Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Det kan jo være det ja.. Jeg har jo null peiling på dette med temping, men kan kanskje virke sånn.. Og det spiller jo egentlig ingen rolle om FF setter den til å være i dag så lenge du kjente det såpass godt som du gjorde.

Hvorfor er du skuffet over tempen? Er det fordi den ikke økte så mye som du hadde håpet? Hvor mye bør den øke ved EL? Skal den øke på EL-dagen etter 1 DPO?

Det kan jo være det ja.. Jeg har jo null peiling på dette med temping, men kan kanskje virke sånn.. Og det spiller jo egentlig ingen rolle om FF setter den til å være i dag så lenge du kjente det såpass godt som du gjorde.

Hvorfor er du skuffet over tempen? Er det fordi den ikke økte så mye som du hadde håpet? Hvor mye bør den øke ved EL? Skal den øke på EL-dagen etter 1 DPO?
Jeg håpet og forventer at den skulle øke i dag :( legger jeg inn forhøyet temp i de tre dager så får jeg kryss i dag. Det er vel 0.1-0.4 tror jeg den øker over baseline.

PP1 | CD16

Har saumfart netter for informasjon og funnet ut at det temperaturen stiger 24 timer etter egget slippes. Så da stemmer det nok overens med at jeg mistenker at egget slapp rundt kl 20 i går.

CD1A43A8-054C-474C-80A9-5AB927C34339.jpeg

Og det vil jo stemme igjen med dette:
734868A0-1405-4188-B23D-A983C0090A59.jpeg

Premom sier jeg er 1DPO, men tror FF vil sette kryss på i dag. Ville dere satt 1 DPO i dag eller i morgen da? o_O

PP1 | CD17 | DPO 1/2

I dag har det vært en travel dag på jobb! Fordelen er at dagen går fort, og det kommer godt med i DPOland. Nå er det bare to dager med jobb, så har jeg 4 dager fri! Vi skal en tur på hytta hvis jeg ikke allerede har nevnt det. Tenkte jeg skulle la være å ta med testene, og heller teste ettermiddag/kveld på mandag. Litt usikker på om jeg skal ta med termometeret. Greit å tracke hele syklusen, men kjipt med alarmen på fridagene... Hmmmm...

Tempen økte hvert fall i dag, høyeste jeg har målt til nå! Så får vi håpe den fortsetter å øke de neste dagene og jeg får det etterlengta krysset! 80C4FA51-4F17-4F12-BCF6-24D3AFB9AA58.jpeg

Har 3 dager igjen med ananas og så skal jeg fortsette på B6 frem til mensen/test tenker jeg.

CD10 - Begynne med solvipect ✅
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30 ✅
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30 ✅
CD14 - Barnepass og vennekveld ✅
CD15 - EL ✅
CD15 - Begynne å ta vitamin B6 ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅
DPO1 - Bekrefte at jeg er i DPOland ✅

DPO3 - Kryss i FF
DPO8 - Første G-test
DPO11 - IKM

Nå har jeg vært skikkelig spent på grafen din! Så utrolig spennende den ser ut!! :) Det MÅ jo bare være tegn på en liten spire tenker jeg ;) Håper jeg får et så fint hopp oppover som deg i morgen :D

Høres deilig ut med hyttetur. Blir sikkert fint for jenta deres også, å komme seg litt bort og få nye omgivelser (spesielt hvis dere ikke er der ofte). Klarer du å sovne etter å ha tempet tidlig da? I såfall ville jeg tatt med og gjort det, men viktigste er vel at du får krysset?

Nå er det ikke veldig mange kryss igjen på listen din :woot:

Nå har jeg vært skikkelig spent på grafen din! Så utrolig spennende den ser ut!! :) Det MÅ jo bare være tegn på en liten spire tenker jeg ;) Håper jeg får et så fint hopp oppover som deg i morgen :D

Høres deilig ut med hyttetur. Blir sikkert fint for jenta deres også, å komme seg litt bort og få nye omgivelser (spesielt hvis dere ikke er der ofte). Klarer du å sovne etter å ha tempet tidlig da? I såfall ville jeg tatt med og gjort det, men viktigste er vel at du får krysset?

Nå er det ikke veldig mange kryss igjen på listen din :woot:
Blir spennende å se tempen din i morgen :) Er en stund siden vi har overnattet der, hytta brukes ikke om vinteren :) så første helga i årets sesong, håper bare det blir fint vær :)

Det viktigste er krysset, mulig jeg pakker den med og tar det litt som det kommer :)

Blir spennende å se tempen din i morgen :) Er en stund siden vi har overnattet der, hytta brukes ikke om vinteren :) så første helga i årets sesong, håper bare det blir fint vær :)

Det viktigste er krysset, mulig jeg pakker den med og tar det litt som det kommer :)

Det høres ut som det kan bli en veldig fin helg da :) Krysser fingrene for fint vær og gode vekstvillkår for en liten spire ;)

Ja, er skikkelig spent selv.. Hva kan det bety hvis tempen ikke går opp i morgen da? At egget ikke har sluppet?

Det høres ut som det kan bli en veldig fin helg da :) Krysser fingrene for fint vær og gode vekstvillkår for en liten spire ;)

Ja, er skikkelig spent selv.. Hva kan det bety hvis tempen ikke går opp i morgen da? At egget ikke har sluppet?
Jaa, håper det! Hadde vært magisk å komme tilbake til en babystrek :D

Noen stiger sakte også. Så man må bare vente å se :) den gangen jeg ble gravid så datt tempen også med under coverline andre dagen. Så det er ingen fasiten sådan!

Jaa, håper det! Hadde vært magisk å komme tilbake til en babystrek :D

Noen stiger sakte også. Så man må bare vente å se :) den gangen jeg ble gravid så datt tempen også med under coverline andre dagen. Så det er ingen fasiten sådan!

Jeg tror du gjør det ;) Er skikkelig spent på dine vegne!

Hva er coverline..? :angelic: Legger ut graf i morgen tidlig - gi veldig gjerne innspill :)

PP1 | CD18 | DPO2/3

Dagens ananasskive er inntatt! Hver gang jeg spiser ananas tenker jeg på denne:03E43442-EB2D-459D-BC6B-AAA22926EA6A.png
:hilarious: Så vi blir spist av ananasen når vi spiser den.

Her er forresten dagens graf:
8F7BF93D-5061-4236-A3D0-8531609B6AB9.jpeg
Fikk er greit hopp i tempen i dag. Følte meg litt varm når jeg våkner, så regner med den kanskje synker litt i morgen. Men i morra får jeg ENDELIG krysset mitt ❤️

CD15 - EL ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅

DPO3 - Kryss i FF
DPO8 - Første G-test
DPO11 - IKM

Last edited:
PP1 | CD19 | DPO3/4

Våknet kl 05.50 i dag, følte meg varm og tempet til 37,05. Lå å slumre til det faste tempepunktet mitt kl 06.20 og da hadde den falt til 36,92 tror jeg. Så legger inn første tempen foreløpig siden den var så tett på faktiske tempetidspunkt.

Men det viktigste er at jeg ENDELIG fikk jeg kryss i FF i dag :smiley-bounce022

83754157-BC3D-4462-BD44-ACF68BFA5B46.jpeg

Grafen ligger definitivt høyere enn forrige syklus, så det er litt spennende. Selv om jeg tror det er for tidlig til at det egentlig skal tyde på noe.
CF206656-2753-4A4C-B59E-50B69532E545.jpeg

Så blir spennende dager fremover :rolleyes:

CD15 - EL ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅
DPO3 - Kryss i FF ✅

DPO8 - Første G-test
DPO12 - IKM

PP1 | CD19 | DPO3/4

Våknet kl 05.50 i dag, følte meg varm og tempet til 37,05. Lå å slumre til det faste tempepunktet mitt kl 06.20 og da hadde den falt til 36,92 tror jeg. Så legger inn første tempen foreløpig siden den var så tett på faktiske tempetidspunkt.

Men det viktigste er at jeg ENDELIG fikk jeg kryss i FF i dag :smiley-bounce022

Vis vedlegget 324644

Grafen ligger definitivt høyere enn forrige syklus, så det er litt spennende. Selv om jeg tror det er for tidlig til at det egentlig skal tyde på noe.
Vis vedlegget 324646

Så blir spennende dager fremover :rolleyes:

CD15 - EL ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅
DPO3 - Kryss i FF ✅

DPO8 - Første G-test
DPO12 - IKM

Se der for en flott graf! Dette bare må holde hele veien. Leser i checklisten din at det bare er 5 dager til første g-test. Plutselig ble dette veldig spennende! 5 dager er under en uke :woot:

Se der for en flott graf! Dette bare må holde hele veien. Leser i checklisten din at det bare er 5 dager til første g-test. Plutselig ble dette veldig spennende! 5 dager er under en uke :woot:
I knooow :D Eller faktisk er jeg bare 7DPO på FF (vi er litt uenig om når jeg hadde EL). Så første test ryker allerede på mandag :D vet det er tidlig, men når man har kort lutealfase og er testetøs så blir det sånn :hilarious: Bitteliten sjans for å få positiv test :angelic:50F9BA94-BDAB-4573-823C-8C7642EF59F5.jpeg
97C11EBE-B3B3-412A-A8CE-12F82CCC8896.jpeg

Dette blir faktisk skikkelig spennende!! Jeg er SÅ spent på dine vegne og har sånn lyst at det skal klaffe denne gangen for dere :)
Du må legge ut så fort du kan på mandag da! :D Litt avhengig av om jeg får kryss i FF i morgen eller hvordan det blir, så tester jeg tidligst torsdag neste uke (da skal jeg, etter mine og EL-testenes beregning være 10 DPO). Den testingen må forskyves litt dersom FF beregner EL annerledes (da jeg la inn tempen for morgendagen som du sa er jeg kun 2 DPO i dag, ikke 3). Wææ, da har vi ikke timet babydansen helt optimalt heller tror jeg... :(

Når skal dere gifte dere igjen? Husker ikke hva du har skrevet tidligere.. Hvordan går det med planleggingen da? :)

Dette blir faktisk skikkelig spennende!! Jeg er SÅ spent på dine vegne og har sånn lyst at det skal klaffe denne gangen for dere :)
Du må legge ut så fort du kan på mandag da! :D Litt avhengig av om jeg får kryss i FF i morgen eller hvordan det blir, så tester jeg tidligst torsdag neste uke (da skal jeg, etter mine og EL-testenes beregning være 10 DPO). Den testingen må forskyves litt dersom FF beregner EL annerledes (da jeg la inn tempen for morgendagen som du sa er jeg kun 2 DPO i dag, ikke 3). Wææ, da har vi ikke timet babydansen helt optimalt heller tror jeg... :(

Når skal dere gifte dere igjen? Husker ikke hva du har skrevet tidligere.. Hvordan går det med planleggingen da? :)
Takk for det ❤️ Mener vi har gjort vårt ytterste begge to! Prøvd å time aksjelegging, spiser ananas og andre tilskudd, temper og tester. Så det skal ikke stå på oss hvis dette ikke går!

Det kan du sjekke på FF :) du må vente til du får kryss, men da kan du finne «timing analyzer» :)
C2494953-38F3-43BE-BC52-78B6F0ED958A.jpeg
jeg mener jo EL er en dag før for jeg kjente det så godt. Så jeg er ikke helt enig med FF :)

Vi skulle egentlig gifte oss i sommer, men har utsatt det til neste sommer :/ Vi får uansett dagen vår! Jeg håper jo at vi kanskje kan bestille ultralyd til rett før den helga da i stedenfor :angelic:

Takk for det ❤️ Mener vi har gjort vårt ytterste begge to! Prøvd å time aksjelegging, spiser ananas og andre tilskudd, temper og tester. Så det skal ikke stå på oss hvis dette ikke går!

Det kan du sjekke på FF :) du må vente til du får kryss, men da kan du finne «timing analyzer» :)
Vis vedlegget 324702
jeg mener jo EL er en dag før for jeg kjente det så godt. Så jeg er ikke helt enig med FF :)

Vi skulle egentlig gifte oss i sommer, men har utsatt det til neste sommer :/ Vi får uansett dagen vår! Jeg håper jo at vi kanskje kan bestille ultralyd til rett før den helga da i stedenfor :angelic:

Det er en funksjon jeg er spent på å se når jeg får kryss! :D Vet ikke om jeg skjønte hva de ulike tingene betyr (0-3, 0-1 osv). Hva betyr det?

Åååå, det håper jeg dere kan! :Heartred

Det er en funksjon jeg er spent på å se når jeg får kryss! :D Vet ikke om jeg skjønte hva de ulike tingene betyr (0-3, 0-1 osv). Hva betyr det?

Åååå, det håper jeg dere kan! :Heartred
O = Ovulation
O - 3 —> 3 dager før eggløsning
O - 2 —> 2 dager før eggløsning
O - 1 —> 1 dag før eggløsning
O + 1 —> 1 dag etter eggløsning

Må nesten si meg fornøyd med innsatsen på aksjelegging denne PP. Her er det appene sier:

Ovia:
811152B5-E6BB-4C3C-942E-346642D9FF51.png

Premom:
F6BC0A7E-10FC-4613-B8EA-1A2FEFAAE9EB.png

FF:
D5A1C688-E526-4871-B176-FC29E9FCC4A4.jpeg

Jeg har hatt regelmessig sex, tatt EL-tester, tempet, spiser ananas 1-5 DPO, ta b6-vitaminer fra EL til mensen. Så jeg føler jeg definitivt har gjort mitt for at jeg skal bli gravid. Det er ingenting jeg kunne gjort annerledes. Skal prøve å trøste meg selv med det hvis jeg får en negativ test.

Ellers ønsker jeg alle ei knallfin helg ❤️

Back
Topp