Fortelle sjefen om graviditet

Er det ok å sende sms? Tenker å gjøre det, men lest at mange synes det er uproft

Det kan jeg ikke svare på, men syns det er greitt å holde ting skriftlig. Og hun hadde ferie når sykemeldinga ble økt. Så derfor ble det sms. Nå holder jeg hun oppdatert i hovedsak på epost.
 
Fortalte i uke 11, fant det ikke ut før i uke 9 så måtte ha litt tid å fordøye det selv først :hilarious: Hun ble veldig glad :happy:
 
Sniker.

Fortalte det til sjefen i uke 8, da var jeg så dårlig at jeg ikke klarte å komme på jobb :wacky: Ble sykemeldt, og selvom sjefen ikke har krav på å vite grunnen til sykemeldingen følte jeg det var best å si det som det var. Jeg er aldri borte fra jobb eller sykemeldt til vanlig.. Han ble overraska men glad på mine vegne :)
 
Er det ok å sende sms? Tenker å gjøre det, men lest at mange synes det er uproft

Jeg sendte e-post.
Dro faktisk på jobb første dag av sykemelding, men sjefen var borte, så og var på jobbrwise neste uke, så da ble det e-post. Tenker det går helt fint.
 
Fortalte i dag etter TUL, er ca 12 uker nå. Er vikar, men har fast jobb i sikte, og han sa «så fantastisk», og at vi måtte få ordna med å få stillinga mi fast før permisjon. Takknemlig for god sjef!
 
Fortalte i dag etter TUL, er ca 12 uker nå. Er vikar, men har fast jobb i sikte, og han sa «så fantastisk», og at vi måtte få ordna med å få stillinga mi fast før permisjon. Takknemlig for god sjef!
Dette må være noe av det hyggeligste jeg har lest på lenge. Utrolig flott at det finnes sånne sjefer!
 
Back
Topp