frøkna :) jeg håper sånn at du sitter med drøssevis av positive tester og kommer etter meg hakk i hæl!

Gratulerer med 3+!! :Heartblue

Hvilken app bruker du til å holde oversikt over graviditeten? :)
Helseoversikt :) Den har fine knipeøvelser jeg prøver å gjøre hver dag også :) Anbefales!

Gratulerer så mye med 3+!! Fantastisk!!
Gleder meg til å følge med videre. :)
Tusen takk :D

Gratulerer med 3+! Det er en herlig milepæl :love7

Back
Topp