Kjære deg! Her er det alltid rom for å klage og uttrykke alt man bekymrer seg for. Når kommer han hjem?
Du er god, du ❤ Kommer hjem på fredag, håper bare ikke det blir utsatt igjen. Skal bli godt å få han hjem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjære deg! Her er det alltid rom for å klage og uttrykke alt man bekymrer seg for. Når kommer han hjem?
Det blir nok godt! [emoji7] Det hjelper alltid med litt ekstra omsorg og forståelse [emoji4]Du er god, du [emoji173] Kommer hjem på fredag, håper bare ikke det blir utsatt igjen. Skal bli godt å få han hjem
Lov å klage innimellom. Det letter på tankene litt, og man trenger da få ut trykket.
Du får prøve lytte på kroppen alt du klarer, og ta godt vare på deg selv [emoji173]️
Så bra [emoji173]️ Godt med mannen hjemme så.Takk for det, Lillafrosk! Ser kanskje ut som mannen kommer hjem i kveld hvis alt går som det skal [emoji173]
Så bra [emoji173]️ Godt med mannen hjemme så.
Min reiser på fotballtur i helga, og blir borte noen dager. Gruer meg sjukt selv..
Herlige greier [emoji173]️[emoji173]️Da var det bekreftet at han kommer hjem Drar ut igjen på mandagen, men da har jeg kanskje fått den støtten jeg trenger på en liten stund. Åååh, gleder meg [emoji173]
Det er tøffe tak, så må man bare senke krav og forventninger. Det dummeste jeg gjør er å fylle dagene mine. Nå skal det gå i avslapping og jobb. Det sosiale kan jeg ta igjen siden
Nyyyt helga og tid med mannen! [emoji1] Dette er så fortjent!Da var det bekreftet at han kommer hjem Drar ut igjen på mandagen, men da har jeg kanskje fått den støtten jeg trenger på en liten stund. Åååh, gleder meg [emoji173]
Det er tøffe tak, så må man bare senke krav og forventninger. Det dummeste jeg gjør er å fylle dagene mine. Nå skal det gå i avslapping og jobb. Det sosiale kan jeg ta igjen siden
Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, måtte lese alt!
Først: GRATULERER MED JOBBEN!!
For et år siden fikk jeg også telefon om at jeg fikk jobben jeg så sårt både trengte og ønsket og jeg var ikke gravid engang! Skjønner at du ble utrolig letta! Unner deg det så!
Så koselig å lese om når du prøvde å holde det skjult, tidlige tegn og følelser og når dere fortalte det til familie. Det er sånne ting jeg går og drømmer om så det er så koselig å lese!
Utrolig kjipt at du blir så kvalm! Håper det blir bedre fort-fort!
Og så søt liten mage-kul du har! Takk for alt du deler
Gøy måte å fortelle det på! Gode minner når du får sett bildene etterpå.
Kan være gøy med seriebilder, om du får kameraet til å ta bilder i 20 sek eller så. [emoji14]
Lykke til med å fortelle nyheten, til både nære og kjære, og ledelsen på jobb [emoji173]️
Hipp hurra for uke 12! [emoji1][emoji122][emoji122][emoji122][emoji173] Lille bebis [emoji173] Har dere begynt å tenke på navn enda?