Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Hvordan fikk dere flyttet dagboken?:)

Du sender PM til en av de forum-ansvarlige, så skriver du at du gjerne vil flytte dagboka di til septembergruppa. Så legger du til link til dagboka di :)

JEG FIKK JOBBEN! Å HERREGUD! :nailbiting::eek::woot:
Jeg er så GLAD for at det ordna seg for deg [emoji1] Endelig! [emoji173][emoji173][emoji173] Nå er en viktig brikke på plass. Og så ønsker jeg deg lykke til på tul i morgen. Du skal se det blir en fantastisk uke dette [emoji1]

Jeg er så GLAD for at det ordna seg for deg [emoji1] Endelig! [emoji173][emoji173][emoji173] Nå er en viktig brikke på plass. Og så ønsker jeg deg lykke til på tul i morgen. Du skal se det blir en fantastisk uke dette [emoji1]

Takk for det! Jeg satser på det blir en fantastisk uke for oss begge ❤

Gratulerer så mye!! :D så fantastisk!
Gratulerer med ny jobb!! :)
Hurra hurra hurraaaa:)
Hurra, gratulerer!! :smiley-bounce012
GRATULERER ♡♡♡
Hurra for deg ♡
Wiiiiih, gratulerer så mye med ny jobb kjære deg! :D[emoji173]
Gratulerer så mye med jobb:):)

Tusen takk alle sammen ❤ Er en enorm lettelse, og blir veldig spennende! Nå må jeg bare bli i form til første arbeidsdag :bag:

9+0 | < 1 time til TUL ❤

Nå skal vi straks kjøre inn til byen for å ta tidlig ultralyd. Er sykt spent og nervøs på hva som venter oss. Tenk at vi skal få møte den lille for aller første gang ❤

Nå ser jeg at noe definitivt er på gang i nedre mageregionen også. Pleier vanligvis å være ganske flat om morgenen, men nå er det noe mer der :) IMG_20170110_085148.png

Back
Topp