Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Er så irriterende! Jeg er glad gynekologen så at jeg hadde eggløsning så jeg hadde en viss peiling. Halve syklusen er hvert fall kartlagt, så må jeg bare finne ut første halvdelen.. Kunne ikke tenkt deg å tempe da? :D lærte veldig mye om syklusen min når jeg tempet :)

Ja, tenkte det var lurt! :D Snart er det jo allerede helg, og etter helga så begynner vi med ELtester og solvipect :D

Ja, jeg kunne absolutt tenkt meg å prøve temping.. men jeg jobber natt 3-4 dager i uken så det blir så vanskelig mtp å skulle teste før man står opp til samme tid hver dag :(
 
Hei! :)

Er det klærne du har unnet deg? :) Jeg tror jeg ble litt inspirert av listen din og lager en tilsvarende.. Må bare tenke ut noe først :)
Håper du har en fin dag, nå blir det spennende med EL fremover!
Oi, så ikke denne før nå! Ja, ble klær og jakke jeg unnet meg. Trodde ikke det skulle bli så dyrt da :hilarious::rolleyes: Bare ta liste du :D Gleder meg til å se din liste :D
 
PP1 | CD5

Etter jeg jogget en tur i går så fikk jeg litt rødt blod igjen, og i dag har jeg spottet brunt. Så ser ut som tanta hadde glemt noe når ho reiste, og måtte snu for å hente det. Jeg gav imidlertid beskjed om at i disse koronatider så er det ikke lov med unødvendige fritidsreiser ba henne holde seg hjemme fremover :rolleyes:

Veldig godt å være tilbake på jobb, så er litt distrahert hvert fall og dagene går litt fort.

Har hatt litt rare symptomer, men som forsåvidt ikke er unormalt. I går tok jeg både ELtest og graviditetstest bare for å være sikker (og fordi jeg er testetøs :hilarious:). Som forventet så var begge negative, men da slipper jeg å lure. Den lille stemmen kan være overbevisende noen ganger :hilarious:

Legger ved grafen, som ikke er så spennende for så vidt! Litt høy temp i dag, men våkna litt i morres :)
B353C94C-C73F-4B69-85BB-1E997DC5A248.jpeg


CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD6 - HELG :smiley-bounce012
CD10 - Begynne med solvipect
CD12 - Begynne med ELtest
CD13–>CD18 - Masse babydans
 
Tror du testetøsa —> :smiley-bounce022 gikk av skafte når ho så dette? Premom mener jeg allerede skal begynne å teste med en ELtest i morra og to ganger fra onsdag neste uke... Not good! :hilarious:

5A296745-EEEB-4EC7-ACFF-FEA404EE58B3.png CBD76DF7-91CC-4941-A032-4CCDDB793698.png

Studert en gammel runde med ELtester fra forrige gang vi prøvde: B1661CDE-6A00-4EED-910E-6F55A8F6E822.png

Jeg hadde gjerne positive ELtester i to dager, så skal godt gjøres å bomme. Foreløpig plan er begynner med en test fra CD 12 og 2 tester fra CD15, så tester jeg til den blir negativ. Kan jo selvfølgelig endre planene underveis :)

CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD6 - HELG :smiley-bounce012
CD10 - Begynne med solvipect
CD12 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD15 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD17 - Forventet EL
CD13–>CD18 - Masse babydans
 
PP1 | CD6

Da var det endelig helg folkens! Selv om det bare var 4 dager denne uka, var det fantastisk å klokke ut i dag :)

Ble litt overraska for jeg har watery utflod allerede :bored: Så vurderer å ta brenne en EL-test i løpet av helga bare for å sjekke.. Livredd for å gå glipp av EL :hilarious: For se om jeg klarer å beherske testetøsa i dag, og så vurdere å ta en i morra kl 15.30 hvis det vedvarer :)

God helg da dere :happy093

CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD6 - HELG :smiley-bounce012 ✅
CD10 - Begynne med solvipect
CD12 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD15 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD17 - Forventet EL
CD13–>CD18 - Masse babydans
 
Hei! :)

Har du testet i dag? Jeg har også litt watery utflod nå, men fortsatt ingen tegn til el-slim :mad: EL-testen viste en helt OK status, litt opp fra i går. Har lagt ut i dagboken min. Veldig spent på å se om du har testet og hvordan utslaget er :)
 
Hei! :)

Har du testet i dag? Jeg har også litt watery utflod nå, men fortsatt ingen tegn til el-slim :mad: EL-testen viste en helt OK status, litt opp fra i går. Har lagt ut i dagboken min. Veldig spent på å se om du har testet og hvordan utslaget er :)
Hei du ❤️
Jeg har faktisk klart å holde meg! Tror det er mer som en blanding mellom sticky og wet, så endret det foreløpig til sticky. Er enda lenge til jeg forventer EL så pluss jeg håper EL-testene skal vare to PPer hvis jeg det ikke klaffer på første PP.

Blir spennende å se fremover! Skal se litt mer i dagboka di hva som har skjedd :D
 
PP1 | CD8

God kveld i stuen :D Koblet av i helga, og prøvde å fokusere på litt andre ting. Det kan bli litt oppslukende, og da går det hvert fall seint. Sneglet meg til CD 8 :shifty:

Starter med solvipect på tirsdag, tror jeg bare klarer 2 ganger om dagen :yuck: Smaker pyton! Spent på om jeg klarer å holde meg helt til torsdag før jeg begynner å teste etter EL, testetøsa i meg begynner å bli utålmodig! Hadde håpet at EL testene holdt til hvert fall 2 PPer, selv om jeg håper jeg ikke har bruk for de mer etter denne PPen.

Legger ved grafen så langt:
56C48B46-2F60-4552-9D6C-B486D296B0FC.jpeg

CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD10 - Begynne med solvipect
CD12 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD15 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD17 - Forventet EL
CD13–>CD18 - Masse babydans
 
PP1 | CD9

I dag gikk jeg nesten på en testesmell! Hadde så lyst å ta en ELtest når jeg skulle tisse etter jobb. Fornuften vant heldigvis syns det enda er tidlig å begynne å teste en uken før EL og når jeg ikke har noen symptomer.

Forrige syklus hadde jeg bare såre nipler, men hadde en drøss når vi prøvde på frøkna. Da var jeg vel både kvalm, såre nipler, EL-smerter og hadde positiv test i 2 dager! Noen som har opplevd at EL-symtomer har endret seg med tiden?

I morra skal jeg begynne med solvipect :wtf::yuck: Fikk tips om holde skjeen langt bak, så håper på det hjelper litt :hilarious:

CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD10 - Begynne med solvipect
CD12 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD15 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD17 - Forventet EL
CD13–>CD18 - Masse babydans
 
God morgen,

Hvor mye solvipect har du tenkt å ta? Jeg er jo også på CD10 i dag, men har svært lite som tyder på EL. Hadde de symptomene du lister opp sist, bortsett fra positiv test over så lang tid da. Nå er det to dager til du begynner å teste etter EL?

Håper du får en fin dag på jobb :)
 
God morgen,

Hvor mye solvipect har du tenkt å ta? Jeg er jo også på CD10 i dag, men har svært lite som tyder på EL. Hadde de symptomene du lister opp sist, bortsett fra positiv test over så lang tid da. Nå er det to dager til du begynner å teste etter EL?

Håper du får en fin dag på jobb :)
God dag du :greet025

Tror jeg tar en skjei morgen og kveld. Glemte i morres så må ta når jeg kommer hjem :)

Ja, nå er det to dager :D men vurderer å tjuvstarte i morra siden jeg har vært så flink å ikke teste i helga :angelic:

Har du merker noe mer til EL du da?
 
God dag du :greet025

Tror jeg tar en skjei morgen og kveld. Glemte i morres så må ta når jeg kommer hjem :)

Ja, nå er det to dager :D men vurderer å tjuvstarte i morra siden jeg har vært så flink å ikke teste i helga :angelic:

Har du merker noe mer til EL du da?

Høres ut som en god plan :)
Neida.. Virker ikke som kroppen min vet hva EL er om dagen :yuck: Kaaaanskje litt murring nederst i magen hvis jeg kjenner godt etter, men nei. Ingenting ellers. Tester etterpå 15:30, så får vi se :)
 
PP1 | CD10

Endelig tosifret tall :hilarious: Går så seeeent! I dag begynte jeg med solvipect. Glemte å ta på morraen, men tok i ettermiddag og skal ta i kveld. Nå husker jeg ikke hvem som gav det superbra tipset om å sette skeia helt bak i halsen, men TUSEN TAKK. Funket så bra! :D Tok jeg en smash etterpå også, litt ekstra motivasjon :angelic:

Telte over EL-testene mine og hadde 16 stk. Tenkte å fordele det over 2 PPer, men håper jo jeg ikke får bruk for de neste PP:rolleyes: Så syns jeg 8 er litt lite og, blir gal! vurderer å vente til CD 13/14 og :eek: Babydansen har vi påbegynt hvert fall :angelic: Så håper å holde det jevnt utover uka

Foreløpig har jeg klart å holde meg, og sjekker etter symptomer. Ser jeg antydning til EL så brenner jeg av en test :hilarious:

CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD10 - Begynne med solvipect ✅

CD12 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD15 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD17 - Forventet EL
CD13–>CD18 - Masse babydans
 
OMG :smiley-bounce022

Snakket med ei venninne som ble gravid omtrent før ho fikk tenkt tanken. Spurte om ho hadde noen EL-tester jeg kunne kjøpe av henne, hun hadde 12 stk jeg kunne få!! Så det betyr at jeg brenner av første test i morra :smiley-bounce012

Søstera mi ringte også og ville komme å overnatte, og tilby å være barnevakt i helga. Så nå skal vi spise sushi hos et vennepar på lørdag!

Ble en riktig bra tirsdag :D

CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD10 - Begynne med solvipect ✅

CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD14 - Barnepass og vennekveld
CD15 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD17 - Forventet EL
CD13–>CD18 - Masse babydans
 
OMG :smiley-bounce022

Snakket med ei venninne som ble gravid omtrent før ho fikk tenkt tanken. Spurte om ho hadde noen EL-tester jeg kunne kjøpe av henne, hun hadde 12 stk jeg kunne få!! Så det betyr at jeg brenner av første test i morra :smiley-bounce012

Søstera mi ringte også og ville komme å overnatte, og tilby å være barnevakt i helga. Så nå skal vi spise sushi hos et vennepar på lørdag!

Ble en riktig bra tirsdag :D

CD3 - Begynne å tempe ✅
CD4 - Hente pakke (Solvipect og glidemiddel) ✅
CD3/4 Unne meg noe jeg har lyst på kanskje? ✅
CD10 - Begynne med solvipect ✅

CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD14 - Barnepass og vennekveld
CD15 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD17 - Forventet EL
CD13–>CD18 - Masse babydans


Lykke til med testingen!!
 
Back
Topp