Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Haha, ja... tett mot termin, tviler jeg sterkt på at man orker så mye altså. Uansett situasjon [emoji14]
Heldigvis drikker jeg ikke, og har vært kjent for å være sær i matveien, så det er ingen som reagerer hos meg [emoji14]

Sent from my SM-J500FN using BV Forum mobile app

Kan ta et glass vin en gang i blant, men som regel er det sambo som tar seg en øl eller to. Så Spent på om jeg kommer unna på julaften, skal prøve å dra kjører-kortet.(de forventer egentlig litt at jeg overnatter).

Jippi! Da var jeg endelig kalt inn til intervju på lederstillinger, blir ikke før på nyåret da. Håper jeg er i form og at det ikke vises....
Så bra! [emoji7]
Du får ha på deg et løst plagg for å lede oppmerksomheten bort fra magen ;) Du får jobben, det sa pepperkakene :-P

5+2 | 27 dager til TUL.

Oh lord, pappaen og stemora mi skal gjør det vanskelig for meg :hilarious:

Til frokost fikk jeg følgende pålegg å velge mellom:
- Sylte (liker ikke)
- Roastbiff (elsker)
- Strandaskinke aktig (elsker)
- Ost (spiser ikke)

Var redd jeg måtte begynne å tygge i meg ost med rare blikk, men heldigvis så kokte de egg! Smørte matpakke til lunsjen og tok roastbiff, men den går nok i søpla. Tenkte jeg hadde berget bra, men selvfølgelig tar pappa av en skive med strandaskinke aktig greia og ba meg smake (var lagd av en annen del av dyret enn vanlig). Dette er noe jeg vanligvis småspiser av når det står fremme. Pakket biten i meg og sa det smakte godt, så gikk jeg opp på badet og spyttet det ut i papir for å skylde den ned :hilarious:

I går og kom spørsmålet om når vi kom til å få baby. (Vi har vært front runners ganske lenge). Sa vi ønsket å være i huset og jeg ville gjerne ha en stabil inntekt først. Stemora mi mente man ikke kunne planlegge alt. Sa min lillebror hadde sikra 2017, og at vi kunne ta 2018. Sa hun hadde trodd det kom to i år (har kommet et barnebarn i året siden 2014), men at trenden med et barnebarn i året var en fin "tradisjon".

Meg og mannen har kommet frem til at hans foreldre og pappa og stemoren min skal få vite tettest mulig opp mot jul. Det er bedre å fortelle dem det og kanskje komme seg gjennom jula uten at alle finner ut av det. De er uansett noen man gjerne vil ha støtte fra om det går galt.

Haha, i blant gjør de det vanskelig ja :') typisk..
Gleder meg til å ha fortalt det til foreldre, så det ikke trenger være så hemmelig mer. [emoji14]

Haha, i blant gjør de det vanskelig ja :') typisk..
Gleder meg til å ha fortalt det til foreldre, så det ikke trenger være så hemmelig mer.
emoji14.png

Ja! I dag skal de trøkke i meg rakfisk (?) som jeg heller ikke kan spise... De vet jeg ikke liker sånn da, så skal spise sushi. De mener jeg imidlertid MÅ smake :oops:

Ja! I dag skal de trøkke i meg rakfisk (?) som jeg heller ikke kan spise... De vet jeg ikke liker sånn da, så skal spise sushi. De mener jeg imidlertid MÅ smake :oops:
"Nei, æsj"
Haha. Stepappa prøvde trøkke i meg røkt elghjerte. Hadde lyst til å smake, men... Røkt. Haha.. Så sa "nei takk. Har ikke lyst på.". Trodde jeg bare var kresen da [emoji14]

"Nei, æsj"
Haha. Stepappa prøvde trøkke i meg røkt elghjerte. Hadde lyst til å smake, men... Røkt. Haha.. Så sa "nei takk. Har ikke lyst på.". Trodde jeg bare var kresen da [emoji14]

Jeg har alltid elsket Pappa sin mat, men enkelte ting har jeg ikke likt og liker ikke den dag i dag. Får gjør som jeg gjorde med strandaskinka, spytte den i do :hilarious:

Jeg elsker rakfisk :p Foreldrene mine har allerede sagt at det blir maten de serverer når jeg kommer hjem på lillejulaften :rolleyes:

5+4 | 25 dager til TUL ❤

Nå begynner kvalmen å ta seg opp er mer irriterende enn før. Puppene har blitt større, og nå er de blitt skikkelig ømme. Gjør vondt når jeg kommer borti :shifty:

Julebord i kveld, blir spennende å se om jeg kommer unna med det!

5+4 | 25 dager til TUL ❤

Nå begynner kvalmen å ta seg opp er mer irriterende enn før. Puppene har blitt større, og nå er de blitt skikkelig ømme. Gjør vondt når jeg kommer borti :shifty:

Julebord i kveld, blir spennende å se om jeg kommer unna med det!

I et desperat forsøk på å ikke la pappa og stemoren min fatte mistanke :hilarious::

Snapchat-8594798934464034616.jpg

Jeg skal på julebord i dag, og naturlig og ta seg noe før man drar ut. Håper jeg kommer unna med det :nailbiting:

Så godt å se at det går bra med spira <3 kos deg på julebordet med din lille hemmelighet! Det går nok fint :)

:laughing002

Lykke til på julebord! Har du alliert deg med noen?
Takk for det ❤ ja, en kollega og god venninne vet. She got me covered :rolleyes:

Så godt å se at det går bra med spira <3 kos deg på julebordet med din lille hemmelighet! Det går nok fint :)
Takk for det ❤ Er å titter i dagboka di støtt og stadig for gode nyheter :angelic: Takk for det, tror det skal gå bra :D

Back
Topp