Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Kjære deg! Her er det alltid rom for å klage og uttrykke alt man bekymrer seg for. :) Når kommer han hjem?

Du er god, du ❤ Kommer hjem på fredag, håper bare ikke det blir utsatt igjen. Skal bli godt å få han hjem :)

Lov å klage innimellom. Det letter på tankene litt, og man trenger da få ut trykket.
Du får prøve lytte på kroppen alt du klarer, og ta godt vare på deg selv [emoji173]️

Lov å klage innimellom. Det letter på tankene litt, og man trenger da få ut trykket.
Du får prøve lytte på kroppen alt du klarer, og ta godt vare på deg selv [emoji173]️

Takk for det, Lillafrosk! Ser kanskje ut som mannen kommer hjem i kveld hvis alt går som det skal ❤

Takk for det, Lillafrosk! Ser kanskje ut som mannen kommer hjem i kveld hvis alt går som det skal [emoji173]
Så bra [emoji173]️ Godt med mannen hjemme så.
Min reiser på fotballtur i helga, og blir borte noen dager. Gruer meg sjukt selv..

Så bra [emoji173]️ Godt med mannen hjemme så.
Min reiser på fotballtur i helga, og blir borte noen dager. Gruer meg sjukt selv..

Da var det bekreftet at han kommer hjem :D Drar ut igjen på mandagen, men da har jeg kanskje fått den støtten jeg trenger på en liten stund. Åååh, gleder meg ❤

Det er tøffe tak, så må man bare senke krav og forventninger. Det dummeste jeg gjør er å fylle dagene mine. Nå skal det gå i avslapping og jobb. Det sosiale kan jeg ta igjen siden :)

Da var det bekreftet at han kommer hjem :D Drar ut igjen på mandagen, men da har jeg kanskje fått den støtten jeg trenger på en liten stund. Åååh, gleder meg [emoji173]

Det er tøffe tak, så må man bare senke krav og forventninger. Det dummeste jeg gjør er å fylle dagene mine. Nå skal det gå i avslapping og jobb. Det sosiale kan jeg ta igjen siden :)
Herlige greier [emoji173]️[emoji173]️

Ingen som da det var lett å gå gravid :)
Du får slappe av og ikke bruke mer energi enn du har.

Da var det bekreftet at han kommer hjem :D Drar ut igjen på mandagen, men da har jeg kanskje fått den støtten jeg trenger på en liten stund. Åååh, gleder meg [emoji173]

Nyyyt helga og tid med mannen! [emoji1] Dette er så fortjent!

Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, måtte lese alt!

Først: GRATULERER MED JOBBEN!!
:happy093

For et år siden fikk jeg også telefon om at jeg fikk jobben jeg så sårt både trengte og ønsket og jeg var ikke gravid engang! Skjønner at du ble utrolig letta! Unner deg det så!

Så koselig å lese om når du prøvde å holde det skjult, tidlige tegn og følelser og når dere fortalte det til familie. Det er sånne ting jeg går og drømmer om så det er så koselig å lese!

Utrolig kjipt at du blir så kvalm! :( Håper det blir bedre fort-fort!

Og så søt liten mage-kul du har! Takk for alt du deler :Heartred

Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, måtte lese alt!

Først: GRATULERER MED JOBBEN!!
:happy093

For et år siden fikk jeg også telefon om at jeg fikk jobben jeg så sårt både trengte og ønsket og jeg var ikke gravid engang! Skjønner at du ble utrolig letta! Unner deg det så!

Så koselig å lese om når du prøvde å holde det skjult, tidlige tegn og følelser og når dere fortalte det til familie. Det er sånne ting jeg går og drømmer om så det er så koselig å lese!

Utrolig kjipt at du blir så kvalm! :( Håper det blir bedre fort-fort!

Og så søt liten mage-kul du har! Takk for alt du deler :Heartred

Du er god du, Anwēn ❤ Ja, var veldig godt å sikre seg økonomisk, gravid eller ei.

Fortalte akkurat det til broren til mannen og samboeren. De venter nr to bare noen mnd før oss. De synes det var stas :)

Gleder meg stort til å følge deg på din veg ❤

Ja, det har vært noen tøffe uker, og prøver å trøste meg med at det snart går over.. forhåpentligvis!

Blir skikkelig oppblåst på kveldstid :hilarious: i dag så mannen magen og bare: "Håper du presser magen ut!" :hilarious:

11+3 ❤

Oh, lord jeg synes det begynner å vises så veldig, både morgen og kveld til tross for at jeg ikke er 12 uker. Sa til mannen jeg var glad for at vi hadde vært på ultralyd, hvis ikke hadde jeg vært overbevist om at det var to inni der. Var dum å Googlet om det var mulig å "gå glipp av" at det var to på tidlig ultralyd. Det viser seg å være mulig.... :bag: Tror imidlertid sjansen er små da vi var på privatultralyd og "spesialister" på det feltet. Virker som de tilfellene det hadde skjedde, hadde man hadde ultralyd hos fastlegen.

Ellers er formen crap om dagene, kvalm og sliten. Nå nærmer 12 ukersgrensa seg med stormskritt så, forhåpentligvis så begynner det å gå over snart.

Skal ha medarbeidersamtale med ledelsen i midten av neste måned... Gruer meg skikkelig for jeg blir nok å fortelle det da, vet liksom ikke hvilke reaksjoner som venter meg... Skal bli godt å få det overstått imidlertid! Det henger over meg som en grå sky.

Vi har begynt å fortelle det til familie nå ❤ Skal skrive brev i dag til de nærmeste som bor lengst unna fra babyen, fikk inspirasjon fra ei i termingruppe på Facebook. Så skal pappa hjelpe meg å ordne en middag til fredag hvor vi samler de fleste i familien. Så har jeg tenkt å ta bilde, og så sier jeg: Siiii *Navnet mitt* skal ha babyyyy. Så får jeg se om jeg filmer eller tar bilde :) tror kanskje seriebilder hadde vært gøy :)

Gøy måte å fortelle det på! Gode minner når du får sett bildene etterpå.
Kan være gøy med seriebilder, om du får kameraet til å ta bilder i 20 sek eller så. [emoji14]

Lykke til med å fortelle nyheten, til både nære og kjære, og ledelsen på jobb [emoji173]️

Gøy måte å fortelle det på! Gode minner når du får sett bildene etterpå.
Kan være gøy med seriebilder, om du får kameraet til å ta bilder i 20 sek eller så. [emoji14]

Lykke til med å fortelle nyheten, til både nære og kjære, og ledelsen på jobb [emoji173]️

Ja, tenker det kunne vært veldig gøy minne å ha med videre ❤ Takk for det, skal bli godt å få det overstått :)

Jaaa, så herlig måte å fortelle det på! [emoji1] Kjempegod idé som blir til herlige minner dere kan bla i siden.

12+0 ❤

Da var den magiske grensa plutselig her. Uvirkelig og rart å tenke på... Vi skal virkelig få en liten baby i august ❤ I morgen får familie som bor i nærheten det, og så så sender jeg et brev til resten av familien som bor langt unna "fra babyen".

Gleder meg til å slippe å skjule det, for det er jo verdens beste nyhet :)

IMG_20170202_092758.png

Hurra for 12 uker [emoji173]️[emoji173]️

Hipp hurra for uke 12! [emoji1][emoji122][emoji122][emoji122][emoji173] Lille bebis [emoji173] Har dere begynt å tenke på navn enda?

Hipp hurra for uke 12! [emoji1][emoji122][emoji122][emoji122][emoji173] Lille bebis [emoji173] Har dere begynt å tenke på navn enda?

Vi har hatt et guttenavn som vi liker godt, men vil jo gå gjennom navnelista og diskutere Tror vi kommer til å vente til vi vet kjønnet med å diskutere det. Så er navn litt sårt tema atm, når lillebror bestemte seg for å kalle jenta si for det samme navnet mannen har hatt som favoritt jentenavn i nærmere 6-7 år :bag: De var ikke klar over det, og vi har jo ikke noe rett på det navnet. Men mannen er enda litt bitter :bored:

Back
Topp