Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di. Så spennende å følge med når man selv er i prøvefasen. Krysser fingrene for at det holder seg slik og du får økning i styrke :)
Og med inspirasjon fra deg oppretter jeg min egen dagbok også!
Så koselig! Jeg har brukt den gamle dagboka mi masse, og så hvor fort man glemmer! Gøy å se tilbake på :D Skal ta en titt i kveld!

Så gøy å komme inn her i dag å se så utrolig fine tester du har fått! Det er en glede å se! :love7

Så du hadde lagt igjen spor :signs001:Heartred
Tuuusen takk :D Veldig spent på ettermiddagstesten, holdt meg siden 6.30 oO

Fornøyd med dagens ettermiddagstest :D Ble tatt med 10t urin da, glemte å gå på do på jobb :wacky: Når jeg kom på det så var det så nære til jeg skulle gå så tenkte fuck IT, jeg holder meg! Fin og sterk ❤️ Lurer på om jeg skal slå til med ny digital på lørdag :angelic:

6892F461-68FF-4B8F-8D15-EC6DFD2DF7D0.jpeg
9 DPO K
10 DPO M
10 DPO E

Last edited:
Fornøyd med dagens ettermiddagstest :D Ble tatt med 10t urin da, glemte å gå på do på jobb :wacky: Når jeg kom på det så var det så nære til jeg skulle gå så tenkte fuck IT, jeg holder meg! Fin og sterk ❤️ Lurer på om jeg skal slå til med ny digital på lørdag :angelic:

Vis vedlegget 325351
9 DPO K
10 DPO M
10 DPO E

Gratulerer med supre tester! :D:Heartred

WOW - det er streken sin, det!!!! :love7 Jeg tror det er blant de tydeligste 10 DPO jeg har sett!!! For en utrolig følelse det må være :love7
Ja, syns den er ganske drøy til å være 10/11 DPO! Så tror det ryker en digital i helga. Har bestilt fra nett, men tror ikke de rekker frem til i morra, så drar nok innom apoteket i morra :)

Håper du følger hakk i hel snart som mulig ❤️

Ja, syns den er ganske drøy til å være 10/11 DPO! Så tror det ryker en digital i helga. Har bestilt fra nett, men tror ikke de rekker frem til i morra, så drar nok innom apoteket i morra :)

Håper du følger hakk i hel snart som mulig ❤️

Det ville jeg absolutt gjort! Jeg er skikkelig spent på hva den viser :) Kanskje det er de tvillingene da... ;) Eller så har du bare høy produksjon av hcg tidlig. Det er mange muligheter ;) Men baby - DET er det hvertfall, ingen tvil! :)

Vis vedlegget 325351
9 DPO K
10 DPO M
10 DPO E

Så herlig!

Vis vedlegget 325351
9 DPO K
10 DPO M
10 DPO E
Wow!! For en økning! Tror det ligger digital 2-3 like rundt hjørnet nå altså!

Det ville jeg absolutt gjort! Jeg er skikkelig spent på hva den viser :) Kanskje det er de tvillingene da... ;) Eller så har du bare høy produksjon av hcg tidlig. Det er mange muligheter ;) Men baby - DET er det hvertfall, ingen tvil! :)
Ikke noe skyggestreker her i gården nei :hilarious:

Wow!! For en økning! Tror det ligger digital 2-3 like rundt hjørnet nå altså!
Tror jeg og! Sparer den til lørdagen, så er det forhåpentligvis enda en ting å feire i tillegg til og nådd IKM :)

PP1 | CD20 | DPO4/5

Syns også at puppene har endret seg litt og har noe krampelignende fornemmelser nede i magen o_O Vanskelig å ikke gi seg selv høye forhåpninger nå!

Leser gjennom dagboken din på nytt for å sjekke symptomene opp mot mine, husker ikke alt vi har pratet om underveis, og kom over dette som jeg lurte på om du kan utdype litt? Er det det at de er ømme? Eller er det noe mer?

Mine er nemlig veldig ømme og jeg kjenner kjertlene veldig godt. Begynte med at de føltes annerledes bare, virket litt hovne. Kan ikke se noen tydelige blodårer eller noe. Som du sier, kan like gjerne være PMS som noe annet.

PP1 | CD22 | DPO6/7

Så lenge den ligger over 36,86, så regner den tempen min som en «up trend». Den har ikke registrert noe triphasic mønster, men det hadde jeg ikke med frøkna heller. Så foreløpig holder tempen der den skal :) Jeg gikk også opp fra 23 poeng i går til 31 poeng i dag

Ser også at 90% av gravidgrafene har temp som går opp på 6 DPO. Det gjorde ikke min, den gikk ned.. :( Det er vel ikke bra.. :(

PP1 | CD23 | DPO7/8

Har imidlertid mistet den tyngdefølelsen og murringen i magen. :sorry: Sammenligne med forrige syklus så er jeg ikke så håpefull tempmessig, den ligger ganske tett på den andre sammenlignet med coverline. Ligger litt høyere hvis jeg kun sammenlignet på EL-tidspunkt.

Nå spammer jeg dagboken din fælt her, men dette skjedde med meg i går. Utpå dagen merket jeg at tyngdefølelsen og murringen ikke var der lenger. Kan kjenne murring bittelitt, men ikke på samme måte som de siste dagene opp mot i går. Men du er jo gravid allikevel, så det kan jo kanskje være bra for min del også håper jeg.. Nå merker jeg at jeg tar fra hverandre alle tegn og tolker opp og ned. :rolleyes:

Leser gjennom dagboken din på nytt for å sjekke symptomene opp mot mine, husker ikke alt vi har pratet om underveis, og kom over dette som jeg lurte på om du kan utdype litt? Er det det at de er ømme? Eller er det noe mer?

Mine er nemlig veldig ømme og jeg kjenner kjertlene veldig godt. Begynte med at de føltes annerledes bare, virket litt hovne. Kan ikke se noen tydelige blodårer eller noe. Som du sier, kan like gjerne være PMS som noe annet.
De kjentes ømme ut, nesten litt opp mot armhulen. Jeg følte også kjertlene godt, men visste ikke om det bare var for det var lenge siden jeg hadde kjent etter :hilarious: I dag tror jeg de har blitt bittelitt større :) Syns ikke blodårene er kommet mer frem enda :)

Ser også at 90% av gravidgrafene har temp som går opp på 6 DPO. Det gjorde ikke min, den gikk ned.. :( Det er vel ikke bra.. :(
Begge mine gravdigrafer flater ut. Den øker ikke :) så ville ikke tenkt på det! Og husk du temper i munnen som vil ha større feilmargin :)

Nå spammer jeg dagboken din fælt her, men dette skjedde med meg i går. Utpå dagen merket jeg at tyngdefølelsen og murringen ikke var der lenger. Kan kjenne murring bittelitt, men ikke på samme måte som de siste dagene opp mot i går. Men du er jo gravid allikevel, så det kan jo kanskje være bra for min del også håper jeg.. Nå merker jeg at jeg tar fra hverandre alle tegn og tolker opp og ned. :rolleyes:
Den tyngdefølelsen er veldig snedig! Den hadde jeg veldig i begynnelsen hele tiden. Nå syns jeg imidlertid den kommer og går litt.

Ellers så føler jeg meg varm. Jeg smågulper/raper litt hele tiden. Blir uggen hvis jeg ikke har spist på en stund. :)

De kjentes ømme ut, nesten litt opp mot armhulen. Jeg følte også kjertlene godt, men visste ikke om det bare var for det var lenge siden jeg hadde kjent etter :hilarious: I dag tror jeg de har blitt bittelitt større :) Syns ikke blodårene er kommet mer frem enda :)

Begge mine gravdigrafer flater ut. Den øker ikke :) så ville ikke tenkt på det! Og husk du temper i munnen som vil ha større feilmargin :)

Den tyngdefølelsen er veldig snedig! Den hadde jeg veldig i begynnelsen hele tiden. Nå syns jeg imidlertid den kommer og går litt.

Ellers så føler jeg meg varm. Jeg smågulper/raper litt hele tiden. Blir uggen hvis jeg ikke har spist på en stund. :)

Det høres veldig gjenkjennbart synes jeg. I dag murringen vært mye svakere og tyngdefølelsen er på ingen måte lik som den var fra omtrent 3-4 DPO til i går. Jeg hååååper sånn det er et tegn på baby :Heartpink

Har du noen stikkinger nå da? Hvordan er de i såfall?

Det er moro at du skriver akkurat det, for de siste par dagene har jeg blitt veldig uggen (og sagt akkurat den beskrivelsen til mannen) hvis jeg ikke spiser på en stund. Kan det komme av at kroppen har jobbet med EL og jobber nå mot TR? Er varm og kald om hverandre, i kveld har jeg vært varm igjen.

Vis vedlegget 325351
9 DPO K
10 DPO M
10 DPO E

Så gøy!! Igjen, gratulerer sååå masse ❤️❤️❤️

Back
Topp