Gleder meg til å se grafen din i morgen
Dette virker jo sååååå lovende!
Dette virker jo sååååå lovende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du link til denne siden?I knooow Eller faktisk er jeg bare 7DPO på FF (vi er litt uenig om når jeg hadde EL). Så første test ryker allerede på mandag vet det er tidlig, men når man har kort lutealfase og er testetøs så blir det sånn Bitteliten sjans for å få positiv test Vis vedlegget 324656
Vis vedlegget 324657
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php Mye god info der!Har du link til denne siden?
Dette høres veldig lovende ut!PP1 | CD20 | DPO4/5
I dag drar vi på hytta, og når vi kommer hjem så ryker første test Uansett litt tidlig til at jeg får strek, men da er jeg liksom i gang. Da er det noe nytt å se frem til hver dag
I dag spiste jeg også min siste skive med ananas Det er nok noe jeg kommer til å fortsette med i begynnelsen av DPO, sykt digg å starte dagen med ananas!
Her er hvert fall dagens graf:
Vis vedlegget 324737
Tempen holder seg høy og fin. Jeg har følt meg varm helt siden tempen økte. Derfor sjekket jeg tempen i går før jeg la meg, den var 37,5. Sjekket også med et annet termometer i morres og det viste samme temp. Så jeg er definitivt varmere enn vanlig, men har fortsatt ikke feber. Veldig merkelig.
Første symptomer med frøkna var at jeg følte meg glovarm, samboer kommenterte på det også. Da lå imidlertid tempen bare på 36,8ish. Føles litt annerledes nå, men håper på dette tyder på noe likevel.
Syns også at puppene har endret seg litt og har noe krampelignende fornemmelser nede i magen Vanskelig å ikke gi seg selv høye forhåpninger nå!
CD10 - Begynne med solvipect
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD14 - Barnepass og vennekveld
CD15 - EL
CD15 - Begynne å ta vitamin B6
CD10–>CD15 - Babydans
DPO1 - Bekrefte at jeg er i DPOland
DPO3 - Kryss i FF
DPO8 - Første G-test
DPO12 - IKM
Dette ser så utrolig lovende ut! Nå er jeg veldig spent på mandag, jeg og!PP1 | CD21 | DPO5/6
I dag våknet jeg med UVI, håper det ikke utvikler seg noe mer og forsvinner av seg selv Hvis ikke har jeg faktisk antibiotika hjemme som jeg skal spør om jeg kan bruke
Sov litt urolig i natt, men ser ut som tempen holder seg høy. Kjenner meg litt varm fortsatt. Puppene er også blitt mer tydelig ømme. Dette er jo ting som forårsakes av progesteron, og trenger ikke å bety graviditet. Har imidlertid hatt en liten snikende følelse på at det har klaffet, så fallhøyden begynner definitivt å bli høy!
Vis vedlegget 324843
Sammenlignet de to syklusen jeg har tempet og den ligger definitivt høyere enn sist.
Sammenlignet med eggløsningsdag:
Vis vedlegget 324844
Sammenlignet med EL og coverline:
Vis vedlegget 324845
Sammenlignet med syklusstart:
Vis vedlegget 324846
Nå skal vi ut på båttur og kose oss Så håper jeg mandag kommer fort som fy så jeg får teste
CD10 - Begynne med solvipect
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30
CD14 - Barnepass og vennekveld
CD15 - EL
CD15 - Begynne å ta vitamin B6
CD10–>CD15 - Babydans
DPO1 - Bekrefte at jeg er i DPOland
DPO3 - Kryss i FF
DPO7/8 - Første G-test
DPO12 - IKM
Weee Ja, blir sånn ca 20.januar hvis jeg blir gravid Har hvert fall gjort mitt for at det skal klaffe, så får kroppen gjøre resten!Spennende!
Jeg ble jo gravid i PP1 denne gangen, og magefølelsen sa det allerede 2-3 DPO. Var nesten helt sikker. Man skal ikke kimse av magefølelsen
Blir termin evt. i januar?
Spennende!
Jeg ble jo gravid i PP1 denne gangen, og magefølelsen sa det allerede 2-3 DPO. Var nesten helt sikker. Man skal ikke kimse av magefølelsen
Blir termin evt. i januar?
Haha, gjett hvem som måtte titte ned i bhen med en gang, da?Leste at symptomer i lutealfasen og tidlig tegn på graviditet er ganske like pga begge forårsakes av progesteron. Etter litt mer googling så fant jeg ut at det er ET tegn som er et tidlig tegn på graviditet, og ikke kan bortforklares med progesteron:
Mørkere og større areola.
Så nå studerer jeg puppene mine hver gang jeg er på do #håpløs
Utrolig spennende det at du har stikk/murringer allerede nå, og også har hatt det ved forrige graviditet Tenk om du er gravid?? Mandag kan ikke komme fort nok!Leste gjennom den gamle dagboka mi for tidlig gravidsymtpomer, siden jeg har kjent på litt av hvert i dag:
- Kjenner strekk/stråling i lysken...
- Mye kremete, hvit utflod (forsåvidt ikke unormalt når man ikke er gravid)
- Tunghetsfølelse og murring nederst i mageregionen.
5 DPO med frøkna:
Vis vedlegget 324899
6 DPO med frøkna
Vis vedlegget 324900
Hahaha, godt det ikke er bare meg!Haha, gjett hvem som måtte titte ned i bhen med en gang, da?
Sykt spent! Hadde vært nydelig om det klaffa med en gang Har hatt en liten følelse helt siden jeg har hatt den varmefølelsen. For det var så tydelig med frøkna. Samtidig tørr jeg ikke å håpe for mye, gaaadUtrolig spennende det at du har stikk/murringer allerede nå, og også har hatt det ved forrige graviditet Tenk om du er gravid?? Mandag kan ikke komme fort nok!
Jeg har hatt masse murringer i dag, men klarer ikke å helt forstå hvorfor. Jeg er 4 DPO, liksom!
Håper magefølelsen din stemmer!Hahaha, godt det ikke er bare meg!
Sykt spent! Hadde vært nydelig om det klaffa med en gang Har hatt en liten følelse helt siden jeg har hatt den varmefølelsen. For det var så tydelig med frøkna. Samtidig tørr jeg ikke å håpe for mye, gaaad
Uuuh, spennende når ryker første testen din?