70 poeng?? Det er kjempebra! Mellom 70 og 90 poeng indikerer 80% sjanse for graviditet. Jeg hadde 32 poeng 7 dpo da jeg faktisk var gravidNei, der gikk det! Har 70 poeng står det. Er det bra eller normalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
70 poeng?? Det er kjempebra! Mellom 70 og 90 poeng indikerer 80% sjanse for graviditet. Jeg hadde 32 poeng 7 dpo da jeg faktisk var gravidNei, der gikk det! Har 70 poeng står det. Er det bra eller normalt?
Haha! I dag er min dag til å sove til 9.30, vi bytter på å stå opp med frøkna Er fortsatt på hytta så må holde deg på pinebenken enda litt, for testene ligger hjemmeHallo i luken her inne. Du kan ikke drive og sove til langt på dag når jeg står her og venter på å se resultatet av testen din
Åååh, langhelg Var sikker på at det var testing i dag, men i morgen er enda bedre. Større sjanse for strekHaha! I dag er min dag til å sove til 9.30, vi bytter på å stå opp med frøkna Er fortsatt på hytta så må holde deg på pinebenken enda litt, for testene ligger hjemme
Det blir testing i dag, men blir ikke før i ettermiddag Vi setter snuten hjemover straksÅååh, langhelg Var sikker på at det var testing i dag, men i morgen er enda bedre. Større sjanse for strek
70 poeng?? Det er kjempebra! Mellom 70 og 90 poeng indikerer 80% sjanse for graviditet. Jeg hadde 32 poeng 7 dpo da jeg faktisk var gravid
Da krysser jeg fingrene for at det bare var en tilfeldighet forrige pp, siden du nettopp hadde tatt ut spiral og kroppen prøvde å stabilisere segEr det sant????
Men, og det er et stort MEN, disse symptomene hadde jeg også i forrige pp og jeg fikk TR.
Da krysser jeg fingrene for at det bare var en tilfeldighet forrige pp, siden du nettopp hadde tatt ut spiral og kroppen prøvde å stabilisere seg
Tror det pleier å være litt større temperaturforskjeller på festedip Etter å ha lest litt også så ser det ut som festedip er mer en myte! Da er det bedre med triphasic mønster (tempen øker til et tredje nivå). Men man trenger ikke å ha det heller, da min ikke var triphasic med frøknaDet er VELDIG like grafer, ja! Så utrolig spennende!! Jeg gleder meg veldig til å se testen i kveld Det kan jo kanskje tyde på en liten festedip på 6 DPO..? En festedip trenger vel ikke å være så dyp? Altså stor forskjell i temperaturen? Det er jo litt påfallende at grafene skal være såpass like uten at de ter spire denne gangen... Jeg har skikkelig tro på at du får positiv test, om ikke i kveld, men innen et par dager Utrolig spennende!!!
Jeg har brukt disse for det var visst de med høyest nivå av B6Oi, her var det spennende å lese. Gleder meg til å se testen senere i dag
Kan jeg bare spørre deg hvilke vitaminer du bruker for å forlenge lutealfasen. Skjønner at det er B6 (eller? ), men hvilken type? Det var jo så mye forskjellig. Jeg tenker at det absolutt er verdt et forsøk har tenkt på det siden du tipsa!
Spennende Jeg blir gal av ventetidaSå spennende
Da jeg ble gravid sist, så det ganske likt ut på starten, og så en del opp og ned, men fortsatt høyt.
Krysser fingrene
Tror det pleier å være litt større temperaturforskjeller på festedip Etter å ha lest litt også så ser det ut som festedip er mer en myte! Da er det bedre med triphasic mønster (tempen øker til et tredje nivå). Men man trenger ikke å ha det heller, da min ikke var triphasic med frøkna
Men spennende at de er så like! Tror heller ikke jeg får positiv i dag fikk svak strek 9DPO, og den var så vidt synlig Ryker allerede en test når jeg er hjemme om ca 2 timer
Så spennende
Da jeg ble gravid sist, så det ganske likt ut på starten, og så en del opp og ned, men fortsatt høyt.
Krysser fingrene
Oi, den fortsatte å gå oppover - det er jo et bra tegn Hvilken dag fikk du positiv test på? Min går foreløpig opp og ned, så tviler sterkt på baby der dessverre.. Ta gjerne en titt i dagboken og se om du kan se noe, du har mye mer erfaring enn meg