Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererHva tenker dere? Økning siden i morres også
Vis vedlegget 325150
Vis vedlegget 325151
Altså økning fra i morres også
Vis vedlegget 325152
Ååååh!! Gratulerer!!!Tusen takk for alle gratulasjoner, det her er litt uvirkelig.
Hvert fall når jeg sitter med denne i kveld:
Vis vedlegget 325190
Gikk ned med den til mannen uten å se på den, så snudde vi den sammen. Jeg var sååå nervøs!
Kveldens strimmel, som ikke er så viktig nå
Vis vedlegget 325191
Må jo nesten lage meg en ny liste nå
5+1
8+0
Venter på deg og Håperpånr3 skal komme etter nå!Åååhh Måtte felle en tåre her. Gratulerer!!!
Hold av plass til oss! Det er ikke noe jeg vil mer enn å følge med deg inn i januar 2021!Venter på deg og Håperpånr3 skal komme etter nå!
Hva tenker dere? Økning siden i morres også
Vis vedlegget 325150
Vis vedlegget 325151
Altså økning fra i morres også
Vis vedlegget 325152
Tusen takk for alle gratulasjoner, det her er litt uvirkelig.
Hvert fall når jeg sitter med denne i kveld:
Vis vedlegget 325190
Gikk ned med den til mannen uten å se på den, så snudde vi den sammen. Jeg var sååå nervøs!
Kveldens strimmel, som ikke er så viktig nå
Vis vedlegget 325191
Må jo nesten lage meg en ny liste nå
5+0
5+1
3+ på digital
8+0
Dette var en kjempefin økning i tydelighet på streken! Ååå, så glad jeg er på dine vegne Gleder meg veldig til å følge med når du skal på ultralyd, symptomer fremover og gjennom hele svangerskapet (hvis du velger å fortsette dagboken selvfølgelig)
Håpernr3 har jo spådd gutt i januar på meg lenge før test, så blir spennende å se!Gratulerer igjen! Morsomt at det gikk raskt for dere også og at magefølelsen stemte
Jeg synes februar var perfekt tid og få barn på, så slutten av januar blir nok også veldig bra! Da rekker man og komme seg litt og få litt rutiner før våren kommer, også har man hele våren og sommeren foran seg