Jeg kommer sikkert til å forsnakke meg snart... Men jeg tenker å prøve å vente med å si noe til jeg har sett at det er liv.. Så kanskje jeg er 8-9 uker. Da er jeg forbi der jeg har miste tidligere...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber med HR, og det skal ganske mye til for å si noen opp, selv i oppsigelsesperiodenHer blir det nok å vente en god stund. Er fortsatt i prøvetiden i ny jobb, så håper jeg klarer og holde meg til den jeg er ferdig med den (3 mnd. igjen). Vet de ikke kan bruke det som grunn for oppsigelse, men vil ikke gi de anledning til å finne noe annet i stedet. sikkert litt teit, men tar ingen sjanser
Hvorfor skulle du ikke hatt jobb når du kommer tilbake?Tenker å vente til etter uke 12 og får vi sier det til hele verden.. Venter fordi man vet jo aldri om sa, og jeg mener det er unødvendig å si det før man er hvertfall passert uke 12 med mindre man har veldig plager.. også tenker jeg at man setter jo sjefen sin i en litt vanskelig situasjon også.. må si jeg gruer meg litt, tilfelle jeg ikke har jobb når jeg kommer tilbake..
Er du fast ansatt?Her blir det nok å vente en god stund. Er fortsatt i prøvetiden i ny jobb, så håper jeg klarer og holde meg til den jeg er ferdig med den (3 mnd. igjen). Vet de ikke kan bruke det som grunn for oppsigelse, men vil ikke gi de anledning til å finne noe annet i stedet. sikkert litt teit, men tar ingen sjanser
Ja, vet jo at det egentlig er det men så lenge formen fungerer så forblir det min lille hemmelighetJeg jobber med HR, og det skal ganske mye til for å si noen opp, selv i oppsigelsesperioden
Ja, er fast ansattEr du fast ansatt?
Da skal det ikke spille noen rolle om at du har prøvetid. Prøvetiden handler om hvorvidt du er skikket til jobben eller ei.Ja, er fast ansatt
Ja, vet det er slik i teorien men vil ikke gi de anledning til å finne «noe annet» i stedet da. Men blir formen for dårlig, så må jeg jo si det førDa skal det ikke spille noen rolle om at du har prøvetid. Prøvetiden handler om hvorvidt du er skikket til jobben eller ei.
Jeg fortalte det i dag. Fordi jeg begynner å bli kvalm og som tredjegangs gravid ser man det nesten allerede pga oppblåst mage haha hu ble glad og sa at de skal gjøre alt de kan for å tilretteleggeNår skal dere fortelle sjefen om graviditeten?
Er du fast ansatt?
Jeg er også nyansatt i vikariat. Har ikke tenkt på det med prøveperiode haha. Håper ikke jeg har gått på en smell men altså. JajaHer blir det nok å vente en god stund. Er fortsatt i prøvetiden i ny jobb, så håper jeg klarer og holde meg til den jeg er ferdig med den (3 mnd. igjen). Vet de ikke kan bruke det som grunn for oppsigelse, men vil ikke gi de anledning til å finne noe annet i stedet. sikkert litt teit, men tar ingen sjanser
Den ser jeg!Ja, vet jo at det egentlig er det men så lenge formen fungerer så forblir det min lille hemmelighet
Det går nok veldig fint de kan jo ikke bruke det som argument, bare jeg som er litt smågalJeg er også nyansatt i vikariat. Har ikke tenkt på det med prøveperiode haha. Håper ikke jeg har gått på en smell men altså. Jaja
Jeg sa det til sjefen i dag, og da fikk jeg tilbake, «oi er det ikke litt for tidlig å si det nå?» Men jeg trenger tilrettelegging på grunn av kjemikalier, så følte jeg måtte si noe nå. Men nå føler jeg meg dum!
Så gøy Foreldrene mine har også en Rema butikkVi jobber på Rema sammen. Han som kjøpmann og jeg som assisterende butikksjef. Var på jobbintervju hos han i 2013, og vi jobbet sammen i noen år til den butikken måtte legges ned og jeg fikk en annen jobb. Og i 2017 ble vi kjærester... Og kollegaer igjen Nå skal vi gifte oss om 44 dager og skal endelig og forhåpentligvis bli foreldre