Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Gratulerer så masse ;)

Tusen takk for alle gratulasjoner, det her er litt uvirkelig.
Hvert fall når jeg sitter med denne i kveld:
F54D51C9-2CF1-4A10-872A-CF7455F7B715.jpeg

Gikk ned med den til mannen uten å se på den, så snudde vi den sammen. Jeg var sååå nervøs!

Kveldens strimmel, som ikke er så viktig nå :hilarious:
BD480E65-30B0-43D5-AAC4-213EDE5808DD.jpeg

Må jo nesten lage meg en ny liste nå :rolleyes:
❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0

Last edited:
Vis vedlegget 325190

Gikk ned med den til mannen uten å se på den, så snudde vi den sammen. Jeg var sååå nervøs!

Vis vedlegget 325191

❤️ 5+1
❤️ 8+0
Ååååh!! Gratulerer!!! :excited001

Åååhh:sad015:Heartred:Heartred:Heartred Måtte felle en tåre her. Gratulerer!!!

Venter på deg og Håperpånr3 skal komme etter nå!
Hold av plass til oss! Det er ikke noe jeg vil mer enn å følge med deg inn i januar 2021!

Gratulerer så mye ♥️♥️ Så kjekt å lese!

Vil gjerne følge med videre :love7

Vis vedlegget 325190

Vis vedlegget 325191

❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0

Gratulerer ❤️❤️

Hipp hipp hurra for gullegget!!! Nå kan du puste lettet ut og bare nyte tiden fremover med en liten spire i magen og telle ned til termin, ordinær ul og ikke minst være fornøyd over at det klaffet før dere satte fristen mtp bryllupet! Dette er stas :love7

Tusen takk alle sammen ❤️ Det her er kjempespennende :rolleyes:

PP1 | CD25 | 9 DPO | 3+2

Dagens graf ser slik ut:
F402ACA0-E55F-4F5E-B03B-71074EA52DF9.jpeg

Holder seg fin og høy, og enda sykt lik den med frøkna. Man trenger ikke å ha thripasic mønster for å være gravid :)
401B67E0-B8FB-473E-AF4A-102F8A144922.jpeg
Føler det er litt dommedag i morra... Blir sykt spennende :nailbiting:

Dagens test er også fin :)
6F0573BB-6765-44C2-AE81-2925CB3D5D5F.jpeg

Hadde plutselig ikke så mange tester igjen, så må gå ned til å teste en gang om dagen :)

❤️ 5+0
❤️ 5+1
❤️ 3+ på digital
❤️ 8+0

Last edited:
Dette var en kjempefin økning i tydelighet på streken! :) Ååå, så glad jeg er på dine vegne :love7 Gleder meg veldig til å følge med når du skal på ultralyd, symptomer fremover og gjennom hele svangerskapet (hvis du velger å fortsette dagboken selvfølgelig) :)

Dette var en kjempefin økning i tydelighet på streken! :) Ååå, så glad jeg er på dine vegne :love7 Gleder meg veldig til å følge med når du skal på ultralyd, symptomer fremover og gjennom hele svangerskapet (hvis du velger å fortsette dagboken selvfølgelig) :)

Takk, venter på deg nå! Flytter nok dagboka til termingruppa, men du må gjerne fortsette å følge meg :)

Gratulerer igjen! ❤️ Morsomt at det gikk raskt for dere også og at magefølelsen stemte :)

Jeg synes februar var perfekt tid og få barn på, så slutten av januar blir nok også veldig bra! Da rekker man og komme seg litt og få litt rutiner før våren kommer, også har man hele våren og sommeren foran seg :)
Håpernr3 har jo spådd gutt i januar på meg lenge før test, så blir spennende å se!

Da har jeg ca et halvt år før bryllupet å komme meg, så føler det er et godt mellomrom der :)

Ja, nå blir det skikkelig spennende å se om gutten dukker opp i januar ;) Jeg kommer selvfølgelig til å følge deg videre uansett hvor du legger dagboken - det er jo nå alt begynner :)

Back
Topp