Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Håper magefølelsen din stemmer!

Jeg tenkte faktisk å ta en test i morgen. Da er jeg 5 dpo, og er jeg 100% sikker på at det ikke blir noe babystrek. Jeg tenkte å ha testen til å sammenligne med når jeg tar en seinere. Har vært så mye skyggestreker på babyplan sine at jeg ikke vil måtte drive og lure når jeg først tar en test. Når første test tas der jeg har forhåpninger om strek, vet jeg ikke. Vil prøve å vente lengst mulig, men det er jo ikke bare bare :D
Ikke dumt tenkt! Ser at babyplan har gitt skikkelige stygge streker, og det jeg har skuffen full av :shifty:

C56CF8B3-35FE-4010-857D-A6BBDB3A750D.png Spennende å følge med sammentreff-partneren min:hilarious:
Jeg er 4/5 dpo idag og har lignende symptomer som deg.
- Kremete hvit utflod
- litt sånn følelse av melkespreng i puppene innimellom(!?)
- Tunghetsfølelse nederst i magen! Det hadde jeg sist og.

Har og en god følelse.
Jeg er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning på CD 13 eller 14.
Legger med et bilde av aksjeleggingen vår (hjertene), har vært ganske ivrige for å si det sånn:hilarious:
Skal sies at jeg har hatt veldig lett for å bli gravid før, så jeg er veldig spent.

Vis vedlegget 324910 Spennende å følge med sammentreff-partneren min:hilarious:
- Kremete hvit utflod

Har og en god følelse.
Legger med et bilde av aksjeleggingen vår (hjertene), har vært ganske ivrige for å si det sånn:hilarious:
Skal sies at jeg har hatt veldig lett for å bli gravid før, så jeg er veldig spent.
Næmmen, hei igjen! Koselig at du stakk innom. Herlig fred som vi viber da! :hilarious:

Oi så spennende! Når er IKM og når ryker første test? Vil påstå dere klaffet bra da :D Krysser fingrene for oss :rolleyes: Hadde jo vært fint med enda en ting til felles, la oss håpe det er en januar 2021 baby!

Vis vedlegget 324910 Spennende å følge med sammentreff-partneren min:hilarious:
- Kremete hvit utflod

Har og en god følelse.

Jeg har også kremet utflod og tunghetsfølelse nederst i magen. Ingen melkesprengfølelse. Tenker kanskje disse tingene er normalt etter EL? :angelic:

PP1 | CD22 | DPO6/7

Testdag nærmer seg med stormskritt! I morgen ryker den første testen :smiley-bounce022

Våknet i dag med en liten dip i tempen, men den holder seg fortsatt høy og fin!38ED10E1-0956-48F2-8122-3829BF2F4F30.jpeg

Dette sier FF så langt på early pregnancy signs:

715759EC-F736-4F4D-97E0-D0605D2BA3C8.jpeg

Så lenge den ligger over 36,86, så regner den tempen min som en «up trend». Den har ikke registrert noe triphasic mønster, men det hadde jeg ikke med frøkna heller. Så foreløpig holder tempen der den skal :) Jeg gikk også opp fra 23 poeng i går til 31 poeng i dag.

Gikk som sagt gjennom dagbok mi i går, og sparte på grafen fra 6DPO til sammenligning.48144EC6-6020-4200-AEE8-4F2B096DD96E.jpeg
De er forsåvidt forskjellige, men har også sine likheter. Med frøkna ser det ut som jeg hadde en feste dip, vet ikke om det går så tidlig? Det har jeg hvert fall ikke nå.

Det er imidlertid en kraftig økning i temp på begge og begge har en liten dip 6DPO.

Spennende dager fremover!

R, hvis du leser dette må du slutte å lese fremover!

CD10 - Begynne med solvipect ✅
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30 ✅
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30 ✅
CD14 - Barnepass og vennekveld ✅
CD15 - EL ✅
CD15 - Begynne å ta vitamin B6 ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅
DPO1 - Bekrefte at jeg er i DPOland ✅
DPO3 - Kryss i FF ✅

DPO7/8 - Første G-test
DPO12 - IKM

Jeg har også kremet utflod og tunghetsfølelse nederst i magen. Ingen melkesprengfølelse. Tenker kanskje disse tingene er normalt etter EL? :angelic:
Mange symptomer er like i lutealfasen og tidlig tegn på graviditet :) Så det trenger ikke å være noe, men jeg liker å tracke så jeg eventuelt har noe å sammenligne med neste PP :)

Næmmen, hei igjen! Koselig at du stakk innom. Herlig fred som vi viber da! :hilarious:

Oi så spennende! Når er IKM og når ryker første test? Vil påstå dere klaffet bra da :D Krysser fingrene for oss :rolleyes: Hadde jo vært fint med enda en ting til felles, la oss håpe det er en januar 2021 baby!

Krysser fingrene for det ja!
Ikm er mest sannsynlig 11. eller 12. Mai tror jeg. Prøver å vente med å teste til 9 dpo, men det spørs om jeg klarer :angelic: Det blir isåfall på torsdag:joyful: Kanskje jeg må prøve meg på onsdag... er jo kanske 9 dpo da og:rolleyes:

Ja, det er absolutt fullt mulig:hilarious:
Blir spennende å følge med på oss alle! Er du og i ikm gruppe 19?

Ja, det er absolutt fullt mulig:hilarious:
Blir spennende å følge med på oss alle! Er du og i ikm gruppe 19?

Ja, er i uke 19 :) Litt usikker på når IKM er ettersom jeg i utgangspunktet trodde det var 5.mai hvis jeg skulle basere meg på 23-dagers syklus som jeg hadde sist, men jeg fikk EL først på CD 16 eller 17, så da blir IKM rundt 10.mai hvis jeg skal regne 13 dager lutealfase som sist. Men vanskelig å spå når jeg tok ut spiralen i midten av mars :wacky: :)

Tatt dagens andre powernap oO

Så herlig! ;) Tyder på at kroppen din jobber fælt... Kanskje tvillingene dukker opp ;)
Slitt mye med lite energi og det var jeg som stod opp med frøkna. Så kan tyde på andre ting, men sjeldent jeg føler jeg må ta to dupper! Skal ganske mye til for at jeg tar en dupp egentlig!

Slitt mye med lite energi og det var jeg som stod opp med frøkna. Så kan tyde på andre ting, men sjeldent jeg føler jeg må ta to dupper! Skal ganske mye til for at jeg tar en dupp egentlig!

Samme her. Sover aldri på dagtid, så da hadde det vært et stort tegn for min del hvertfall :)

Kom til å tenke på noe, du får beklage hvis jeg burde visst svaret :) Hadde du festedip med frøkna? Skriver dette før jeg eventuelt går tilbake og ser på grafen da du ble gravid med henne, måtte bare spørre før jeg glemte det :)

Hvordan er magefølelsen for morgendagens test? Tester du på morningen eller kvelden?

Her går det helt i surr, for nå postet jeg innlegg i feil dagbok:bag:

Samme her. Sover aldri på dagtid, så da hadde det vært et stort tegn for min del hvertfall :)

Kom til å tenke på noe, du får beklage hvis jeg burde visst svaret :) Hadde du festedip med frøkna? Skriver dette før jeg eventuelt går tilbake og ser på grafen da du ble gravid med henne, måtte bare spørre før jeg glemte det :)

Hvordan er magefølelsen for morgendagens test? Tester du på morningen eller kvelden?
Ikke tenk på det :) jeg hadde en dip i tempen DPO2, men etter å ha lest litt mer om festedip i dag så fant jeg ut at det er egentlig en veldig dårlig måte å spå graviditet på!

Den blir nok blenda siden det enda er tidlig. Litt usikker når det blir. Kommer litt ann på når vi kommer oss avgårde fra hytta. Men ettermiddag/kveld mest sannsynlig :)

PP1 | CD22 | DPO6/7

Testdag nærmer seg med stormskritt! I morgen ryker den første testen :smiley-bounce022

Våknet i dag med en liten dip i tempen, men den holder seg fortsatt høy og fin!Vis vedlegget 324916

Dette sier FF så langt på early pregnancy signs:

Vis vedlegget 324918

Så lenge den ligger over 36,86, så regner den tempen min som en «up trend». Den har ikke registrert noe triphasic mønster, men det hadde jeg ikke med frøkna heller. Så foreløpig holder tempen der den skal :) Jeg gikk også opp fra 23 poeng i går til 31 poeng i dag.

Gikk som sagt gjennom dagbok mi i går, og sparte på grafen fra 6DPO til sammenligning.Vis vedlegget 324919
De er forsåvidt forskjellige, men har også sine likheter. Med frøkna ser det ut som jeg hadde en feste dip, vet ikke om det går så tidlig? Det har jeg hvert fall ikke nå.

Det er imidlertid en kraftig økning i temp på begge og begge har en liten dip 6DPO.

Spennende dager fremover!

R, hvis du leser dette må du slutte å lese fremover!

CD10 - Begynne med solvipect ✅
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30 ✅
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30 ✅
CD14 - Barnepass og vennekveld ✅
CD15 - EL ✅
CD15 - Begynne å ta vitamin B6 ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅
DPO1 - Bekrefte at jeg er i DPOland ✅
DPO3 - Kryss i FF ✅

DPO7/8 - Første G-test
DPO12 - IKM

Hvor finner du oversikten over prosenten for graviditetstegnene?

Back
Topp