Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juni 2019) Kanskje vi kan følge hverandre?

Man tenker alt for mye, det kan ikke være sunt i lengden :p Jeg merker at jo mer jeg søker etter info, jo mer forvirret blir jeg og tankene flyter:wacky:
Når tenker du å teste?
5 timer ja:hilarious: Spørs vel om det Er billigere å la være:wtf:

Ja, nettopp.. Huff... :hungover:

Øh, ja, vi hadde spart en del på å ikke dra dit:eek: ...meeen gøy var det! :D

Teste ja.. Hm... Nei, usikker i grunn..
I morgen tidlig er det 7 dagen. Kanskje litt tidlig?
Ellers blir det å vente til helgen :D
Hvordan går det med deg da?

Ja, nettopp.. Huff... :hungover:

Øh, ja, vi hadde spart en del på å ikke dra dit:eek: ...meeen gøy var det! :D

Teste ja.. Hm... Nei, usikker i grunn..
I morgen tidlig er det 7 dagen. Kanskje litt tidlig?
Ellers blir det å vente til helgen :D
Hvordan går det med deg da?

Tenker at om man klarer å vente, så er det litt smart, fordi man blir så usikker og unødvendig bekymret hvis man kanskje ser en svak strek... Men 10dpo må det vel begynne å bli innafor å ta en test:wacky:
Hehe, jeg er dritforvirret:wacky:Var jo innstilt på at El var litt senere enn 14CD,hadde litt El slim fredag og lørdag, ikke i går, men så kom det plutselig tilbake i dag:wideyed:
Det er ikke mye, men... Har ikke flere tester, så vi får bare fortsette å ha sex da:hilarious::hilarious: jeg blir sprø:banghead:

6 dpo:oops:..tiden rusler jammen meg tregt...
Hm, men.. nå som vi er på tur.. Så tok jeg to glass vin og to øl, i går kveld, og kvelden før....
Og leser jo da at det kan påvirke fertiliteten.. Så nå hae jeg et øyeblikk der jeg er grepet av dårlig samvittighet og til dels panikk faktisk...:sorry:
"Sutrer" for at jeg er i 6.PP også roter jeg det til for meg selv... hm..

Så mitt spørsmål er: hvordan lever dere i dpo-land?
Jeg drakk alkohol i første halvdel av dpo-land med yngste barnet mitt, hun er 3år nå :-)
Lar ikke være å drikke i starten av dpo-land hvis det «krasjer» med en fest eller noe, men etter rundt 7-8dpo drikker jeg aldri.
Men nå drikker jeg alkohol max 2 ganger årlig da, så det er skjeldent det krasjer, men skal bl.a i utdrikningslag snart, og kommer ikke til å holde meg edru med mindre jeg er mer enn 7-8dpo.
Jeg tror nok store mengder alkohol og/eller alkohol over tid påvirker fertiliteten mer enn noen glass en skjelden gang i blandt.

TR forventet i morgen...får se om hun dukker opp, litt lenge siden sist jeg var gravid så husker ikke helt hvordan det var ;)
Er borte på jobb og har ingen tester med :( når jeg først er kommet så langt og bare teste på søndag 9dpo (blenda) da kanskje jeg bare skal vente til etter ikm

Forventer EL 19/6, synes det er aaaalt for lenge til :wtf: Men, er "bare" i PP3, så skal nok klare å smøre jeg meg med litt tålmodighet :)

Jeg har el i dag. Trodde ut fra 29 dagers syklus tidligere at det skulle være fredag eller lørdag, men har visst kortere syklus denne mnd, eller tidligere el. Jeg og sambo hadde ikke tenkt å prøve skikkelig før neste mnd, men hadde sex i går kveld, og pos el test i dag kl 12, så nå får vi se da!

:HeartredGratulerer så mye til deg, Jolanda! :gen014:happy093

Tok test i dag til morgenen, 9 DPO, blendahvit..
Meeen, ble fridd til på tirsdag da, så nå har jeg jammen meg fokuset på brudekjoler :joyful::Heartred

Tar ny test i morgen. Krysser fingrene:Heartred

Nææ, så koselig:Heartredgratulerer så mye:D
Da krysser vi fingrene for i morgen :happy:

Back
Topp