12+2 [emoji173]
I går fortalte vi ene delen av familien min som bor her den store nyheten.
Pappa hadde vært så snill å invitert alle til seg og laget pizza. Så sa jeg at jeg ville ta et bilde. Satt på video og så sier jeg: Okei, er dere klare? Siiii Frk1991 og mannen skal ha baby i august. Så fikk jeg med reaksjonen til alle sammen
Var nok ikke noe sjokk, men folk ble veldig glade. Så sendte jeg videoen til de av familien som ikke kunne komme, og skrev at det var en liten hilsen.
Da gjenstår bare resten av familien min som bor hjemme. Der har jeg sendt et brev til dem fra babyen. Var ei på termingruppa som skrev et kjempebra brev, og synes det var en så fin måte å gjøre det på. Brevet lyder noe sånn som dette:
Hei!
Det her er kanskje et litt merkelig brev å få, for det har seg sånn at vi ikke kjenner hverandre, og nesten ingen vet jeg eksisterer en gang. Det er derfor jeg skriver dette brevet, for selv om vi ikke kjenner hverandre, så har mamma har fortalt så mye om dere allerede. At dere er snille, gode, morsomme mennesker med masse kjærlighet, som bor i et koselig hus med mange barn jeg kan leke med når vi kommer på besøk. Du begynner kanskje å lure litt på hvem jeg er, har jo helt glemt å introdusere meg! Mamma og pappa kaller meg mange rare navn, nurket, bolla, bønna blant annet. Pappa kaller meg Bjøro(intern familie humor) noen ganger og da blir mamma sint på pappa, men pappa bare ler. Mamma kaller meg også enebarnet av og til, for jeg har ikke vært så snill med mamma og gjort sånn at hun er sliten og veldig kvalm. Jeg flyttet inn hos mamma i vinter, og fått et koselig og lite rom, men det er litt mørkt her. Mamma sier jeg ikke får bo der for alltid, og at leiekontrakten går ut i august, da må jeg flytte ut om jeg vil eller ei. Selv om det blir litt skummelt, så gleder jeg meg for da for jeg jo treffe alle dere og bli litt bedre kjent med hverandre. Enn så lenge så må dere holde meg hemmelig til alle har fått beskjed.
Klem fra Trondheim
Sendte på torsdag og håpet det rakk å komme frem, men ser ut som det blir mandag. Så blir vel nedringt over helga tenker jeg
Ellers er jeg enda kvalm og sliten, håper det snart skal slippe taket... Magen begynner å vises på morraen (som du kan se på bilde over), og begynner å bli vanskelig å skjule! Nå slipper jeg heldigvis å skjule det for familien [emoji173]