Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juni 2019) Kanskje vi kan følge hverandre?

Å jeg har det akkurat som deg! Jeg har en mistanke om at kroppen har prøvd seg på EL. Får fortsatt ikke positive tester og er på dag 28 :( Temperaturen antyder heller ikke til EL

Det er så slitsomt :sour:
Jeg tror at man kommer langt med å lytte til kroppen og dens signaler.... Så ga opp med å teste for nå, så får vi bare se når det skjer noe :oops:

Det er så slitsomt :sour:
Jeg tror at man kommer langt med å lytte til kroppen og dens signaler.... Så ga opp med å teste for nå, så får vi bare se når det skjer noe :oops:
Jeg som var såå mye med avslappet denne gangen. Har spist masse og drukket alkohol når jeg hadde lyst. Når jeg sitter midt i det nå, så blir jeg litt usikker igjen. Håper tempen øker til værs i morgen og at jeg bare ikke har att EL smerter denne gangen!

Masse lykke til til deg. Har dere prøvd lenge?

Jeg som var såå mye med avslappet denne gangen. Har spist masse og drukket alkohol når jeg hadde lyst. Når jeg sitter midt i det nå, så blir jeg litt usikker igjen. Håper tempen øker til værs i morgen og at jeg bare ikke har att EL smerter denne gangen!

Masse lykke til til deg. Har dere prøvd lenge?

Det er ikke lett å slappe av, men jeg er enig i at man bør kose seg og spise og drikke det man vil :) jeg drikker veldig lite nå egentlig, var mye mere før vi begynte å prøve:hilarious:

Takk for det, samme til deg! Må jo klaffe en gang :)
Vi sluttet på p piller 1.august I fjor, tok det helt med ro og var plutselig gravid! Mistet I SA... Ble gravid igjen desember men mistet i MA uke 10+0...så nå må det gå snart :shy:
Hva med dere? :)

Det er ikke lett å slappe av, men jeg er enig i at man bør kose seg og spise og drikke det man vil :) jeg drikker veldig lite nå egentlig, var mye mere før vi begynte å prøve:hilarious:

Takk for det, samme til deg! Må jo klaffe en gang :)
Vi sluttet på p piller 1.august I fjor, tok det helt med ro og var plutselig gravid! Mistet I SA... Ble gravid igjen desember men mistet i MA uke 10+0...så nå må det gå snart :shy:
Hva med dere? :)
Jeg sluttet på pillen i juni ifjor, men startet å prøve i desember. Har funnet ut av at jeg plutselig har fått lange sykluser nå i tillegg.. Så dette begynner å bli litt slitsomt :(

Men ja, du har rett i at det må klaffe en gang.. Godt vi kan være her for hverandre!

Du skreiv at testen var stigende (positiv?) igår og hadde symptomer idag? :) Da regner jeg 1dpo fra idag siden el-test er positiv ca12-36 timer før eggløsning :happy:

Eller skreiv du kanskje det igår når jeg tenker meg om? :hilarious:
Hehe, ja :shy: Er på dag 2 nå. Er en hel del å gjøre i helgen, og mye overtid på jobb, så godt å få denne ventetiden på å gå:smug:

Dette blir jo moro, å følge med på noen andre også :joyful:
Er så sykt usikker på de El greiene, nå har jeg Googlet alt for mye, og hengt meg opp i at jeg ikke har sett noe eggløsning slim enda :facepalm:
Kanskje det er forsinket som sist syklus:meh:

Den meldingen til mannen var i alle fall effektiv, for å si det sånn :hilarious::smiley-angelic006

Hm... ja, og er kjipt når man ikke har helt den kontrollen på EL altså.. Håper den er like om hjørnet:Heartred

Haha, så bra!!:hilarious::hilarious:

Mulig El var i dag, men samboeren min sovna å orket ikke sex i kveld så da håper jeg at EL var forrige onsdag/torsdag og at vi klaffet da, eller at det holdt med de to gangene vi hadde sex denne uka og at vi klaffer da hvis el var denne uka. Ikke lett dette her når man ikke har kommet inn i en syklus. Så nå får vi bare vente å se og håpe på positiv test torsdag neste uke eller om to uker. Hater denne ventetiden her...

Mulig El var i dag, men samboeren min sovna å orket ikke sex i kveld så da håper jeg at EL var forrige onsdag/torsdag og at vi klaffet da, eller at det holdt med de to gangene vi hadde sex denne uka og at vi klaffer da hvis el var denne uka. Ikke lett dette her når man ikke har kommet inn i en syklus. Så nå får vi bare vente å se og håpe på positiv test torsdag neste uke eller om to uker. Hater denne ventetiden her...

Skjønner at det er frustrerende å ikke vite "hvor man er":sour: Ja må bare ta tiden til hjelp, selv om den er ekstremt lang til tider...:oops:

Om jeg hadde vært 7-8 DPO hadde jeg testet om 2-3 dager :hilarious:
Nei det gidder ikke jeg. Sannsynligheten for positiv test er ikke stor da å ønsker ikke å svi av flere hundre kroner på tester så det blir en-to tester om ei uke, blir de negative da så tar jeg nye tester en uke etterpå, og er de negative da så er jeg nok ikke gravid. Og jeg skjønner meg heller ikke på de som tester hele tiden fra 7dpo, syns det er unødvendig og alt for tidlig, men helt klart opp til hver enkelte ☺️

Vel, da er det dag 3 i dpo-land:rolleyes:
Kjenner vel i grunn at håpet vokser for hver måned..
For hva det er verdt så er det positive at jeg har blitt bedre kjent med egen syklus og hvordan min kropp fungerer. Kroppen er jammen meg et fantastisk maskineri!:woot:
Det er fortsatt murringer i magen siden EL, og litt "strekkende" smerter ved lysken på begge sider. Husker ikke helt om det har vært slik de andre månedene.. Så det gir meg såklart et håp..selv om fornuften sier at dette et helt vanlig for lutealfasen for de fleste kvinner..:)

Er det som er.. PMS og graviditetssymptomer er jo jaggu like frem mot IKM, så det er jo ingenting som bekrefter annet enn en test..
Så blir bare å vente.. :angelic:

Fikk massiv forsyning med graviditetstester i dag:happy:

.. får bare prøve å finne roen her i dpo-land så lenge, og håpe at mine bønner om en spire blir hørt:Heartred

Vel, da er det dag 3 i dpo-land:rolleyes:
Kjenner vel i grunn at håpet vokser for hver måned..
For hva det er verdt så er det positive at jeg har blitt bedre kjent med egen syklus og hvordan min kropp fungerer. Kroppen er jammen meg et fantastisk maskineri!:woot:
Det er fortsatt murringer i magen siden EL, og litt "strekkende" smerter ved lysken på begge sider. Husker ikke helt om det har vært slik de andre månedene.. Så det gir meg såklart et håp..selv om fornuften sier at dette et helt vanlig for lutealfasen for de fleste kvinner..:)

Er det som er.. PMS og graviditetssymptomer er jo jaggu like frem mot IKM, så det er jo ingenting som bekrefter annet enn en test..
Så blir bare å vente.. :angelic:

Fikk massiv forsyning med graviditetstester i dag:happy:

.. får bare prøve å finne roen her i dpo-land så lenge, og håpe at mine bønner om en spire blir hørt:Heartred

Nå krysser vi fingrene for at det gror et frø inni der :Heartbigred

Hurra! i går kom samboeren hjem fra reise, og i dag tok jeg for første gang i mitt liv en eggløsningstest! :smiley-bounce012:smiley-bounce012
Etter jeg mista har kroppen bare tatt det som en forsinka mens, og EL kom nøyaktig to uker etter jeg mista. Nå krysser vi fingrene :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• 62172226_372766086917329_6356094652214411264_n.jpg
    62172226_372766086917329_6356094652214411264_n.jpg
    12,7 KB · Visninger: 73
El slim er observert i går og i dag :D skal prøve med en test i dag og i morgen, men stoler på at kroppen sender riktige signaler :)
Må le av meg selv som blir så lykkelig på grunn av det:hilarious:nå blir det baby making:dance008

Hurra! i går kom samboeren hjem fra reise, og i dag tok jeg for første gang i mitt liv en eggløsningstest! :smiley-bounce012:smiley-bounce012
Etter jeg mista har kroppen bare tatt det som en forsinka mens, og EL kom nøyaktig to uker etter jeg mista. Nå krysser vi fingrene :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Hurraaaa!!! Så spennende!!
Kjør på! :cool::woot:
Kjenner du noe på kroppen også?:rolleyes:

Back
Topp