Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

PP1 | CD11

Noterer meg stikkende smerter i venstre side. Innbiller meg gyn sa det slapp på høyre forrige syklus.

Føler meg også kvalm, noe jeg syns å huske var et EL tegn. Har imidlertid også hatt noe greier på jobb som også kan ha gjort jeg føler meg kvalm.. Så gleder meg veldig til test i ettermiddag!

CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD10 - Begynne med solvipect ✅

CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD14 - Barnepass og vennekveld
CD15 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD17 - Forventet EL
CD13–>CD18 - Masse babydans
 
PP1 | CD11

Her er dagens test
A9390DE4-BFAA-444B-9594-5DBA72A4ADF7.jpeg
Svak, men vi er i gang :D Nederste bilde er tørket, ville bare se om den økte noe særlig. Overraskende lik, så det er bra! kjennes ut som kroppen begynner å gjøre seg klar. Kjent litt smerter på venstre side som sagt, og syns utfloden er gått fra sticky/creamy til mer blanding av creamy og watery. Så tror jeg registrerer den som watery i dag.

Håper å få til litt babydans i dag og et par ganger ila helga :) spent på når EL dukker opp! :rolleyes:

CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD10 - Begynne med solvipect ✅
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30 ✅

CD14 - Barnepass og vennekveld
CD15 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD17 - Forventet EL
CD13–>CD18 - Masse babydans
 
Dette lover jo veldig godt! :) Synes du har høy score på testene og at du har notert deg litt tegn er jo veldig positivt! Har det med kvalmen i dag jeg også, kom nå på ettermiddagen, men min test er på 0.09 i dag (CD11), så jeg er nok enda langt unna EL. Gleder meg til å følge med! :)
 
Dette lover jo veldig godt! :) Synes du har høy score på testene og at du har notert deg litt tegn er jo veldig positivt! Har det med kvalmen i dag jeg også, kom nå på ettermiddagen, men min test er på 0.09 i dag (CD11), så jeg er nok enda langt unna EL. Gleder meg til å følge med! :)
Det kan snu fort! Jeg er spent på på når EL kommer for oss begge :) Spennende dager i møte! Men skjønner det blir lange dager når du forventet EL rundt nå.
 
Hei!
Vi hadde så mange sammentreff at jeg må legge igjen en melding.

Jeg fikk og en jente i 2017. Fjernet spiral 2. April, da sa gyn at jeg hadde eggløsning samme dag som stemte overens med appen min. Vi valgte å vente med prøving til neste eggløsningsrunde. Og jeg har nå forventet eggløsning 28. April jeg og:joyful: Det nærmer seg!!! :whacky011
spent på hvor lang tid det tar med prøving nå. Forrige gang satt den på første forsøk:oops:

Blir spennende å følge med deg :happy:
 
Blir veldig spennende ja. Har jeg regnet riktig hvis din forventet EL er 28.april? :) Hvor lang er syklusen din igjen?
Det stemmer! Håper og tror kanskje den kommer litt før da :angelic: litt usikker, for har ikke hatt en hel syklus enda. Vet mer når EL kommer :) da har jeg to referansepunkt! Men forrige gang vi prøvde så hadde jeg EL 17-18 og Lutealfase 10-11 dager. Så den havna på ca 28 dager :)
 
Hei!
Vi hadde så mange sammentreff at jeg må legge igjen en melding.

Jeg fikk og en jente i 2017. Fjernet spiral 2. April, da sa gyn at jeg hadde eggløsning samme dag som stemte overens med appen min. Vi valgte å vente med prøving til neste eggløsningsrunde. Og jeg har nå forventet eggløsning 28. April jeg og:joyful: Det nærmer seg!!! :whacky011
spent på hvor lang tid det tar med prøving nå. Forrige gang satt den på første forsøk:oops:

Blir spennende å følge med deg :happy:
Hei du! Nei, så gøy med så mange likheter! Brukte halvår og 4 PPer på førstemann, men har jo litt mer erfaring denne gang. Håper det klaffer før :rolleyes:

Har du egen dagbok? Skal du gjøre noe denne PP for å øke sjansen? :)
 
Hei du! Nei, så gøy med så mange likheter! Brukte halvår og 4 PPer på førstemann, men har jo litt mer erfaring denne gang. Håper det klaffer før :rolleyes:

Har du egen dagbok? Skal du gjøre noe denne PP for å øke sjansen? :)

Ja, veldig gøy!
Nei, har ingen dagbok.
Gjør ikke noe spesielt for å øke sjansene foreløpig annet enn å ha sex ofte:p
Venter til det eventuelt drar ut i tid. Men spennende å lese om hva man kan gjøre for å øke sjansene:D.
Syns disse dagene her går såååå sakte...!
 
Ja, veldig gøy!
Nei, har ingen dagbok.
Gjør ikke noe spesielt for å øke sjansene foreløpig annet enn å ha sex ofte:p
Venter til det eventuelt drar ut i tid. Men spennende å lese om hva man kan gjøre for å øke sjansene:D.
Syns disse dagene her går såååå sakte...!
Jeg er litt nerd og går all in :hilarious: Men har gitt oss bare 3 mnd før vi eventuelt må vente til etter bryllupet, så da er det bare å gi full gass!
 
Jeg er litt nerd og går all in :hilarious: Men har gitt oss bare 3 mnd før vi eventuelt må vente til etter bryllupet, så da er det bare å gi full gass!

Vi skulle gifte oss nå i mai, men utsetter et år, så vi bør også få det til helst relativt fort egentlig. Planlegger nytt bryllup neste sommer, så da hadde det vært veldig praktisk om en eventuell baby ikke er helt nyfødt :rolleyes:
 
Vi skulle gifte oss nå i mai, men utsetter et år, så vi bør også få det til helst relativt fort egentlig. Planlegger nytt bryllup neste sommer, så da hadde det vært veldig praktisk om en eventuell baby ikke er helt nyfødt :rolleyes:
Herregud, enda en likhet :hilarious: blir spennende å se da!! :)
 
PP1 | CD12

Her er dagens graf, holder seg forholdsvis jevnt selv om den er litt opp og ned.
0E72468E-6713-4EA5-AE9F-96A1D140DFD4.jpeg
Fikk grønt lys etter to dager med watery. Har dessverre ikke noe særlig utslag på ELtestene enda, men økt et snev fra i går(OBS tar bilde av tørket test og): 39418199-C38C-4346-9384-309D18F2D12D.jpeg

Det er imidlertid noe på gang for har hatt sykt vondt i nederste mageregion og spesielt ut mot venstre side.
Spent på når EL dukker opp!

Time, test and temp will show :hilarious:

CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD10 - Begynne med solvipect ✅
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30 ✅

CD14 - Barnepass og vennekveld
CD15 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD17 - Forventet EL
CD13–>CD18 - Masse babydans
 
PP1 | CD13

Endelig ble det helg, ikke et sekund for tidlig! Fikk gå litt tidlig pga barnehagen ønsket at vi hentet tidlig så de fikk planlegge til at flere barn kom tilbake neste uke.

Fortsatt vondt i nedre mage region, men ikke noe ELslim enda. Syns den er blitt litt mer kremete, så er spent på hvordan det utvikler seg!

Her er dagens graf:
A04088FE-C5D2-4F2C-881C-D45C42DAA44C.jpeg
Annenhver dag. Med opp og med i temperatur :hilarious:

Tok ELtest og fikk økning :smiley-bounce022
CDF39C6C-A896-4820-A98A-5C643473E84D.jpeg

Så tror jeg skal begynne å teste kveld allerede i dag :rolleyes: Babydans står naturligvis også på planen i kveld :angelic:


CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD10 - Begynne med solvipect ✅
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30 ✅
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30

CD14 - Barnepass og vennekveld
CD17 - Forventet EL
CD13–>CD18 - Masse babydans
 
WOW! Dette er bra økning!! Gleder meg til å se testen din i kveld! Høres også veldig lovende ut at du kjenner mye i magen - da er nok EL rett rundt døren :) Så heldig du er ;) Jeg har en veldig god magefølelse på denne PP'en for din del, så dette er jeg skikkelig spent på å følge med på :)

Hva tenker du om grafen din da? Hvordan er den mtp EL? Sånn som den skal være?
 
WOW! Dette er bra økning!! Gleder meg til å se testen din i kveld! Høres også veldig lovende ut at du kjenner mye i magen - da er nok EL rett rundt døren :) Så heldig du er ;) Jeg har en veldig god magefølelse på denne PP'en for din del, så dette er jeg skikkelig spent på å følge med på :)

Hva tenker du om grafen din da? Hvordan er den mtp EL? Sånn som den skal være?
Jeg er veldig spent selv :eek: Jeg tror kanskje jeg ikke får positiv før i morra eller søndag. Så hadde jeg positiv i to dag med EL på siste dag med positiv test. Så tror jeg får EL søndag eller mandag hvis jeg skal tippe.

Grafen er egentlig ikke så spennende før etter EL :) Da du ser et skifte. Jeg har noen ganger et EL-dip, så blir spennene å se om jeg får det denne gang :)
 
Dette blir hvertfall veldig spennende kjenner jeg ;) Blir liksom litt ekstra gøy når det er så mange symptomer tilstede, kjenner jeg er litt misunnelig der ;) Deilig å ha sånn oversikt!

Blir spennende å se grafen din etter EL. Jeg tror jeg må se litt flere grafer og lese hva dere skriver underveis, for å skjønne mer av hvordan det funker. Nå som jeg temper selv er det mer spennende ;)
 
Dette blir hvertfall veldig spennende kjenner jeg ;) Blir liksom litt ekstra gøy når det er så mange symptomer tilstede, kjenner jeg er litt misunnelig der ;) Deilig å ha sånn oversikt!

Blir spennende å se grafen din etter EL. Jeg tror jeg må se litt flere grafer og lese hva dere skriver underveis, for å skjønne mer av hvordan det funker. Nå som jeg temper selv er det mer spennende ;)
Det er en fordel med tydelige tegn, absolutt! Syns kanskje ELsmertenen kunne vært litt svakere :hungover: Kjennes ut som mensensmerter!

Graf er så gøy når du kommer inn i det :D Så er det gøy å tolke og gjette hvor man får kryss når tempen begynner å øke :rolleyes:
 
Er vel ikke noe tvil der :rolleyes:
DF62B21E-A466-4A38-844F-26124245ADFF.jpeg

Døde litt av grafen:laughing001:

A9E8CA0D-69CD-407E-9EA7-9489E5A287C7.jpeg

Jeg regner med å få positiv test i morgen også, sikkert ikke negativ før søndagen. Så tipper EL i morgen, mulig søndag, men temp, time and test will show!

BTW, veldig ømt der nede merker jeg rundt EL :sorry:
 
Back
Topp