Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Har hørt begge deler! Rask økning trenger ikke å bety tvillinger, og tvillinger trenger ikke å bety at det er rask økning. Blir spennende å se! Hadde du mistanke om at det var 2? Hva var tegnene i såfall? Eller var det overraskelse ved UL?
Jeg hadde ingen mistanke om at det var to. Hadde som sagt en veldig rolig stigning i HCG og var generelt i veldig god form den første tiden. Det var egentlig veldig lite tegn i hele og det store. Vi hadde jo kødda mye med at det kunne være tvillinger da vi har fire tvillingpar fordelt på tre av sykepleierne på jobb (5 par nå da :hilarious:). Så når vi fant ut at det var to ble vi kjempe overrasket, samtidig som vi ikke ble det :smiley-ashamed004

PP1 | CD28 | DPO12 | 3+6

Hei og god morgen til deg! I dag stod frøkna opp før fuglene feis :hungover: Det er imidlertid enda en milepæle i dag, nemlig IKM :smiley-bounce022

Jeg er 3+6 i dag og runder 4+0 i morgen. Synes at tiden går utrolig sent :bored:
76198077-99C2-445E-B7E4-0592842270D9.jpeg

Det som er fantastisk, er at det allerede 77,5% sjanse for at det vil gå bra ❤️
8C32E201-4FE9-4729-8048-3153B5ABB44D.jpeg

Tenkte jeg skulle skrive litt om symptomene mine:
- Ømme pupper
- Sliten i korsryggen
- Større pupper og areola
- Uggen hvis jeg ikke spiser
- Oppblåst
- Gjesper mye og mye trøtt
- Murringer/tyngdefølelse nederst i magen

Ellers droppet jeg temping i dag, og tviler jeg kommer til å ta det opp. Føler det bare er unødvendig stress nå! Tror jeg også skal droppe testinga i dag :rolleyes:

Helgen står det litt på planen! Først skal jeg henge med ei venninne, så skal jeg på vinkveld. Så jeg må bytte om innholdet på en alkoholfri og en med alkohol i. Så foreslo jeg at vi kunne bake brieosten, for gravide kan spise den hvis man den har 75°c i 15 sekund: Så virker det ikke så mistenksomt. I morgen skal vi på hytta til pappa og stemoren min, veldig lenge siden vi har truffet de :)

Skal prøve å logge litt av i helgen, dette kan bli så altoppslukende! Ønsker alle en fin fin helg ❤️
❤️ 4+0
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0

Så fint å lese at prosenten er så høy! Det må kjennes veldig godt :Heartpink Dette kommer til å gå hele veien skal du se! :)

Det høres ut som du har en veldig fin helg i vente. Det var lurt det med brien, det skal jeg prøve å huske til jeg trenger det. Da bare baker du den i ovnen i 15 sek? Hvordan har du tenkt å skjule at du drikke alkoholfri vin - skal du bytte innholdet hjemme? Synes jeg ser at du styrer med å bytte om, hehe.

Å logge av litt er ingen dum ide. Jeg har vel det som mål jeg også, men er så fort gjort når jeg får en ledig stund.. Men helt enig, det kan være veldig altoppslukende. Ønsker deg en riktig fin helg og gratulerer så mye med å komme til IKM - det er en egen milepæl bare det :) Nyt helgen med venner og familie, kos deg masse :Heartpink

Så fint å lese at prosenten er så høy! Det må kjennes veldig godt :Heartpink Dette kommer til å gå hele veien skal du se! :)

Det høres ut som du har en veldig fin helg i vente. Det var lurt det med brien, det skal jeg prøve å huske til jeg trenger det. Da bare baker du den i ovnen i 15 sek? Hvordan har du tenkt å skjule at du drikke alkoholfri vin - skal du bytte innholdet hjemme? Synes jeg ser at du styrer med å bytte om, hehe.

Å logge av litt er ingen dum ide. Jeg har vel det som mål jeg også, men er så fort gjort når jeg får en ledig stund.. Men helt enig, det kan være veldig altoppslukende. Ønsker deg en riktig fin helg og gratulerer så mye med å komme til IKM - det er en egen milepæl bare det :) Nyt helgen med venner og familie, kos deg masse :Heartpink

Tror den skulle stå 10 min i 200° :) Jepp :hilarious: Skal tømme over vinen på ei flaske så får ei venninne den(skal fortelle henne det i dag). Så heller jeg sen alkoholfrie tilbake i den flaska som hadde alkohol i seg :rolleyes: Ho ene der vet heldigvis!

Takk for det du ❤️ Jeg kommer nok til å gløtte litt, vanskelig å la være :hilarious: Håper du får en superfin helg du og, forhåpentligvis med en positiv overraskelse. ❤️

Tror den skulle stå 10 min i 200° :) Jepp :hilarious: Skal tømme over vinen på ei flaske så får ei venninne den(skal fortelle henne det i dag). Så heller jeg sen alkoholfrie tilbake i den flaska som hadde alkohol i seg :rolleyes: Ho ene der vet heldigvis!

Takk for det du ❤️ Jeg kommer nok til å gløtte litt, vanskelig å la være :hilarious: Håper du får en superfin helg du og, forhåpentligvis med en positiv overraskelse. ❤️

Høres lurt ut :)

Tror jeg bare må belage meg på at TR kommer om få dager og at det ikke gikk. Men tusen takk :Heartpink

Gratulerer med faktisk IKM! Funker nok flott dette med å bytte om på vinen ;) Kos deg masse i helgen!

PP1 | 13 DPO | 4+0

God morgen dere! I går storkoste meg, og var ikke hjemme før kl 2 :hilarious:

Nok en milepæl i dag 4+1 og en dag over IKM. :D

Jeg endte opp med å ta en test likevel i går 12 DPO :rolleyes: Den er ikke langt unna å være like sterk som teststreken :eek:o_O

EB85F81B-2D1F-4986-B246-E2F49637E9F7.jpeg

Lurer på om neste digitale ryker allerede på tirsdag, selv om jeg tror det er litt tidlig enda. Så vurderer jeg sterkt å bestille TUL for ikke sikker på om jeg klarer å vente til 11-12 uker med de testene der o_O
✅ 4+0
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0

PP1 | 13 DPO | 4+0

Jeg endte opp med å ta en test likevel i går 12 DPO :rolleyes: Den er ikke langt unna å være like sterk som teststreken :eek:o_O

Vis vedlegget 325610

Lurer på om neste digitale ryker allerede på tirsdag, selv om jeg tror det er litt tidlig enda. Så vurderer jeg sterkt å bestille TUL for ikke sikker på om jeg klarer å vente til 11-12 uker med de testene der o_O
✅ 4+0
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0
Wow!! Så sterk streken har blitt! Så spennende !
Er det 10ml eller 25ml tester? Mulig du har skrevet det før men..
Gleder meg til du tester for 3+. Har en følelse av at du kommer til å få det før 5+0 så sterk som streken er.:nailbiting:
Jeg hadde heller ikke klart å vente så lenge med tul så skjønner godt om du bestiller tidligere.:D

Woah! Sjekk den streken a :woot::woot:
Når tenker du bestille TUL? :)

Wow!! Så sterk streken har blitt! Så spennende !
Er det 10ml eller 25ml tester? Mulig du har skrevet det før men..
Gleder meg til du tester for 3+. Har en følelse av at du kommer til å få det før 5+0 så sterk som streken er.:nailbiting:
Jeg hadde heller ikke klart å vente så lenge med tul så skjønner godt om du bestiller tidligere.:D
Ja syns også det har gått vel fort! 10ml tester jeg har brukt :) Mistenker også jeg får 3+ i midten av neste uke :rolleyes:

Woah! Sjekk den streken a :woot::woot:
Når tenker du bestille TUL? :)
Hadde tenkt i slutten av juni, men nå er jeg sannelig ikke sikker!

Her ser dere stigningen jeg har hatt siden 8DPO kveld:
C5B6D848-77D7-46C6-B21B-5D45A46E8424.jpeg

Ja syns også det har gått vel fort! 10ml tester jeg har brukt :) Mistenker også jeg får 3+ i midten av neste uke :rolleyes:

Hadde tenkt i slutten av juni, men nå er jeg sannelig ikke sikker!

Her ser dere stigningen jeg har hatt siden 8DPO kveld:
Vis vedlegget 325619

Kanskje i begynnelsen av Juni i stedet da? :D
Jeg tenker en i begynnelsen av Juni, for å bekrefte at ting ser greit ut, og så tenker jeg en til i begynnelsen av Juli eller noe sånt :)

Kanskje i begynnelsen av Juni i stedet da? :D
Jeg tenker en i begynnelsen av Juni, for å bekrefte at ting ser greit ut, og så tenker jeg en til i begynnelsen av Juli eller noe sånt :)
Hadde egentlig tenkt å ta det rundt vår egentlige bryllupsdag, så derfor jeg syns det er litt vanskelig å gi slipp på den :angelic:

PP1 | 13 DPO | 4+0

Vis vedlegget 325610

✅ 4+0
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0
Woooow!! For en test!! Herregud jeg er spent på ultralyden din om det er 2! Tror du det selv? :smiley-bounce022
Gleder meg skikkelig til å følge med og så gøy at vi er ganske likt i løypen nå!!!:smiley-bounce015

Hadde egentlig tenkt å ta det rundt vår egentlige bryllupsdag, så derfor jeg syns det er litt vanskelig å gi slipp på den :angelic:

Det er forståelig! Hvis du klarer å vente så ser du jo mer i slutten av Juni uansett :rolleyes:

Woooow!! For en test!! Herregud jeg er spent på ultralyden din om det er 2! Tror du det selv? :smiley-bounce022
Gleder meg skikkelig til å følge med og så gøy at vi er ganske likt i løypen nå!!!:smiley-bounce015
Takk! Jeg får litt fnatt når jeg ser testene, produserte ikke nær så mye HCG med frøkna. Så blir veldig spennende å se hvert fall! Kan være så enkelt at jeg bare produserer mye HCG. Tiden vil vise :eek: Vises magen min veldig tidlig og blir fort stor så kan jo det være enda et tegn. Så føler spent med fremover!

Jaaa, det var kjempegøy :D Så glad på dine vegne, etter den berg og dalbanen dere har vært gjennom. ❤️

Det er forståelig! Hvis du klarer å vente så ser du jo mer i slutten av Juni uansett :rolleyes:
Jeg tror det kommer litt ann på hvor fort magen vises, og kanskje jeg kan få noen til å høre på hjertelyden etterhvert og kanskje kan gi enda en pekepinne om det er en eller to! Sykt spennende hvert fall :eek:

Kveldens test 13 DPO, de fortsetter å øke!

983DC32A-51EF-4FA0-8E52-6233BD2E5F80.jpeg

Her er de tre siste testene sammenlignet:
48EE977A-24A9-4374-8E54-4328C59580CE.jpeg

Bestilte jo 15 tidligtester som var 10ml. Angrer på det nå :hilarious: Er ikke lenge før den er like sterk! Tror jeg må kjøpe noen på apoteket som er 25 ml eller bytte med ei venninne som prøver.

Dette er helt syke streker, det må jeg bare si :D Den er så utrolig sterk! Jeg gleder meg veldig til du skal på TUL - er såååå spent på om det er flere der inne ;) Du får se på serien "Trillinger" på NRK hvis du allerede ikke har gjort det - den er veldig fin :)
Så fint at du kan bytte med en venninne som prøver - hun setter helt sikkert pris på testene hun kan bytte til seg ;)

Dette er helt syke streker, det må jeg bare si :D Den er så utrolig sterk! Jeg gleder meg veldig til du skal på TUL - er såååå spent på om det er flere der inne ;) Du får se på serien "Trillinger" på NRK hvis du allerede ikke har gjort det - den er veldig fin :)
Så fint at du kan bytte med en venninne som prøver - hun setter helt sikkert pris på testene hun kan bytte til seg ;)
Følger faktisk hun ene i Trillinger på Instagram :) Det må hvert fall være omveltende! Jeg klarer ikke å bestemme meg for når jeg skal ta TUL :eek:

Vurderer å spørre legen om jeg kan komme inn på kontroll i uke 8 kanskje, og så ta ultralyd i uke 10.

Sånn ser det ut i juni:
8E8C61DA-55BC-49CD-A64A-2FB2828E764F.jpeg

Samboer sa det ikke var så nøye når det var, og det er jo ikke sikkert han for lov å være med heller kom jeg til å tenke på..

Jeg tror det kommer litt ann på hvor fort magen vises, og kanskje jeg kan få noen til å høre på hjertelyden etterhvert og kanskje kan gi enda en pekepinne om det er en eller to! Sykt spennende hvert fall :eek:

Det sies at magen kommer tidligere med nr 2, så det kan godt være at du får tidligere mage uansett :happy:

Back
Topp