Sender deg en styrkeklem [emoji4][emoji173] Om noen uker håper jeg det snur for din del! Jeg er mellom uke 14-15 nå og for snart ei uke siden begynte jeg å bli bedre. Nå er energien mye bedre enn den var! Skjedde nesten over natta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, stakkars! ❤ Så utrolig kjipt at du ikke "har mulighet" til å være sykmeldt og ta det med ro når du er så dårlig. For det er ingen mulighet for det? Håper virkelig det slipper taket snart!
Ja, gjør lite om kvelden når jeg kommer hjem for å hente meg inn. Dessverre fyller jeg opp fridagene mine med alt jeg ikke rekker å gjøre ellers. Tror jeg må prøve å roe det ned til jeg faktisk føler meg bedre. Sykemelding er dessverre vanskelig å få til pga stilling, at bemanningen er allerede ganske skralt, pluss de sitter laaangt inne å skulle sykemelde seg. Håper og tror det går over snart ❤Åå stakkar deg.. [emoji173] siden du er over uke 12 så håper jeg det gir seg snart! Du må huske å ta vare på deg selv [emoji4] ta deg sykmelding hvis det blir for slitsomt [emoji173]
Vi er litt underbemannet akkurat nå, vi har akkurat nok til å få det til å gå rundt. Jeg har også en mye større stilling og enn de andre som er her, så har jeg også lederansvar. Derfor er jeg vanskeligere å "erstatte". I tillegg til at det hadde vært vanskelig å dekke opp for meg, så sitter det langt inne å sykemelde seg. Da skal alle andre utveger være prøvd ut først. Enkelte dager renner glasset bare over!
Heldigvis begynner brikkene å falle på plass, og jeg vil være bedre bemannet fra mars/april, med blant annet en assisterende leder. Forhåpentligvis er jeg straks på bedringens veg, så det er bare å bite tennene sammen, er lys i enden av tunnelen.
Ja, gjør lite om kvelden når jeg kommer hjem for å hente meg inn. Dessverre fyller jeg opp fridagene mine med alt jeg ikke rekker å gjøre ellers. Tror jeg må prøve å roe det ned til jeg faktisk føler meg bedre. Sykemelding er dessverre vanskelig å få til pga stilling, at bemanningen er allerede ganske skralt, pluss de sitter laaangt inne å skulle sykemelde seg. Håper og tror det går over snart [emoji173]
Vi er litt underbemannet akkurat nå, vi har akkurat nok til å få det til å gå rundt. Jeg har også en mye større stilling og enn de andre som er her, så har jeg også lederansvar. Derfor er jeg vanskeligere å "erstatte". I tillegg til at det hadde vært vanskelig å dekke opp for meg, så sitter det langt inne å sykemelde seg. Da skal alle andre utveger være prøvd ut først. Enkelte dager renner glasset bare over!
Heldigvis begynner brikkene å falle på plass, og jeg vil være bedre bemannet fra mars/april, med blant annet en assisterende leder. Forhåpentligvis er jeg straks på bedringens veg, så det er bare å bite tennene sammen, er lys i enden av tunnelen.
Ja, gjør lite om kvelden når jeg kommer hjem for å hente meg inn. Dessverre fyller jeg opp fridagene mine med alt jeg ikke rekker å gjøre ellers. Tror jeg må prøve å roe det ned til jeg faktisk føler meg bedre. Sykemelding er dessverre vanskelig å få til pga stilling, at bemanningen er allerede ganske skralt, pluss de sitter laaangt inne å skulle sykemelde seg. Håper og tror det går over snart ❤
Oi, offda; Ååh, det høres jo nesten ut som en drøm! Er straks 13 uker, og forhåpentligvis straks gjennom det verste. HCGnivåey bør dale snart... Er så klar for ny giv og ny hverdag!Hadde det veldig likt som deg! Jeg sto tilogmed midt i Oxford street og spydde i en plastpose, men så plutselig en dag, var jeg ikke kvalm, ikke trøtt, ikke utslitt! Det er veldig mange som sier man er i best form 2 trimester! Det føler jeg stemmer veldig bra! God bedring
Takk for det ❤ Vet det mest sannsynlig er en liten periode igjen. SÅ klar for at det skal gå over. Gleder meg hvert fall!Sender deg en styrkeklem [emoji4][emoji173] Om noen uker håper jeg det snur for din del! Jeg er mellom uke 14-15 nå og for snart ei uke siden begynte jeg å bli bedre. Nå er energien mye bedre enn den var! Skjedde nesten over natta.
Sender deg gode, kvalmedempende og varme tanker Frk1991! <3
13+0 | 5 dager til første svangerskapskontroll ❤
Ny dag og ny uke, som startet med oppkast. Nå er liksom en god tid å starte med det! Var utrolig rar følelse av hvordan det kastet seg over meg. Håper det bare blir med den ene gangen...
Nå er babyen på størrelse med en fersken, og magen er virkelig synlig. Beskjeden på morraen, så blir den større utover dagen.
Det er flere og flere som vet om den lille nå, mangler egentlig bare den ene søstera mi som jeg har sendt brev til. De andre fikk brevet på tirsdag og i går, så vet ikke hvor mye lenger jeg må vente før jeg eventuelt må si det. Gir hun i dag hvert fall.
Ellers gleder jeg meg til langhelg, som er en sjeldenhet i jobben min! Skal blant annet på kino, og i bursdagsselskap, gleder meg til å være litt sosial! Nå har jeg stortsett stått opp kl 7, gått på jobb, kommet hjem kl 17, spist mellom 18-20, sett på tv, langt meg kl 22, aaaand repeat. Så håper jeg å få slappet av masse ❤
Tiden går så fort Jeg synes du har kommet langt allerede, jeg!
Æsj, så fælt med oppkast Håper virkelig kvalmen avtar snart! ❤
Good langhelg! Kos deg masse, det er vel fortjent!
Så fin en mage du har
Uff så kjedelig at du skal være så kvalm, håper det snart går over.
Ikke så lenge til UL da, blir kjekt å se den lille mageboeren og for en flott idé å sende det brevet til nær familie som ikke bor i nærheten
Håper du får en fin helg og kos deg ❤
Vet, går helt sykt fort! Venter på innkalling til OUL, og det sier de bør skje mellom uke 17-19, og det er jo bare 4-6 uker til
Jeg og, strikken min er tøyd for å si det sånn!
Takk ❤ Skal bare få unna i dag og i morra, så skal jeg kose meg! Kjøpe inn litt digge ting så jeg kan lage meg gode frokoster og lunsjer!
Det er jo ikke lenge til Tenk, før du vet ordet av det sitter du med en liten en ❤ Vil dere vite kjønn?
Det skjønner jeg godt. Går det ikke an å få noe for det? Kvalmestillende, typ?
God helg
13+2 (straks 13+3) [emoji173]
Jeg har ikke hatt noe særlig behov eller lyst til å kikke på noen ting til babyen enda. Vet ikke om det er knyttet opp mot at jeg ikke vet kjønn, eller at det har vært en hemmelighet inntil ganske nylig.
I dag kom imidlertid lysten snikende. Begynt å forhører meg rundt og undersøke hva som finnes av bra vogner blant annet. Foreløpig så sikler jeg litt på Emmaljunga Edge Duo i lounge grey:Vis vedlegget 218596
Eneste tingene som trekker ned så langt er at det er en stor og tung vogn, og at den ikke har brems på håndtaket. Ellers liker jeg at du kan velge hvilken veg sportsdelen skal vende, at den er stor og romslig slik at barnet kan vokse i den, og ellers mye valgmuligheter for å få en vogn tilpasset ditt behov. Ikke minst så er den bare RÅLEKKER [emoji173] Det er imidlertid en ganske dyr vogn, men tenkte at dette er noe du skal bruke OFTE de neste 2-3 årene. Så det lønner seg å invistere i noe med skikkelig kvalitet.
I dag kom svigermor og sa at vi måtte bestemme oss for vogn, for den skulle hun kjøpe, for det hadde hun gjort til mannens bror når han venta førstemann! Jeg ble helt paff. Da blir det kanskje drømmevogna likevel
Ellers nyter jeg fridagene mine [emoji173] enda to igjen, helt merkelig følelse! Slenger med et mega oppblåst magebilde etter god middag, dessert og kake [emoji173]Vis vedlegget 218597
13+2 (straks 13+3) ❤
Jeg har ikke hatt noe særlig behov eller lyst til å kikke på noen ting til babyen enda. Vet ikke om det er knyttet opp mot at jeg ikke vet kjønn, eller at det har vært en hemmelighet inntil ganske nylig.
I dag kom imidlertid lysten snikende. Begynt å forhører meg rundt og undersøke hva som finnes av bra vogner blant annet. Foreløpig så sikler jeg litt på Emmaljunga Edge Duo i lounge grey:Vis vedlegget 218596
Eneste tingene som trekker ned så langt er at det er en stor og tung vogn, og at den ikke har brems på håndtaket. Ellers liker jeg at du kan velge hvilken veg sportsdelen skal vende, at den er stor og romslig slik at barnet kan vokse i den, og ellers mye valgmuligheter for å få en vogn tilpasset ditt behov. Ikke minst så er den bare RÅLEKKER ❤ Det er imidlertid en ganske dyr vogn, men tenkte at dette er noe du skal bruke OFTE de neste 2-3 årene. Så det lønner seg å invistere i noe med skikkelig kvalitet.
I dag kom svigermor og sa at vi måtte bestemme oss for vogn, for den skulle hun kjøpe, for det hadde hun gjort til mannens bror når han venta førstemann! Jeg ble helt paff. Da blir det kanskje drømmevogna likevel
Ellers nyter jeg fridagene mine ❤ enda to igjen, helt merkelig følelse! Slenger med et mega oppblåst magebilde etter god middag, dessert og kake ❤Vis vedlegget 218597