Fortelle sjefen om graviditet

En tråd i 'April 2020' startet av Mammalykke93, 7 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Frk. Gamlemor Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Jeg kommer sikkert til å forsnakke meg snart... :angelic: Men jeg tenker å prøve å vente med å si noe til jeg har sett at det er liv.. Så kanskje jeg er 8-9 uker. Da er jeg forbi der jeg har miste tidligere... :(

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Fridoline Andre møte med forumet

Jeg sa det til sjefen i dag, og da fikk jeg tilbake, «oi er det ikke litt for tidlig å si det nå?» Men jeg trenger tilrettelegging på grunn av kjemikalier, så følte jeg måtte si noe nå. Men nå føler jeg meg dum!

3. Jente95 Andre møte med forumet

Tenker å vente til etter uke 12 og får vi sier det til hele verden.. Venter fordi man vet jo aldri om sa, og jeg mener det er unødvendig å si det før man er hvertfall passert uke 12 med mindre man har veldig plager.. også tenker jeg at man setter jo sjefen sin i en litt vanskelig situasjon også.. må si jeg gruer meg litt, tilfelle jeg ikke har jobb når jeg kommer tilbake..

4. FrøkenMG Gift med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

De siste dagene har jeg funnet ut at vi brått er potensielt 4 stykker som blir borte til påske. Det er ganske mange! Men jeg drøyer nok en stund til, selv om jeg helst vil si det til ALLE! :hilarious:

5. AprilMamma2020 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Jeg jobber med HR, og det skal ganske mye til for å si noen opp, selv i oppsigelsesperioden:)

• Liker Liker x 1
  6. Mille32 Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Hvorfor skulle du ikke hatt jobb når du kommer tilbake?

7. FrøkenMG Gift med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Er du fast ansatt?

8. Frk. Gamlemor Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Jeg sa det idag. Og hun bare lo og sa at det hadde hun tenkt på før sommeren, at jeg kom til å komme tilbake på jobb som gravid ❤️:angelic:

9. Lille_my_89 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Ja, vet jo at det egentlig er det;) men så lenge formen fungerer så forblir det min lille hemmelighet:)

10. Lille_my_89 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Ja, er fast ansatt:)

11. FrøkenMG Gift med forumet ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Da skal det ikke spille noen rolle om at du har prøvetid. Prøvetiden handler om hvorvidt du er skikket til jobben eller ei.

• Liker Liker x 1
  12. Vimso84 Flørter med forumet

Jeg må si det no når eg kommer tilbake fra foreldrepermisjon da eg må gje meg i uke 12 da eg ikke har lov å jobbe lengre!! Må få svangerskapspenger!!

13. Lille_my_89 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Ja, vet det er slik i teorien:) men vil ikke gi de anledning til å finne «noe annet» i stedet da. Men blir formen for dårlig, så må jeg jo si det før ;)

14. Tiol Elsker forumet Juli13-jentene ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Jeg fortalte det i dag. Fordi jeg begynner å bli kvalm :happy: og som tredjegangs gravid ser man det nesten allerede pga oppblåst mage haha :dead: hu ble glad og sa at de skal gjøre alt de kan for å tilrettelegge :happy:

15. Tiol Elsker forumet Juli13-jentene ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Jeg er også nyansatt i vikariat. Har ikke tenkt på det med prøveperiode haha. Håper ikke jeg har gått på en smell :bookworm: men altså. Jaja:chicken:

16. AprilMamma2020 Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020

Den ser jeg!:)

17. Lille_my_89 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Det går nok veldig fint:) de kan jo ikke bruke det som argument, bare jeg som er litt smågal;)

18. 40 år Flørter med forumet

Håpar å vente litt.. Formen er heilt fin, men er så oppblåst!:happy: Har vore i midlertidig stilling i 2 år, får som regel 3 mnd i slengen, og har ikkje krav på fast stilling før ved 3 år, og då er eg etter plan i permisjon.. Så lurer på kva som skjer med rettigheitene mine. Nokon som veit? Er fagorganisert, så tenker ta ein prat der før eg fortel det til sjefen..

19. Sitronjenta Glad i forumet Påskekyllingene 2020

Så merkelig av sjefen! Du må jo si det når du trenger tilrettelegging. Ikke noe å føle seg dum for. :)

20. AlleGodeTingErFire Betatt av forumet

Så gøy :) Foreldrene mine har også en Rema butikk :)

Del denne siden