Frk1991 - Vegen videre mot spire nr 2

Det er en veldig fin strek :) Og det er vel ikke "normalt" at digital slår ut så tidlig uansett? Jeg ville ikke tenkt på den digitale helt enda, streken på den andre er åpenbart der og kan sees uten å studeres videre og opp og ned. Det er en babystrek! :)
Gleder meg sånn til å følge med videre - her kommer det en januarbaby :dummy1::dummy:

Ville bare vise deg hvordan testene mine var før jeg fikk positiv digital:
20200505_085546.jpg
Den nederste var kvelden før jeg fikk positiv 1-2 på digital. Disse er vanlig 24ml tester, så ikke tidlig tester.
Så ikke la den digitale get you down :)

PP1 | CD24 | DPO8/9

Beklager sent innlegg, men travelt på jobb!

Tempen holder seg høy og fin
Vis vedlegget 325105

Dagens test:
Vis vedlegget 325106

Det er jo uten tvil en strek der, men er enda skeptisk på grunn av -k- sine tester. Tok en digital også, men den var negativ. Kan imidlertid enda være tidlig til at den slår ut..
Vis vedlegget 325107

Et godt tegn var når jeg gikk ned et steg på jobb jeg ofte gjør så gjorde det faktisk vondt i puppene. Så håper forsiktig, men enda ikke overbevist!
CD10 - Begynne med solvipect ✅
CD11 - Begynne med en ELtest kl 15.30 ✅
CD13 - Begynne med to ELtest kl 15.30 og 21.30 ✅
CD14 - Barnepass og vennekveld ✅
CD15 - EL ✅
CD15 - Begynne å ta vitamin B6 ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅
DPO1 - Bekrefte at jeg er i DPOland ✅
DPO3 - Kryss i FF ✅
DPO7/8 - Første G-test ✅

DPOX - positiv digital
DPO12 - IKM

Syns absolutt testen ser positiv ut:Heartpink

PP1 | CD24 | DPO8/9

Vis vedlegget 325105

Dagens test:
Vis vedlegget 325106

Det er jo uten tvil en strek der, men er enda skeptisk på grunn av -k- sine tester. Tok en digital også, men den var negativ. Kan imidlertid enda være tidlig til at den slår ut..
Vis vedlegget 325107

Et godt tegn var når jeg gikk ned et steg på jobb jeg ofte gjør så gjorde det faktisk vondt i puppene. Så håper forsiktig, men enda ikke overbevist!
CD15 - EL ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅
DPO3 - Kryss i FF ✅
DPO7/8 - Første G-test ✅

DPOX - positiv digital
DPO12 - IKM

Du er søt da. Det er ikke lunsj enda og du beklager sent innlegg? :p

Skjønner at du tviler. Skyggestreker er kjipe. Men jeg ser den jeg også :)
Digital må bare henge med!

Du er søt da. Det er ikke lunsj enda og du beklager sent innlegg? :p

Skjønner at du tviler. Skyggestreker er kjipe. Men jeg ser den jeg også :)
Digital må bare henge med!
Haha! Jeg vil jo egentlig få lagt ut fra morraen av! Vet hvordan det er å vente på innlegg med tester og oppdatering oO

Blir spennende å se fremover ❤️ Den bør jo øke de neste dagene :)

Haha! Jeg vil jo egentlig få lagt ut fra morraen av! Vet hvordan det er å vente på innlegg med tester og oppdatering oO

Blir spennende å se fremover ❤️ Den bør jo øke de neste dagene :)

Jeg sjekker og sjekker og sjekker, så jeg synes du la ut sent :p Jeg er så spent på dine vegne :) Fikk vite at en kollega er gravid i dag, så nå er jeg spent på om jeg kan si fra noe på jobb om en to-tre måneders tid :)

Den kommer garantert til å øke fremover - dette er en babystrek! :dummy1::dummy:

PP1 | CD24 | DPO8/9

Vis vedlegget 325105

Dagens test:
Vis vedlegget 325106

Vis vedlegget 325107

CD15 - EL ✅
CD10–>CD15 - Babydans ✅
DPO3 - Kryss i FF ✅
DPO7/8 - Første G-test ✅

DPOX - positiv digital
DPO12 - IKM
Så spennende! Håper du får positivt på digital test snart også!

Var det syns å huske. Er det ingen sjans for at du hadde en kjemisk eller en streifer? Men du fikk skygge på vanntesten også? Min vanntest var blenda. Men har ikke sluppet jubelen løs helt enda nei!

var nok ikke kjemisk i mitt tilfelle for streken kom enda selv under mens, og er der fortsatt nå 3 dager etter mens. Så fra 7dpo til cd3 har den samme streken vært der uten at den blir sterkere/svakere :(

jeg håper ikke jeg var for krass og ødela moroa for deg! Det var aldri meningen, ser at jeg gjerne var litt hard, men jeg var supertrøtt på nattevakt og tenkte gjerne ikke helt over det ❤️❤️

Det kan være strek i ditt tilfelle, og det håper jeg jo selvfølgelig at det er!! Krysser alt jeg har for at dine streker blir sterkere over dagene som kommer ❤️❤️

var nok ikke kjemisk i mitt tilfelle for streken kom enda selv under mens, og er der fortsatt nå 3 dager etter mens. Så fra 7dpo til cd3 har den samme streken vært der uten at den blir sterkere/svakere :(

jeg håper ikke jeg var for krass og ødela moroa for deg! Det var aldri meningen, ser at jeg gjerne var litt hard, men jeg var supertrøtt på nattevakt og tenkte gjerne ikke helt over det ❤️❤️

Det kan være strek i ditt tilfelle, og det håper jeg jo selvfølgelig at det er!! Krysser alt jeg har for at dine streker blir sterkere over dagene som kommer ❤️❤️

mener selvfølgelig cd10, tre dag er etter ferdig mens

Ikke opplevd deg som krass, kjære deg ❤️ Jeg er bare skeptisk siden du har opplevd det. Mener da at jeg ikke kan slippe jubelen løs enda. Foreløpig så sier kroppen at det kan være en spire, men ikke overbevist før jeg ser tydelig økning eller positiv digital :)

Har testet med sikkert 20 babyplantester siste månedene og aldri fått skyggestrek eller falsk positiv. Jeg fikk en test som hadde en prikk der positiv-streken skulle være, men det var ganske klart at dette var en feil. Så jeg ville stolt på testene :)

Dette er fryktelig spennende! Synes teststreken er fin og bred,men med -k- sine tester i bakhodet, er det lett å bli skeptisk. Går ut i fra at du tar en ny test i kveld?? :D

Dette er fryktelig spennende! Synes teststreken er fin og bred,men med -k- sine tester i bakhodet, er det lett å bli skeptisk. Går ut i fra at du tar en ny test i kveld?? :D
Spekulerer på om jeg skal ta nå eller vente til i kveld :rolleyes:

Hva tenker dere? :eek: Økning siden i morres også
80E6B24D-FC83-42F3-A062-5359EC660FB3.jpeg
4DC02AD3-4BA4-44CF-B943-018EC18A7280.jpeg

Altså økning fra i morres også :eek:
09C23311-31FE-49CB-9D9A-75005CD12678.jpeg

Ingen tvil :) Gratulerer!!

Det der er hvertfall ingen skygge! Gratulerer ❤️

Back
Topp