Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Så arti! [emoji1] Tipper du får en hyggelig telefon om ikke alt for lenge. Når kan du vente svar?

Tror hun sa allerede ila av uka :nailbiting: Sjefen trodde jeg kom til å høre noe allerede i morra.

Ikke hørt noe i dag heller :arghh:

Gratulerer med 8 fullgåtte uker <3 Så spennende å se om du får den nye jobben, krysser fingrene for deg. Gleder meg til TUL også:D Woho!

Den jobben er din [emoji173] Og så må du vente helt til over helga på å få tilbakemeldingen? SÅ kjedelig.
Du får prøve å nyte helga, mannen og gravidmagen så lenge! [emoji173]

Gratulerer med 8 fullgåtte uker <3 Så spennende å se om du får den nye jobben, krysser fingrene for deg. Gleder meg til TUL også:D Woho!

Tusen takk, søte deg ❤ Håper neste uke blir bra med forhåpentligvis jobb og gode nyheter på TUL :D Gleder meg til å følge deg, hakk i hæl på oss andre ❤

Den jobben er din [emoji173] Og så må du vente helt til over helga på å få tilbakemeldingen? SÅ kjedelig.
Du får prøve å nyte helga, mannen og gravidmagen så lenge! [emoji173]

Tusen takk ❤ Er så vanvittig nervepirrende.... Ja, synes de kunne ha unnet meg å si det før helga. Våknet halv 6 i natt for jeg var så spent, så ble lite søvn på meg i natt. Forhåpentligvis klarer jeg å slappe av litt i helga når jeg vet telefonen ikke kommer til å ringe :) TUL er rett rundt hjørnet, og ikke minst din TUL og prøvesvar!! Krysser alt jeg har og sender masse positive tanker og energi ❤

Kvalmen begynner å bli ganske intens, så skal bli deilig å slappe av et par dager. :)

Tusen takk [emoji173] Er så vanvittig nervepirrende.... Ja, synes de kunne ha unnet meg å si det før helga. Våknet halv 6 i natt for jeg var så spent, så ble lite søvn på meg i natt. Forhåpentligvis klarer jeg å slappe av litt i helga når jeg vet telefonen ikke kommer til å ringe :) TUL er rett rundt hjørnet, og ikke minst din TUL og prøvesvar!! Krysser alt jeg har og sender masse positive tanker og energi [emoji173]

Kvalmen begynner å bli ganske intens, så skal bli deilig å slappe av et par dager. :)
Jeg lover å tenke så positivt jeg bare klarer for både deg og meg! Krysser fingrene! [emoji8]

8+4 | 3 dager til TUL ❤

Formen er ikke så bra for tiden. Fortsatt kvalm, og ser ut til å bare øke i intensitet. Vondt i ryggen og korsryggen. Så har jeg de siste dagene hatt noe som kan minne om menssmerter, smerten er ganske vondt og konstant. Er ting som skal bøyes og tøyes, regner jeg med. Enda ikke spydd, og det er jeg faktisk veldig glad for.

Ellers er jeg gått opp 2 kg. Startvekten var 59,3 kg, og i dag var den 61,3 kg.

Går å venter i spenning på det forbanna jobbtilbudet... Håper jeg hører noe på mandag!

8+4 | 3 dager til TUL ❤

Formen er ikke så bra for tiden. Fortsatt kvalm, og ser ut til å bare øke i intensitet. Vondt i ryggen og korsryggen. Så har jeg de siste dagene hatt noe som kan minne om menssmerter, smerten er ganske vondt og konstant. Er ting som skal bøyes og tøyes, regner jeg med. Enda ikke spydd, og det er jeg faktisk veldig glad for.

Ellers er jeg gått opp 2 kg. Startvekten var 59,3 kg, og i dag var den 61,3 kg.

Går å venter i spenning på det forbanna jobbtilbudet... Håper jeg hører noe på mandag!

Åå, 3 dager går fort ❤

Så kjedelig med dårlig form :( Men bra at du ikke kaster opp i det minste!

Håper formen tar seg opp snart og at du får svart snart! Man blir koko av å bare gå og vente. Krysser fortsatt alt for deg! :)

Back
Topp