Så gøy Foreldrene mine har også en Rema butikk
Så gøy Da skal vel de også til Stokke og på
Riksmøtet i helgen... Blir ikke akkurat gøy å være på årets store Rema fest å være gravid, og dritt kvalm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy Foreldrene mine har også en Rema butikk
Jada, de er på vei Er i Oslo nu. Kan jo ikke si hvilken butikkSå gøy Da skal vel de også til Stokke og på
Riksmøtet i helgen... Blir ikke akkurat gøy å være på årets store Rema fest å være gravid, og dritt kvalm
Jeg kommer sikkert til å forsnakke meg snart... Men jeg tenker å prøve å vente med å si noe til jeg har sett at det er liv.. Så kanskje jeg er 8-9 uker. Da er jeg forbi der jeg har miste tidligere...
Det håper jeg også, men nå har jeg sagt det! Er jo så unaturlig trøtt at jeg måtte forklare hvorfor følte jeg hcg prøver ser normale ut, så da satser jeg på termin spireSer den. Føler liksom ikke at det er virkelig før jeg vet jeg er over der jeg også mista. Håper vi begge to får en terminspire.
Jeg må si det no når eg kommer tilbake fra foreldrepermisjon da eg må gje meg i uke 12 da eg ikke har lov å jobbe lengre!! Må få svangerskapspenger!!
Jeg er ikke sykmeldt, men hadde nok delt mye med sjefen for å kunne forsøke å tilrettelegge for å unngå sykemelding. Nå har hun og jeg et godt forhold, og hun ønsker alle ansatte det beste.Forteller alle til arbeidsgiver hvorfor dere er sykemeldte?
Forteller alle til arbeidsgiver hvorfor dere er sykemeldte?
Man plikter jo å gi en funksjonsbeskrivelse selv om man ikke trenger oppgi diagnose /årsak, og da er det ofte like greit å også fortelle hva som er bakgrunnen for at funksjonen er slik den er. Det vil ofte være lettere å snakke om tilrettelegging og se muligheter om man prater om hva som er bakgrunnenForteller alle til arbeidsgiver hvorfor dere er sykemeldte?
Er det ok å sende sms? Tenker å gjøre det, men lest at mange synes det er uproftHun visste om spontanaborten tidligere i vår, så jeg sendte bare en sms og fikk lykkeønskninger tilbake. Veldig forståelsesfull.
Jeg sendte SMS når vi hadde spontanabort. Det var mer fordi daværende sjef visste vi var gravid da jeg var borte en del på grunn av legetimer, svangerskapskontroll etc. Følte ikke helt for å ringe å fortelle eller stikke innom. Hadde jeg blitt sykemeldt nå på grunn av form ville jeg nok ringt/dratt innom og fortalt det til lederen av selskapet. Sjefen min sitter nå på en annen lokasjon, så der er det litt verre.Er det ok å sende sms? Tenker å gjøre det, men lest at mange synes det er uproft