Så utrolig deilig!!Hun visste om spontanaborten tidligere i vår, så jeg sendte bare en sms og fikk lykkeønskninger tilbake. Veldig forståelsesfull.
Godt å få sagt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig deilig!!Hun visste om spontanaborten tidligere i vår, så jeg sendte bare en sms og fikk lykkeønskninger tilbake. Veldig forståelsesfull.
Sjefen min fikk vite om det med engang testen viste positiv. Men her så er sjefen min, pappaen til ungen. Så er vel heldig med den sånn sett
Må bare spørre, hva jobber du med?
Herlig å ha den støtten fra sjefen da
Jeg er i prøvetid til 1. desember.Her blir det nok å vente en god stund. Er fortsatt i prøvetiden i ny jobb, så håper jeg klarer og holde meg til den jeg er ferdig med den (3 mnd. igjen). Vet de ikke kan bruke det som grunn for oppsigelse, men vil ikke gi de anledning til å finne noe annet i stedet. sikkert litt teit, men tar ingen sjanser
Så kjipt! Ingen god følelse det altså!Kommer til å vente så lenge som mulig, vertfall uke 12-15. Har en lite medgjørlig sjef.
Nei, ganske kjedelig. Han har ikke barn selv heller så han har ikke peiling.Så kjipt! Ingen god følelse det altså!
Så kjipt med sånne sjefer :-/Kommer til å vente så lenge som mulig, vertfall uke 12-15. Har en lite medgjørlig sjef.
Sjefen min fikk vite om det med engang testen viste positiv. Men her så er sjefen min, pappaen til ungen. Så er vel heldig med den sånn sett