Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

PP1 | CD14

I dag fikk jeg sambo til å gå ut med frøkna, så fikk jeg shinet over hjemme. Utrolig digg å få det unna så man kan slappe av resten av helga. I kveld skal vi spise sushi hos et vennepar og så skal jeg lage smashkake :D Gleder meg!

Ellers ser dagens graf slik ut: BBDD50FA-32A8-4A6C-AFAA-D8B9616BF03B.jpeg

Tok også en EL-test i 13-tiden og den var enda mer positiv enn den i går:
EADEF7C6-CFAB-44CD-99CA-8AFBFAA78B5D.jpeg
Tror jeg venter med å teste til i morgen igjen, for mine er som regel positivet 1,5 døgn. :rolleyes:

Ikke funnet noe EL-slim, men har vært watery siden onsdag. Har sinnsykt vondt da, EL-smerter er ikke til å tulle med :yuck:

Så nå gjenstår det å se om jeg får EL i dag eller om det drøyer til i morgen!

Ellers så er jeg fornøyd med aksjelegging hittil, men håper å få til litt mer aksjer i dag (men som kan bli litt vanskelig), og litt i morra.

94BAC605-19EE-402C-910D-23DF3CB0928E.jpeg

CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD10 - Begynne med solvipect ✅
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30 ✅
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30 ✅
CD14 - Barnepass og vennekveld ✅

CD14/15 - EL
CD15 - Begynne å ta vitamin 6
CD10–>CD16 - Masse babydans
 
PP1 | CD15

Vi storkoste oss i går, var veldig godt å være litt sosial med godt selskap :D Hadde helt sinnsykt vondt i går når vi var der, så jeg tror kanskje egget slapp sent i gårkveld eller i natt. Appene antyder i EL i går og i dag, men siden jeg ikke hadde økning i temp i dag så vil jeg tro EL er i dag.

Fikk lagt inn aksjer i morres også, så sier meg fornøyd med det så lagt så langt :) Blir det mer så skal det være fordi vi har lyst, og ikke fordi vi skal makse sjansen. Da blir det fort litt mekanisk!

Frøken testetøs som ikke skulle teste før i ettermiddag har ikke tatt mindre enn to tester siden da :hilarious: Off, jeg er så håpløs!
EC987E1F-C55E-4C7D-B9A4-CE39BDD3979C.jpeg
Den var fortsatt positiv i gårkveld, men svakere enn den jeg tok på ettermiddagen. I morres var den blitt negativ :D Tar en test i ettermiddag bare for å forsikre meg om at den fortsatt er negativ :)

Foreløpig plan videre er å begynne med vitamin B6 i dag. Enda litt usikker på dose, men tror jeg kommer til å ta 3-4 tabletter hver dag :) IKM er 7.mai i FF og ovia, jeg tror den flytter seg til 8.mai når EL er bekreftet. Litt usikker på når første g-test ryker... Men tror jeg tar 8DPO. Har tatt meg fri på den mandagen for en ekstra lang langhelg, og planen er å dra på hytta den helga. Vurderer å legge testene hjemme så jeg ikke faller for fristelsen! Så kan jeg ta en på ettermiddag-/kveldsurin når jeg kommer hjem.

Legger ved dagens graf:
93B5F97C-AB99-48D6-8A97-13D50D9DBCDD.jpeg

__________________________________________________
CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD10 - Begynne med solvipect ✅
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30 ✅
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30 ✅
CD14 - Barnepass og vennekveld ✅
CD15 - EL ✅
CD15 - Begynne å ta vitamin B6 ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅

DPO1 - Bekrefte at jeg er i DPOland
DPO3 - Kryss i FF
DPO8 - Første G-test
DPO11 - IKM
 
Det høres ut som en super kveld, så deilig! :) Lar du være å drikke på sånne ting nå eller hva tenker du om det? Jeg har stoppet å drikke alkohol, men mest fordi det ikke frister for tiden.

Ser ut som taktikken med å teste to ganger dagen fra CD 13 var helt perfekt! Blir spennende med testen etterpå, om den er negativ.
Gleder meg også veldig til å følge med på grafen din + testingen som er få dager unna ;)
 
Det høres ut som en super kveld, så deilig! :) Lar du være å drikke på sånne ting nå eller hva tenker du om det? Jeg har stoppet å drikke alkohol, men mest fordi det ikke frister for tiden.

Ser ut som taktikken med å teste to ganger dagen fra CD 13 var helt perfekt! Blir spennende med testen etterpå, om den er negativ.
Gleder meg også veldig til å følge med på grafen din + testingen som er få dager unna ;)
Jeg drikker veldig sjeldent, og lite sånn kosedrikking. Drikker stort sett bare på fest, og det er ikke så ofte nå. Pluss en av oss måtte kjøre i går og da er det som regel meg som kjører :) Hun vi var hos vet også at vi prøver så :angelic:

Jeg hadde jo egentlig ikke tenkt å begynne å teste før CD13 og teste to ganger før CD15! :eek: Men i og med jeg fikk watery og fikk den smerten på venstre side så skjønte jeg at jeg måtte begynne litt før. Så var flaks det! Sykt spent på grafen min i morra også! :nailbiting:
 
Kjøring ja, hadde jeg glemt :p Har jo ikke gjort annet enn å være hjemme de siste ukene :rolleyes:

Ja, det blir veldig veldig spennende!!! :) Gleder meg til å følge med :)
 
For noen fine el-tester! Utrolig hvor mye sterkere testen klarte å bli på 1,5 time på CD13!
 
For noen fine el-tester! Utrolig hvor mye sterkere testen klarte å bli på 1,5 time på CD13!
Den er tørka fra testen tidligere på dagen! :eek: jeg liker også å tracke de tørka, vet ikke helt hvorfor :rolleyes:

Det her er bilder av de «ferske» :hilarious:
60F96E97-D45E-4D60-BE95-A92C7D838268.jpeg
 
Den er tørka fra testen tidligere på dagen! :eek: jeg liker også å tracke de tørka, vet ikke helt hvorfor :rolleyes:

Det her er bilder av de «ferske» :hilarious:
Vis vedlegget 324369
Man må tracke det som trackes kan :D Likevel flott stigning på CD13! Er du 1dpo i dag, da?
 
Man må tracke det som trackes kan :D Likevel flott stigning på CD13! Er du 1dpo i dag, da?
Den ble negativ i dag og hadde ikke tempstigning så tror jeg har EL i dag. Så da er jeg forhåpentligvis 1 DPO i morra :smiley-bounce022
 
Den ble negativ i dag og hadde ikke tempstigning så tror jeg har EL i dag. Så da er jeg forhåpentligvis 1 DPO i morra :smiley-bounce022
Woop woop! Dette blir 2.mnd, sant? Så om det ikke klaffer nå, er neste pp siste sjans?
 
Woop woop! Dette blir 2.mnd, sant? Så om det ikke klaffer nå, er neste pp siste sjans?
Nei, dette er første PP :) Vi prøvde ikke skikkelige forrige syklus. Så vi har 2 to go hvis det ikke klaffer :) men jo før, jo bedre!
 
Fikk de sykeste smertene i stad, strålte ut i eggstokkene nesten kjentes det ut som! Var heeelt jævelig.. Det dukket opp fra ingen steds og forsvant like fort som det dukket opp.

Mistenker om det også kunne vært egget som slapp? o_O Kan det virkelig gjøre så vondt?
 
Nei, dette er første PP :) Vi prøvde ikke skikkelige forrige syklus. Så vi har 2 to go hvis det ikke klaffer :) men jo før, jo bedre!

De to neste årene trenger du heldigvis ikke, for du har vel lagt inn bestilling på januarbaby? :D

Fikk de sykeste smertene i stad, strålte ut i eggstokkene nesten kjentes det ut som! Var heeelt jævelig.. Det dukket opp fra ingen steds og forsvant like fort som det dukket opp.

Mistenker om det også kunne vært egget som slapp? o_O Kan det virkelig gjøre så vondt?

Må være gullegget, dette!
 
Fikk de sykeste smertene i stad, strålte ut i eggstokkene nesten kjentes det ut som! Var heeelt jævelig.. Det dukket opp fra ingen steds og forsvant like fort som det dukket opp.

Mistenker om det også kunne vært egget som slapp? o_O Kan det virkelig gjøre så vondt?

Det høres definitivt ut som egget slapp ja...! Det er det sykeste - å kjenne at egget slipper må jo være helt merkelig! Det har jeg lyst å kjenne også (nå hadde emojien med hjerter i øynene passet inn her) :)
 
De to neste årene trenger du heldigvis ikke, for du har vel lagt inn bestilling på januarbaby? :D



Må være gullegget, dette!
Det har jeg «bætre». Lagt inn bestilling på januarbaby på hele gjengen!

Håper du gror og trives, lille gullegg! Kan love deg varme og husly i hvert fall 9 mnd :angelic:


Det høres definitivt ut som egget slapp ja...! Det er det sykeste - å kjenne at egget slipper må jo være helt merkelig! Det har jeg lyst å kjenne også (nå hadde emojien med hjerter i øynene passet inn her) :)
Jeg mistenker det også! Fy faen for en sprø opplevelse :eek: Du er god ❤️
 
Det har jeg «bætre». Lagt inn bestilling på januarbaby på hele gjengen!

Håper du gror og trives, lille gullegg! Kan love deg varme og husly i hvert fall 9 mnd :angelic:


Jeg mistenker det også! Fy faen for en sprø opplevelse :eek: Du er god ❤️

Det lover hvertfall utrolig godt at det slapp, for det er vel ikke alltid at egget slipper? Skjønner godt det er en sprø opplevelse - det er ikke alle forunt, så det må jo være en litt "ut av deg selv" opplevelse :)
 
PP1 | CD16

Så skuffa over tempen i dag :sad010
0938B104-696A-4985-9E8F-393DEE06134E.jpeg

Da vil den forskyve EL til i dag, men jeg er OVERBEVIST om at det skjedde i går mtp alle symptomer og den smerten jeg hadde. Fikk vondt i magen rundt kl 20, kan det være fordi det skjedde så sent på dagen?
 
Back
Topp