PP1 | CD14
I dag fikk jeg sambo til å gå ut med frøkna, så fikk jeg shinet over hjemme. Utrolig digg å få det unna så man kan slappe av resten av helga. I kveld skal vi spise sushi hos et vennepar og så skal jeg lage smashkake Gleder meg!
Ellers ser dagens graf slik ut:
Tok også en EL-test i 13-tiden og den var enda mer positiv enn den i går:
Tror jeg venter med å teste til i morgen igjen, for mine er som regel positivet 1,5 døgn.
Ikke funnet noe EL-slim, men har vært watery siden onsdag. Har sinnsykt vondt da, EL-smerter er ikke til å tulle med
Så nå gjenstår det å se om jeg får EL i dag eller om det drøyer til i morgen!
Ellers så er jeg fornøyd med aksjelegging hittil, men håper å få til litt mer aksjer i dag (men som kan bli litt vanskelig), og litt i morra.
CD3 - Begynne å tempe
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel)
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje?
CD10 - Begynne med solvipect
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD14 - Barnepass og vennekveld
CD14/15 - EL
CD15 - Begynne å ta vitamin 6
CD10–>CD16 - Masse babydans
I dag fikk jeg sambo til å gå ut med frøkna, så fikk jeg shinet over hjemme. Utrolig digg å få det unna så man kan slappe av resten av helga. I kveld skal vi spise sushi hos et vennepar og så skal jeg lage smashkake Gleder meg!
Ellers ser dagens graf slik ut:
Tok også en EL-test i 13-tiden og den var enda mer positiv enn den i går:
Tror jeg venter med å teste til i morgen igjen, for mine er som regel positivet 1,5 døgn.
Ikke funnet noe EL-slim, men har vært watery siden onsdag. Har sinnsykt vondt da, EL-smerter er ikke til å tulle med
Så nå gjenstår det å se om jeg får EL i dag eller om det drøyer til i morgen!
Ellers så er jeg fornøyd med aksjelegging hittil, men håper å få til litt mer aksjer i dag (men som kan bli litt vanskelig), og litt i morra.
CD3 - Begynne å tempe
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel)
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje?
CD10 - Begynne med solvipect
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD14 - Barnepass og vennekveld
CD14/15 - EL
CD15 - Begynne å ta vitamin 6
CD10–>CD16 - Masse babydans