Fortelle sjefen om graviditet

nå har jeg fortalt det til sjefen. endelig! åh, det var en lettelse å få det ut. fordi nå MÅ jeg ned i stilling en liten periode ifm heftig kvalme. de tok det heldivis så fint (jeg hadde ekstra lang perm med første så var tilbake nå i juni!) så hadde litt vondt for å si det egentlig. men en deilig bør er løftet av skuldrene mine å de var så forståelsesfulle for at jeg måtte ned i stilling en periode :) :)
 
Her blir det nok å vente en god stund. Er fortsatt i prøvetiden i ny jobb, så håper jeg klarer og holde meg til den jeg er ferdig med den (3 mnd. igjen). Vet de ikke kan bruke det som grunn for oppsigelse, men vil ikke gi de anledning til å finne noe annet i stedet. sikkert litt teit, men tar ingen sjanser :p
 
Sjefen min fikk vite om det med engang testen viste positiv. Men her så er sjefen min, pappaen til ungen. :hilarious: Så er vel heldig med den sånn sett :hilarious::Heartred
 
Kommer til å vente så lenge som mulig, vertfall uke 12-15. Har en lite medgjørlig sjef.
 
Gruvet meg veldig til å fortelle sjefen om graviditeten. Begynte på jobb forje mandag etter å ha vært i permisjon med mitt 1 barn. Hadde i tilegg ulønnet perm i 3 mnd noe han i utganspunktet ikke var serli fornøyd med. Har vært hjemme i ca 1,5 år. Tenkte ikke å si noe før uke 12 vis d går men trenger litt tilrettelegging etterhvert så er litt spent på hvordan det blir
 
Må bare spørre, hva jobber du med?:)
Herlig å ha den støtten fra sjefen da :D


Vi jobber på Rema sammen. Han som kjøpmann og jeg som assisterende butikksjef. Var på jobbintervju hos han i 2013, og vi jobbet sammen i noen år til den butikken måtte legges ned og jeg fikk en annen jobb. Og i 2017 ble vi kjærester... Og kollegaer igjen :hilarious::Heartred Nå skal vi gifte oss om 44 dager og skal endelig og forhåpentligvis bli foreldre :Heartred
 
Her blir det nok å vente en god stund. Er fortsatt i prøvetiden i ny jobb, så håper jeg klarer og holde meg til den jeg er ferdig med den (3 mnd. igjen). Vet de ikke kan bruke det som grunn for oppsigelse, men vil ikke gi de anledning til å finne noe annet i stedet. sikkert litt teit, men tar ingen sjanser :p
Jeg er i prøvetid til 1. desember.
Dette er nr 4 så regner med det er veldig synlig innen den tid, men skulle ønske jeg kunne vente!

Det er jo som du sier, men man vet aldri.

Sier det når det kan stilles spørsmålstegn til kroppen, hehe!
 
Jeg venter nok til jeg er godt over 12 uker før jeg sier noe!
Tror ikke det gir meg noe fordel i denne jobben og være gravid, kanskje heller en ulempe :oops:
Sjefen sitter heller ikke på samme plass i landet som meg, så jeg kan holde meg en stund før det avsløres.
 
Jeg fortalte det til sjefen min i dag, og han ble glad på mine vegne :happy: Så deilig å få sagt det :happy: ikke så ofte jeg møter sjefen (1-3 ganger i mnd kanskje), så tenkte å benytte sjangsen når han likevel var innom jobben en tur :)
 
Tenker å vente til oktober, etter 12 uker. Men det kan fort hende jeg plumper ut med det før. :p
 
Tenker å vente til uke 12. Er ikke noe problem, men vil helst se an formen. Vil også prøve å jobbe mest mulig før perm. Men har tidligere slitt mye med bekken. Har god dialog på jobben så det ordner seg nok usnsett hvordan det går :happy:
 
Jeg gruet meg helt uten grunn. Fortalte sjefen rett etter ferien og da var jeg 5+6. Hun tok det veldig positivt, og har funnet frem retningslinjer jeg skal lese meg opp på og lignende :love7 Skal ha et møte med henne, verneombud og jordmor fra bedriftshelsetjenesten etter TUL. Er en del risikofaktorer med jobben og noe nattarbeid.
 
Jeg fortalte på fredag når jeg var 8+2! Grua meg skikkelig (for jeg har jo ikke starta etter forrige permisjon), og jeg kan ikke komme tilbake heller! Men det gikk heldigvis veldig fint!
 
Back
Topp