Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Definitivt testetøs, så jævelig!! Så den tittelen bærer jeg med stolthet :hilarious:

Haha, jeg hadde dødd. Jeg må rydde i galleriet mitt, er sikkert nærmere 100 bilder snart av tester og grafer :angelic:

Men hva tenker du, teste i kveld eller holde meg til i morra? (Håper du svarer det jeg vil høre :hilarious:)

Jeg tenker SELVFØLGELIG kveldstest :D :hilarious:

Altså... Økning fra morgen til kveld, kveld til morgen, hver dag siden jeg testet positivt? :eek:
8D86D7ED-58D0-418E-85DE-7DBB61F0B6F3.jpeg

Ikke noen tvil om at kroppen produserer HCG :hilarious:

Gjør du og!?
Shit jeg er spent, men må prøve å senke forhåpningene mine.... Testen ser helt blenda ut nå hvertfall flere timer inntørka:wacky:
Måtte bla tilbake og se, og jada, ser streken jeg og! Dette minner om Frk1991 sin første test :)

PP1 | CD26 | 10 DPO | 3+4

Ser de fleste apper sier jeg er 3+4 med utgangspunkt i første dag i mens, pluss jeg tror også at jeg egentlig fikk EL en dag før enn FF mener. Så sier meg 3+4!

Tempen holder seg oppe, og samme dag forrige PP stupte tempen.
191067B3-6C62-4CD0-B51E-0D6F4DCCCDAB.jpeg
D0562461-E91A-430C-85D4-B12DBAC40884.jpeg

Begynte vel å spotte samme dagen som tempfall. IKM på lørdag, så holder pusten litt enda!

65ABEDDE-5B9C-424B-9EB9-AFD29D8D1BE1.jpeg
Ikke så happy med at streken er blitt svakere, men kan skyldes andre ting. Så prøver å ikke gå bananas av den grunn!
❤️ 4+0
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0

PP1 | CD26 | 10 DPO | 3+4

Ser de fleste apper sier jeg er 3+4 med utgangspunkt i første dag i mens, pluss jeg tror også at jeg egentlig fikk EL en dag før enn FF mener. Så sier meg 3+4!

Tempen holder seg oppe, og samme dag forrige PP stupte tempen.
Vis vedlegget 325314
Vis vedlegget 325316

Begynte vel å spotte samme dagen som tempfall. IKM på lørdag, så holder pusten litt enda!

Vis vedlegget 325319
Ikke så happy med at streken er blitt svakere, men kan skyldes andre ting. Så prøver å ikke gå bananas av den grunn!
❤️ 4+0
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0

Kan se ut som mer fargestoff i den siste fra i går?
Fikk også svakere på morgen enn på ettermiddagen og kvelden, så det her betyr nok ingenting❤

Kan se ut som mer fargestoff i den siste fra i går?
Fikk også svakere på morgen enn på ettermiddagen og kvelden, så det her betyr nok ingenting❤
Ja, og urinen min var ikke veldig konsentrert i morres heller. Så håper det er en kombinasjon av andre grunner :nailbiting:

Jeg tester ofte sterkere på kvelden, så det trenger ikke bety noe at den er litt svakere på morgenen i dag. Men det er helt naturlig å bli litt stresset over det, så det forstår jeg. ❤️ Håper du får sterkere i kveld igjen :)

Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di. Så spennende å følge med når man selv er i prøvefasen. Krysser fingrene for at det holder seg slik og du får økning i styrke :)
Og med inspirasjon fra deg oppretter jeg min egen dagbok også!

Takk, føles litt surrealistisk ut! Du hadde ordnet deg dagbok i assistert? Må ta en titt :D
Så gøy å komme inn her i dag å se så utrolig fine tester du har fått! Det er en glede å se! :love7

Så du hadde lagt igjen spor :signs001:Heartred

Back
Topp