Hvordan gikk det i dag?
Det gikk kjempebra! Nå er det bare å vente på dommen Mannen er nesten på veg til å kjøpe ny bil allerede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det i dag?
Så arti! [emoji1] Tipper du får en hyggelig telefon om ikke alt for lenge. Når kan du vente svar?Det gikk kjempebra! Nå er det bare å vente på dommen Mannen er nesten på veg til å kjøpe ny bil allerede
Så arti! [emoji1] Tipper du får en hyggelig telefon om ikke alt for lenge. Når kan du vente svar?
Åh, så spennende! Så bra at du slipper å sitte så lenge på pinebenken Dette fixer du glatt! [emoji1][emoji123]Tror hun sa allerede ila av uka Sjefen trodde jeg kom til å høre noe allerede i morra.
Åh, så spennende! Så bra at du slipper å sitte så lenge på pinebenken Dette fixer du glatt! [emoji1][emoji123]
Fikk du høre noe i dag??Tror hun sa allerede ila av uka Sjefen trodde jeg kom til å høre noe allerede i morra.
Fikk du høre noe i dag??
Håper du får den ♡
Ikke hørt noe i dag heller
Gratulerer med 8 fullgåtte uker <3 Så spennende å se om du får den nye jobben, krysser fingrene for deg. Gleder meg til TUL også Woho!
Den jobben er din [emoji173] Og så må du vente helt til over helga på å få tilbakemeldingen? SÅ kjedelig.
Du får prøve å nyte helga, mannen og gravidmagen så lenge! [emoji173]
Altfor spennende!
Magefølelsen sier at jobben er din ❤
Jeg lover å tenke så positivt jeg bare klarer for både deg og meg! Krysser fingrene! [emoji8]Tusen takk [emoji173] Er så vanvittig nervepirrende.... Ja, synes de kunne ha unnet meg å si det før helga. Våknet halv 6 i natt for jeg var så spent, så ble lite søvn på meg i natt. Forhåpentligvis klarer jeg å slappe av litt i helga når jeg vet telefonen ikke kommer til å ringe TUL er rett rundt hjørnet, og ikke minst din TUL og prøvesvar!! Krysser alt jeg har og sender masse positive tanker og energi [emoji173]
Kvalmen begynner å bli ganske intens, så skal bli deilig å slappe av et par dager.
8+4 | 3 dager til TUL ❤
Formen er ikke så bra for tiden. Fortsatt kvalm, og ser ut til å bare øke i intensitet. Vondt i ryggen og korsryggen. Så har jeg de siste dagene hatt noe som kan minne om menssmerter, smerten er ganske vondt og konstant. Er ting som skal bøyes og tøyes, regner jeg med. Enda ikke spydd, og det er jeg faktisk veldig glad for.
Ellers er jeg gått opp 2 kg. Startvekten var 59,3 kg, og i dag var den 61,3 kg.
Går å venter i spenning på det forbanna jobbtilbudet... Håper jeg hører noe på mandag!