Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! [emoji1][emoji173] Så bra å høre! [emoji7] Tenk det du - to dager med SÅ mye bra på gang! Dette må bare bli superåret!8+5 [emoji173]
Ble satt tilbake 2 dager, men gjør meg ingenting Hadde egentlig regnet med det siden jeg testet positivt "sent".
Ble utvendig ultralyd, og fikk se både et bankende hjerte og at den lille bønna bevegde seg. Helt uvirkelig [emoji173]
Hurra! [emoji1][emoji173] Så bra å høre! [emoji7] Tenk det du - to dager med SÅ mye bra på gang! Dette må bare bli superåret!
[emoji7] Smeeeeelt [emoji7] Blir rørt bare av tanken på august! Mye spennende som skjer for dere fremover! Husk å puste og ta det litt med ro også oppi alt det nye som skal skje!Definitivt året mitt dette, og begynner bra med årets nest beste uke(regner med det er en uke i august som blir bedre [emoji173]). I vår blir det leilighetssalg og husinflytting, så er det bare å begynne å forberede seg til ankomsten i august [emoji173] Mannen er gira på ny bil, så blir nok ny bil før august. Spennende tider [emoji173]
Herlig ♡♡8+5 [emoji173]
Ble satt tilbake 2 dager, men gjør meg ingenting Hadde egentlig regnet med det siden jeg testet positivt "sent".
Ble utvendig ultralyd, og fikk se både et bankende hjerte og at den lille bønna bevegde seg. Helt uvirkelig [emoji173]
8+5 ❤
Ble utvendig ultralyd, og fikk se både et bankende hjerte og at den lille bønna bevegde seg. Helt uvirkelig ❤
JaaaaaaAAAaaaaaa det er det! [emoji7][emoji7] Jeg er verdens letteste person i kveld!8+6 | 22 dager til den magiske grensen [emoji173]
I dag har jeg sluppet den verste kvalmen, vært utrolig godt. Hadde jo vært magisk om kvalmen slapp allerede nå, føler meg som et nytt menneske [emoji173] Passer jo godt når jeg skal begynne på jobb allerede neste uke.
I morgen får jeg en smakebit av hvordan det vil bli å gå tilbake på jobb. Først skal jeg innom sjefen for å ordne noe, så skal jeg videre å jobbe som frivillig i Kreftforeningen. Så blir nesten en full arbeidsdag i morra
Til tross for manglende kvalme, endte dagens inntak av mat endte dessverre i doen. Ikke bare babyen sin skyld da! Var en blanding av å møte på slingser i kyllingkjøttet (som ofte gir meg brekninger), samt at dette skjedde samtidig som to stk "kastet opp" på tven (som også gir meg brekninger). Hadde ikke sjanse til å holde maten innbords! Mannen fikk seg en god latter, da han synes det er hysterisk morsomt at jeg er "sympatør-pjuker".
Denne dagen, uansett hvor grå og kjip, så hadde den bare blitt bra. Lille lykke fikk bare gode nyheter, både i går og i dag [emoji173] Jeg er så utrolig lettet og overlykkelig på hennes vegne. 2017 er vårt år, ikke sant Lille Lykke?
Tusen takk ❤Gratulerer så mye med jobb og bankende hjerte på UL<3<3<3
9+2 | 19 dager til den magiske grensen ❤
Det ble den ene fridagen fra kvalmen, og den ble nesten verre en før. I går tok jeg til og med frem bøtta, men fikk heldigvis ikke bruk for den. Beklager det blir mye klaging ang. kvalmen, men takler kvalme så sinnssykt dårlig. En app så jeg går inn i den verste uken når det kommer til kvalme. Så må bare komme meg gjennom det, så er det forhåpentligvis bare et par uker før jeg kan legge kvalmen bak meg for godt. Håper jeg også glemmer tiden med kvalmen, ellers kan det se mørkt ut for søsken til den lille bønna.
I dag skal jeg en kjapp tur innom familieselskap og så på nyttårsbord med nye jobben. Håper jeg kommer meg gjennom kvelden uten at noen fatter mistanke
Hvordan går det?
Du er så god, Jolanda, som spør og følger med ❤
Det er ikke så mye nytt å melde. Trøtt, sliten og kvalm. Er så sinnsykt mye å ta tak i på jobb, da ingen har tatt ansvar for dette tidligere. Trenger litt kjærlighet, men jeg er klar for å gi alt.
Mannen er bortreist denne uka, så hunden er sendt bort, så hun ikke lider under en travel og sliten eier! Beste avgjørelsen jeg har tatt, for jeg har ikke mye til overs etter jobb og andre planer har tatt sin del av kaka.
Alt bra med deg? ❤