Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Gikk så som så hos legen. Hun visste veldig lite om sykdommen og prosedyre for testing. Ble tatt en blodprøve, men de vet ikke hvor lang tid det tar før jeg eventuelt får et svar da de ikke vet hvor ofte St.Olavs kjører prøvene(de samles opp og kjører flere samtidig).

Ellers møtte hun meg på en bra måte og tok seg tid til å svare på spørsmål jeg hadde om vitaminer og lignende. :)

Hun regnet meg fra menstermin og skrev jeg var 5+2. Jeg forholder meg foreløpig til 5+0 til noe annet eventuelt blir sagt på TUL :)

Første svangerskapskontroll ble satt opp i uke 14 :p

Gikk så som så hos legen. Hun visste veldig lite om sykdommen og prosedyre for testing. Ble tatt en blodprøve, men de vet ikke hvor lang tid det tar før jeg eventuelt får et svar da de ikke vet hvor ofte St.Olavs kjører prøvene(de samles opp og kjører flere samtidig).

Ellers møtte hun meg på en bra måte og tok seg tid til å svare på spørsmål jeg hadde om vitaminer og lignende. :)

Hun regnet meg fra menstermin og skrev jeg var 5+2. Jeg forholder meg foreløpig til 5+0 til noe annet eventuelt blir sagt på TUL :)

Første svangerskapskontroll ble satt opp i uke 14 :p

Da er du i alle fall i gang, og aller aller helst er dere jo ikke rammet av Zika selv om jeg så absolutt forstår bekymringen. Fikk du tatt alle de andre blodprøvene også (ift graviditet) når du først var der?

Og gratulerer med 5+0!! :))

Da er du i alle fall i gang, og aller aller helst er dere jo ikke rammet av Zika selv om jeg så absolutt forstår bekymringen. Fikk du tatt alle de andre blodprøvene også (ift graviditet) når du først var der?

Og gratulerer med 5+0!! :))

Nei, vurderte å spør om hcg, men så ikke helt vitsen når det foreløpig ikke er noe som skulle tilsi at det er noe galt. :) takk for det ❤

Valgte å fortelle nyheten til min nærmeste leder det i dag. Hun ble glad på mine vegne, og føler meg mye lettere enn før!

Hun frarådet meg imidlertid å si noe til de på andre gangs intervjuet. Jeg vurderte å være helt ærlig med dem, men ser nok at jeg skyter meg selv i foten da. :p

Off, dette drøyer himla ut i tid... trodde jeg skulle hørt tilbake til nå. Jeg er så forbanna spent på hvordan det kommer til å gå. Føler jeg har satset alt på denne jobben. Ting vil bli vanskelig om jeg ikke får den...

Så bra at det gikk bra hos legen og at din nærmeste leder tok det så fint! :) Krysser alt for at du får jobben! Var det ikke snakk om flere jobber?

Så bra at det gikk bra hos legen og at din nærmeste leder tok det så fint! :) Krysser alt for at du får jobben! Var det ikke snakk om flere jobber?

Ja, var veldig godt! Jo, var snakk om to til. Tenkte å prøve å ringe på den ene i morra. Den andre hadde ho som intervjuet blitt syk og derfor hadde det blitt utsatt litt :)

Ja, var veldig godt! Jo, var snakk om to til. Tenkte å prøve å ringe på den ene i morra. Den andre hadde ho som intervjuet blitt syk og derfor hadde det blitt utsatt litt :)

Det er jo gode sjanser for at én av de går i boks da i hvert fall :)

5+1 | 28 dager til TUL.

I dag begynner det lille hjerte å slå ❤ Risikoen for SA krymper stadig mer for hver dag som går. I dag er den bare 15,8%, noe som betyr det er 84,2% sjanse for at det går bra ❤

I dag er jeg nedstemt fordi mannen reiste til utlandet på jobbreise, og blir borte til tett opp mot jul. Jeg blir alene med lange, travle dager og en hund som vil ha oppmerksomhet og har behov for mentalt og fysisk stimuli når jeg kommer hjem og er utslitt. Håper denne denne tiden går fort...3 uker til så er han hjemme i 4 uker ❤

5+1 | 28 dager til TUL.

I dag begynner det lille hjerte å slå ❤ Risikoen for SA krymper stadig mer for hver dag som går. I dag er den bare 15,8%, noe som betyr det er 84,2% sjanse for at det går bra ❤

I dag er jeg nedstemt fordi mannen reiste til utlandet på jobbreise, og blir borte til tett opp mot jul. Jeg blir alene med lange, travle dager og en hund som vil ha oppmerksomhet og har behov for mentalt og fysisk stimuli når jeg kommer hjem og er utslitt. Håper denne denne tiden går fort...3 uker til så er han hjemme i 4 uker ❤

Hurra, så gøy! ❤️ Og så deilig at sjansen for at det skal gå fint bare øker :)

Uff, det skjønner jeg! Sender en klem ❤️ Håper tiden går fort!

5+0 | 1 dag til ❤ begynner å slå | 28 dager til TUL.

I dag skal jeg til legen pga oppfølging, spent på hva timen vil bringe! Det er også bare en dag til hjerte begynner å slå, og 4 uker til TUL ❤ Måtte tiden rase forbi.

Ellers tok jeg den siste stavtesten i dag for å få brukt opp det jeg hadde. 18 DPO vs 21 DPOVis vedlegget 211435
Nå går alle testene i søpla, har kun den siste digitale igjen, så er jeg ferdig med hjemmetestingen :)

Symptommessig går det ganske bra, er litt kvalm av og til, mye sliten i korsryggen og endel trøtt. Puppene begynner å bli litt større, og har blitt litt mer ømme. Ellers er alt bra :)
Hihi! Dette med puppene er jo et eget kapittel. Gikk fra B til F jeg! Gled deg:p

Jippi! Da var jeg endelig kalt inn til intervju på lederstillinger, blir ikke før på nyåret da. Håper jeg er i form og at det ikke vises....

Jippi! Da var jeg endelig kalt inn til intervju på lederstillinger, blir ikke før på nyåret da. Håper jeg er i form og at det ikke vises....

Gratulerer! På flere eller den du helst vil ha? :) Du får i verste fall kjøres oversized! Eller stort skjerf.

Sitter her med tidens dempende glis, inni meg smiler jeg som en sol. Er hos pappa og stemora mi og skal være her et par dager. Har tidenes oppblåste mage som jeg skjuler ved å ligge som en slakt på sofaen med teppe.

Så begynte de å snakke om en dato i august tett opp mot termin som jeg måtte holde av. De tok ikke nei som svar på denne invitasjonen. Jeg tenkte bare for meg selv; kanskje er jeg i fin form, kanskje er jeg på føden, kanskje har jeg en baby ❤

Sitter her med tidens dempende glis, inni meg smiler jeg som en sol. Er hos pappa og stemora mi og skal være her et par dager. Har tidenes oppblåste mage som jeg skjuler ved å ligge som en slakt på sofaen med teppe.

Så begynte de å snakke om en dato i august tett opp mot termin som jeg måtte holde av. De tok ikke nei som svar på denne invitasjonen. Jeg tenkte bare for meg selv; kanskje er jeg i fin form, kanskje er jeg på føden, kanskje har jeg en baby [emoji173]
Haha. Du får si det en senere gang [emoji14]
At du DESSVERRE må avslå invitasjonen likevel, for du har planer om å føde akkurat da [emoji14]

Uansett om du er høygravid, fødende eller nybakt mamma, er du neppe i form til såå mye :')

Haha. Du får si det en senere gang [emoji14]
At du DESSVERRE må avslå invitasjonen likevel, for du har planer om å føde akkurat da [emoji14]

Uansett om du er høygravid, fødende eller nybakt mamma, er du neppe i form til såå mye :')

Ja, det blir ikke avgitt noe svar før den dagen. Er jeg i form så prøver jeg jo, men oddsene er i mot meg. Nå skal de servere meg likør, heldigvis er jeg sær på drikke. En ørliten dråpe på tunga og gav de et sånt ansikt: :inpain:

Heldigvis likte ikke stemoren min det heller, så jeg slapp unna denne gang :angelic:

Ja, det blir ikke avgitt noe svar før den dagen. Er jeg i form så prøver jeg jo, men oddsene er i mot meg. Nå skal de servere meg likør, heldigvis er jeg sær på drikke. En ørliten dråpe på tunga og gav de et sånt ansikt: :inpain:

Heldigvis likte ikke stemoren min det heller, så jeg slapp unna denne gang :angelic:
Haha, ja... tett mot termin, tviler jeg sterkt på at man orker så mye altså. Uansett situasjon [emoji14]
Heldigvis drikker jeg ikke, og har vært kjent for å være sær i matveien, så det er ingen som reagerer hos meg [emoji14]

Sent from my SM-J500FN using BV Forum mobile app

Back
Topp