Er så irriterende! Jeg er glad gynekologen så at jeg hadde eggløsning så jeg hadde en viss peiling. Halve syklusen er hvert fall kartlagt, så må jeg bare finne ut første halvdelen.. Kunne ikke tenkt deg å tempe da?lærte veldig mye om syklusen min når jeg tempet
Ja, tenkte det var lurt!Snart er det jo allerede helg, og etter helga så begynner vi med ELtester og solvipect
![]()
Ja, jeg kunne absolutt tenkt meg å prøve temping.. men jeg jobber natt 3-4 dager i uken så det blir så vanskelig mtp å skulle teste før man står opp til samme tid hver dag

gikk av skafte når ho så dette? Premom mener jeg allerede skal begynne å teste med en ELtest i morra og to ganger fra onsdag neste uke... Not good! 

Så vurderer å ta brenne en EL-test i løpet av helga bare for å sjekke.. Livredd for å gå glipp av EL 
Smaker pyton! Spent på om jeg klarer å holde meg helt til torsdag før jeg begynner å teste etter EL, testetøsa i meg begynner å bli utålmodig! Hadde håpet at EL testene holdt til hvert fall 2 PPer, selv om jeg håper jeg ikke har bruk for de mer etter denne PPen. 

Takk, det samme til deg! Har du lagt ut dagens graf noen sted?