Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

6+3 | 18 dager til TUL ❤

I går fortalte vi det til svigerforeldrene mine. Jeg ville egentlig vente litt, men mannen ville veldig gjerne fortelle det. De ble heldigvis glad på våre vegne, og litt sjokkert at det kommer to nye barnebarn (svogeren og svigerinnen min venter nr 2) på en sommer.

I kveld kommer lillebror en tur og skal overnatte så vi kan storkose oss på julemorgen ❤ Gleder meg masse. Men jeg må imidlertid rydde masse før jeg skal på jobb, og det er ikke helt enkelt når man er kvalm og sliten. :hungover: Heldigvis har jeg sluppet unna med spyinga så langt (bank i bordet), og håper det fortsetter sånn! Puppene er ømme og vonde, til mannens store fortvilelse :hilarious:

Spent på om jeg kommer meg gjennom jula uten å måtte fortelle den store nyheten. Tenkte å fortelle det til pappa og stemora mi i romjula eller rett på nyåret. Spennende tider vi har i vente i 2017 ❤

6+3 | 18 dager til TUL [emoji173]

I går fortalte vi det til svigerforeldrene mine. Jeg ville egentlig vente litt, men mannen ville veldig gjerne fortelle det. De ble heldigvis glad på våre vegne, og litt sjokkert at det kommer to nye barnebarn (svogeren og svigerinnen min venter nr 2) på en sommer.

I kveld kommer lillebror en tur og skal overnatte så vi kan storkose oss på julemorgen [emoji173] Gleder meg masse. Men jeg må imidlertid rydde masse før jeg skal på jobb, og det er ikke helt enkelt når man er kvalm og sliten. :hungover: Heldigvis har jeg sluppet unna med spyinga så langt (bank i bordet), og håper det fortsetter sånn! Puppene er ømme og vonde, til mannens store fortvilelse :hilarious:

Spent på om jeg kommer meg gjennom jula uten å måtte fortelle den store nyheten. Tenkte å fortelle det til pappa og stemora mi i romjula eller rett på nyåret. Spennende tider vi har i vente i 2017 [emoji173]
Det går fremover, tenk - bare 18 dager til tul! [emoji173] Hvordan har du tenkt å fortelle det til dine foreldre om du får gjort det slik du ønsker?

Det går fremover, tenk - bare 18 dager til tul! [emoji173] Hvordan har du tenkt å fortelle det til dine foreldre om du får gjort det slik du ønsker?

Ja, helt sykt. Tiden kommer til å gå så fort, er så mye som skjer i mellomtiden. Julaften i morra, selskap 1.og 2.juledag, så jobb 3. og 4.juledag (da er jeg plutselig 7 uker og bare 2 uker igjen), så er det nyttårsaften som også er siste arbeidsdag. Så er det 2.gangsintervju (8 uker på veg og bare en uke igjen). Så blir jeg sikkert å vente på svar om hvordan det gikk og plutselig er det 10.januar ❤

Litt usikker. Vi hadde kjøpt en body til hunden med skriften: "Nanny dog", men foreldrene til mannen tok den ikke og mannen måtte forklare det til de :p Så skal vi bruke den igjen må vi legge til "Duty starts August 2017" på en hals eller noe.

Vurderer også å bruke feiring deres i august som vi er invitert i, hvor de ikke tok et nei som svar. Si at vi ikke vet om vi kan komme eller ikke, og når de spør hvorfor. Så svarer vi at vi ikke vet om jeg er høygravid, på fødestuen eller nettopp har kommet et lite nurk, og må ta det som det kommer. :rolleyes:

Ja, helt sykt. Tiden kommer til å gå så fort, er så mye som skjer i mellomtiden. Julaften i morra, selskap 1.og 2.juledag, så jobb 3. og 4.juledag (da er jeg plutselig 7 uker og bare 2 uker igjen), så er det nyttårsaften som også er siste arbeidsdag. Så er det 2.gangsintervju (8 uker på veg og bare en uke igjen). Så blir jeg sikkert å vente på svar om hvordan det gikk og plutselig er det 10.januar [emoji173]

Litt usikker. Vi hadde kjøpt en body til hunden med skriften: "Nanny dog", men foreldrene til mannen tok den ikke og mannen måtte forklare det til de [emoji14] Så skal vi bruke den igjen må vi legge til "Duty starts August 2017" på en hals eller noe.

Vurderer også å bruke feiring deres i august som vi er invitert i, hvor de ikke tok et nei som svar. Si at vi ikke vet om vi kan komme eller ikke, og når de spør hvorfor. Så svarer vi at vi ikke vet om jeg er høygravid, på fødestuen eller nettopp har kommet et lite nurk, og må ta det som det kommer. :rolleyes:
Åh, nå ble jeg rørt her [emoji16] Syns den siste metoden hørtes veldig fin ut [emoji173] Og den andre også, men litt kjipt om de ikke tar den som du sier ;)

Åh, nå ble jeg rørt her [emoji16] Syns den siste metoden hørtes veldig fin ut [emoji173] Og den andre også, men litt kjipt om de ikke tar den som du sier ;)

Liker også veldig godt det siste forslaget :angelic:

6+6 | 15 dager til TUL ❤

Formen er helt ok for tiden. Tror det kan være mye verre, så skal absolutt ikke klage. Er mye sliten og trøtt, kvalmen kommer og går i intensitet og lengde. Enda så heldig at jeg ikke har spydd. Har vært litt forstoppet den siste tiden, så i dag tydde jeg til en iskaffe i håp om å løsne litt opp i det. Ellers blir jeg himla oppblåst og til tider kan være litt vanskelig å skjule.

I dag skal vi spise hos svigerforeldrene mine med mannens nærmest familie. Veldig godt å vite at svigerforeldrene hans vet det, så jeg trenger ikke å stresse like mye med å skjule det. Har en alliert :) Håper bare de ikke røper seg! Gikk nesten galt på julaften.

I morgen er jeg allerede 7+0 og bare 1 uke til milepæl 8 uker, og bare 2 uker til TUL. Tiden går fort ❤

7+1 | 13 dager til TUL ❤

Holy crap.. i går ble kvalmen mye mer intens, nå er det vanskelig å tenke på noe anna enn at jeg er kvalm. Kjennes ut som jeg kan spy når som helst og hvor som helst. Jeg har kjøpt sea band, tilskudd med ingefær og kvalmestillende. Føler ikke det hjelper så mye. Eneste som hjelper er å sove, for da kjenner jeg det ikke. Prøver å se på den lyse siden; jeg har fortsatt ikke spydd noe! *Bank i bordet*

Vi har planer hver dag til og med nyttår, samtidig som jeg skal løse en oppgave til intervjuet mitt. Kjennes umulig ut akkurat nå. Får ta en dag om gangen. I dag er nok jobb i 7t det tøffeste. I går gikk jeg før og gikk rett hjem å la meg. I dag er det jeg som stenger, så ikke så enkelt å få til.

Jeg har endelig fått tilbake strikkelysten igjen, og prøver å strikke genser for første gang. Har tre i umiddelbar nærhet som venter jente og en som tror de venter jente. Jeg tror jeg får gutt, det er det magefølelsen sa for en god stund siden. Tror også jeg venter gutt siden alle rundt oss venter jente.

Hvordan går det? :)
Hei, søte du ❤

Det går bra! Er sliten, trøtt og kvalm. Prøver å komme meg gjennom dagene så godt det lar seg gjøre. I dag fortalte vi det til min pappa og stemor og de ble kjempeglad. :) I dag er første dagen som arbeidsledig, og håper det blir en kort affære. Forbereder meg så godt jeg kan til jobbintervjuet mitt til uka, som jeg håper åpner mange dører for meg, og ikke minst slipper å bekymre meg over det økonomiske.

Hvordan går det med deg? ❤ Titter stadig innom dagboka di, men litt dårlig til å legge igjen spor!

Hei, søte du ❤

Det går bra! Er sliten, trøtt og kvalm. Prøver å komme meg gjennom dagene så godt det lar seg gjøre. I dag fortalte vi det til min pappa og stemor og de ble kjempeglad. :) I dag er første dagen som arbeidsledig, og håper det blir en kort affære. Forbereder meg så godt jeg kan til jobbintervjuet mitt til uka, som jeg håper åpner mange dører for meg, og ikke minst slipper å bekymre meg over det økonomiske.

Hvordan går det med deg? ❤ Titter stadig innom dagboka di, men litt dårlig til å legge igjen spor!

Uff! Håper formen din blir bedre snart ❤ Alt blir så slitsomt når man er sliten og trøtt, for ikke å snakke om kvalm :/ Så koselig å ha fortalt det og at de ble glade :D

Lykke til med jobbintervju, håper det går kjempebra og at alt løser seg før du vet ordet av det! :)Krysser alt for deg! ❤

Det nærmer seg vel TUL også? :D

Det går bra :) Jeg begynner å nærme meg den fertile perioden og er litt mer positiv igjen, det hjalp å komme seg videre etter en hundre år lang syklus og TR :) Nå er vi egentlig bare veldig glade for at flytting, innredning og innkjøp, jul og alt som følger med der og den mest hektiske perioden på jobb er ferdig og at vi kan starte et nytt år med blanke ark! :) Nå blir det forhåpentligvis babymaking ;)

Uff! Håper formen din blir bedre snart ❤ Alt blir så slitsomt når man er sliten og trøtt, for ikke å snakke om kvalm :/ Så koselig å ha fortalt det og at de ble glade :D

Lykke til med jobbintervju, håper det går kjempebra og at alt løser seg før du vet ordet av det! :)Krysser alt for deg! ❤

Det nærmer seg vel TUL også? :D

Det går bra :) Jeg begynner å nærme meg den fertile perioden og er litt mer positiv igjen, det hjalp å komme seg videre etter en hundre år lang syklus og TR :) Nå er vi egentlig bare veldig glade for at flytting, innredning og innkjøp, jul og alt som følger med der og den mest hektiske perioden på jobb er ferdig og at vi kan starte et nytt år med blanke ark! :) Nå blir det forhåpentligvis babymaking ;)

Takk for det :) ❤ Ja det er 1 uke til i morgen :o tiden går så fort! Skjønner jeg godt. Hadde 41 dager lange sykluser i begynnelsen etter jeg slutta på Ppillene, men etter jeg brukte vitex så ble de ca 28 dager.

Så godt å legge julestresset og flyttingen bak seg og bare nyte hverandres selskap ;) Viktig å prøve å kose seg med prøvingen ❤ Husk for hver PP det ikke klaffer, er du nærmer PPen det skal klaffe ❤

Vi tar salg av leiligheten og flytting til huset på våren, men kan ikke si jeg gleder meg til alt styret som kommer av en sånn prosess. Men det skal bli godt å komme i hus da :)

8+0 | 7 dager til TUL

Da er jeg fullgått 8 uker, og skrider over i graviditetsuke 9 ❤ 8 uker er også nok en milepæl nådd, da sjansen for SA er minimal, mindre enn 2,5% faktisk.

Det er også kun en uke igjen til vi skal på TUL og forhåpentligvis se et bankende ❤ Tiden kommer til å gå fort da jeg har masse er avtaler fremover.

I morgen må jeg reise til en annen by for å dra på 2.gangsintervju på lederstillingen jeg hadde søkt på. Har brukt store deler av det nye året til å forberede meg til intervjuet, nå gjenstår det bare å presentere det. Så kan jeg forhåpentligvis endelig slå meg til ro i en jobb, og ikke minst legge bekymringene bak meg!

Formen er ikke på topp, men klager ikke da jeg enda ikke har spydd (bank i bordet). Fortsatt mye sliten og trøtt, kunne sovet hele dagen. Prøver å trøste meg med at jeg forhåpentligvis blir bedre om en månedstid, og da er der bare å nyte den gode tiden før bekkenløsningen slår til!

8+0 | 7 dager til TUL

Da er jeg fullgått 8 uker, og skrider over i graviditetsuke 9 ❤ 8 uker er også nok en milepæl nådd, da sjansen for SA er minimal, mindre enn 2,5% faktisk.

Det er også kun en uke igjen til vi skal på TUL og forhåpentligvis se et bankende ❤ Tiden kommer til å gå fort da jeg har masse er avtaler fremover.

I morgen må jeg reise til en annen by for å dra på 2.gangsintervju på lederstillingen jeg hadde søkt på. Har brukt store deler av det nye året til å forberede meg til intervjuet, nå gjenstår det bare å presentere det. Så kan jeg forhåpentligvis endelig slå meg til ro i en jobb, og ikke minst legge bekymringene bak meg!

Formen er ikke på topp, men klager ikke da jeg enda ikke har spydd (bank i bordet). Fortsatt mye sliten og trøtt, kunne sovet hele dagen. Prøver å trøste meg med at jeg forhåpentligvis blir bedre om en månedstid, og da er der bare å nyte den gode tiden før bekkenløsningen slår til!

Hurra for uke 9! :smiley-bounce012 Herregud, som tiden flyr! Jeg synes ikke det er lenge siden du fant ut at du var gravid :) Det føles kanskje ikke sånn for deg, men :hilarious: Dette kommer til å gå så bra ❤ Og nå er jo TUL veeldig nære :D

Masse lykke til på intervju! :) Krysser fingrene for deg ❤

Hurra for uke 9! :smiley-bounce012 Herregud, som tiden flyr! Jeg synes ikke det er lenge siden du fant ut at du var gravid :) Det føles kanskje ikke sånn for deg, men :hilarious: Dette kommer til å gå så bra ❤ Og nå er jo TUL veeldig nære :D

Masse lykke til på intervju! :) Krysser fingrene for deg ❤

Det er en måned siden jeg fikk strek på testen ❤ i morgen er det en måned siden jeg fikk positiv digital. Føles ut som en evighet og at det skjedde nettopp på en og samme tid.:hilarious:

Ja, satser på det. Ganske sikker på at jeg fant hjertelyden til babyen med doppleren i dag ❤ Fant hjerteslag på mellom 130-150 en lite øyeblikk. Hørte ikke noe særlig, men monitoren lyste grønt (lyser rødt under 120 for da er det mest sannsynlig ikke babyens). Jeg kunne se hjerteslagene (sånn strek som går opp og ned) på monitoren og hvor fort det slo :)

TUL er bare rett over helga ❤ Gleder meg masse til å se nurket :)

Tusen takk for det :D I'm gonna kick some ass tomorrow :happy:

Det er en måned siden jeg fikk strek på testen ❤ i morgen er det en måned siden jeg fikk positiv digital. Føles ut som en evighet og at det skjedde nettopp på en og samme tid.:hilarious:

Ja, satser på det. Ganske sikker på at jeg fant hjertelyden til babyen med doppleren i dag ❤ Fant hjerteslag på mellom 130-150 en lite øyeblikk. Hørte ikke noe særlig, men monitoren lyste grønt (lyser rødt under 120 for da er det mest sannsynlig ikke babyens). Jeg kunne se hjerteslagene (sånn strek som går opp og ned) på monitoren og hvor fort det slo :)

TUL er bare rett over helga ❤ Gleder meg masse til å se nurket :)

Tusen takk for det :D I'm gonna kick some ass tomorrow :happy:

Det kan jeg se for meg :hilarious:

Åå, så gøy! :D Da må det føles mer virkelig? Det skjønner jeg ❤ Du har så mye spennende i vente ❤ Det blir koselig å følge deg videre! :) Hvis du fortsetter å henge her, da.. :)

Det kan jeg se for meg :hilarious:

Åå, så gøy! :D Da må det føles mer virkelig? Det skjønner jeg ❤ Du har så mye spennende i vente ❤ Det blir koselig å følge deg videre! :) Hvis du fortsetter å henge her, da.. :)

Det gjør jeg nok! Skal jo følge resten av jentene over i termingruppe :) Det fortjener dere alle sammen ❤

Back
Topp