Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Den er positiv :) Min så sånn ut og slo ut på digital.
Hvor mange DPO var du når den slo ut på digital? Vet ikke om jeg tørr kjøre på med en i morra eller om jeg skal vente til onsdag..

Jeg ser strek!! Så gøøøøy. Gleder meg til neste test !

Dette er definitivt en babystrek, så utrolig gøy!!! Jeg sier også gratulerer, for dette er en spire som er kommet for å bli! :Heartred Herremin, så heldig du er!!! Jeg håper sånn at jeg får en babystrek til helgen:Heartred

Gratulerer, så gøy!!! Hvor mange dpo? Håper jeg kommer etter om noen dager :happy:

Dette er definitivt en babystrek, så utrolig gøy!!! Jeg sier også gratulerer, for dette er en spire som er kommet for å bli! :Heartred Herremin, så heldig du er!!! Jeg håper sånn at jeg får en babystrek til helgen:Heartred
Tørr ikke helt håpe noe enda, men håper dette er begynnelsen ❤️ har bestilt januarbaby på hele gjengen, så bare å komme etter :D Krysser fingrene for det ❤️

Tørr ikke helt håpe noe enda, men håper dette er begynnelsen ❤️ har bestilt januarbaby på hele gjengen, så bare å komme etter :D Krysser fingrene for det ❤️

Jeg tror ganske sikkert du kan det, for den streken garanterer jeg kommer til å bli sterkere for hver eneste dag! :Heartred Og nå må du bare sende babystøv til oss andre, for jeg joiner deg mer enn gjerne i terminklubben for januar :love7

Ble jo litt usikker når jeg så på den nå da :confused::wideyed:
Vis vedlegget 325036 Vis vedlegget 325037

Den er jo ugyldig siden det er 30 min siden jeg tok den, pluss det var ei fikk ganske stygge skygger på babyplan nettopp. Så tørr ikke håpe på noe enda.

Ikke for å ta livet av håpet ditt, for jeg tror det kommer to streker på deg til slutt!! Men akkurat dette, ut i fra testene jeg har fått de siste dagene, er bare en helt idiotisk skyggestrek... :( hvis du får tak i andre tester enn babyplan så er det å anbefale, for babyplan har denne mnd gitt meg så mye håp for så å knuse det igjen, og på toppen av det hele vært med på tidenes dårligste kundeservice hvor hun omtrent påstod at jeg så syner.

Så selvom denne streken her ikke er til å stole på, enda, så har jeg troen for deg denne måneden! ❤️❤️

Her er øverste min i urin og nederste i vann, og dette var en svak skygge i forhold til andre tester. Du kan se hele test-perioden min i dagboken men som sagt!! Krysser fingrene for deg likevel, bare ikke stol blindt på babyplan.. ❤️❤️❤️

Vedlegg

• 9AA4259D-79D6-406B-B4DD-D6B69FF3875C.jpeg
    9AA4259D-79D6-406B-B4DD-D6B69FF3875C.jpeg
    80,8 KB · Visninger: 41
Ikke for å ta livet av håpet ditt, for jeg tror det kommer to streker på deg til slutt!! Men akkurat dette, ut i fra testene jeg har fått de siste dagene, er bare en helt idiotisk skyggestrek... :( hvis du får tak i andre tester enn babyplan så er det å anbefale, for babyplan har denne mnd gitt meg så mye håp for så å knuse det igjen, og på toppen av det hele vært med på tidenes dårligste kundeservice hvor hun omtrent påstod at jeg så syner.

Så selvom denne streken her ikke er til å stole på, enda, så har jeg troen for deg denne måneden! ❤️❤️
Her er øverste min i urin og nederste i vann, og dette var en svak skygge i forhold til andre tester. Du kan se hele test-perioden min i dagboken men som sagt!! Krysser fingrene for deg likevel, bare ikke stol blindt på babyplan.. ❤️❤️❤️
Var det syns å huske. Er det ingen sjans for at du hadde en kjemisk eller en streifer? Men du fikk skygge på vanntesten også? Min vanntest var blenda. Men har ikke sluppet jubelen løs helt enda nei!

PP1 | CD24 | DPO8/9

Beklager sent innlegg, men travelt på jobb!

Tempen holder seg høy og fin
CAE4277A-ACE1-4B8D-B896-0607B93B45C0.jpeg

Dagens test:
CCC80EC2-BBED-4CD6-B802-4121F6F81C81.jpeg

Det er jo uten tvil en strek der, men er enda skeptisk på grunn av -k- sine tester. Tok en digital også, men den var negativ. Kan imidlertid enda være tidlig til at den slår ut..
23402817-9583-46EC-B188-2F1497C5859C.jpeg

Et godt tegn var når jeg gikk ned et steg på jobb jeg ofte gjør så gjorde det faktisk vondt i puppene. Så håper forsiktig, men enda ikke overbevist!
CD10 - Begynne med solvipect ✅
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30 ✅
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30 ✅
CD14 - Barnepass og vennekveld ✅
CD15 - EL ✅
CD15 - Begynne å ta vitamin B6 ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅
DPO1 - Bekrefte at jeg er i DPOland ✅
DPO3 - Kryss i FF ✅
DPO7/8 - Første G-test ✅

DPOX - positiv digital
DPO12 - IKM

Last edited:
Fin strek!:) Digital slår definitivt ut i morgen tenker jeg.

edit: kanskje i kveld og!

PP1 | CD24 | DPO8/9

Beklager sent innlegg, men travelt på jobb!

Tempen holder seg høy og fin
Vis vedlegget 325105

Dagens test:
Vis vedlegget 325106

Det er jo uten tvil en strek der, men er enda skeptisk på grunn av -k- sine tester. Tok en digital også, men den var negativ. Kan imidlertid enda være tidlig til at den slår ut..
Vis vedlegget 325107

Et godt tegn var når jeg gikk ned et steg på jobb jeg ofte gjør så gjorde det faktisk vondt. Så håper forsiktig, men enda ikke overbevist!
CD10 - Begynne med solvipect ✅
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30 ✅
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30 ✅
CD14 - Barnepass og vennekveld ✅
CD15 - EL ✅
CD15 - Begynne å ta vitamin B6 ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅
DPO1 - Bekrefte at jeg er i DPOland ✅
DPO3 - Kryss i FF ✅
DPO7/8 - Første G-test ✅

DPOX - positiv digital
DPO12 - IKM
Åååh det er definitivt strek der!
De digitale testene er unsensitive jerks, ikke hør på de.
Det tok en ganske sterk strek for meg på testene mine før jeg fikk positiv på digital, men jeg brukte tidlig tester da..
Men så herlig! Gleder meg til å se den streken bli sterkere for hver dag!! :):)

Back
Topp