Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juni 2019) Kanskje vi kan følge hverandre?

Så gøy å følge med her :) set det er flere som prøver på nr4 og det er gøy :)
Tror kanskje jeg tar en test tidlig denne gangen

Oi, en plan? Hvordan funker det?
Vi har en liten utfordring for tiden kan du si, mannen har operert kneet og klarer kun en stilling:hilarious:så blir litt ensformig til tider:p

Ja, hvis den var positiv på mandag så stemmer vel det. Egget lever i opptil 48 timer tror jeg det er, så er jo sikkert en fordel å legge inn aksjer etter EL også :)
Ser ikke ut til at eggløsningstesten blir positiv denne mnd, men skal ta en test etterpå likevel. Så får vi ha oss litt ekstra utover uken sånn i tilfelleo_O bestiller ikke clear blue sin før TR kommer, for da blir det ikke så lenge å vente før jeg kan bruke den:joyful:Tenker litt sånn som deg, at det er fint å se litt fremover, så man ikke blot helt gal:shy:
Vi syns det holder med annenhver dag, med mindre det dukker opp lyst utenom det da:rolleyes:Tenker at det ikke hjelper å stresse seg ihjel med å ha sex hver dag heller, man blir jo utslitt:p

Om dette klaffer så blir termin 1.mars I følge termin kalkulatoren:)

Vi har ingen barn nei, så det hadde vært veldig hyggelig med en liten tass, det syns både mannen og jeg :dummy:

Hehe, planen er ikke mer omfattende enn at vi alltid skal prøve å ha ulike stillinger, annen fremgangsmåte o.l. :joyful:

Hm, ja, bedre å ha seg uansett ja :D
Ja, det skjønner jeg! Spennende med førstemann:love7

Hm, ryggen og magen er fortsatt rar/øm.. Gir seg liksom ikke helt. Og er litt sånn strekkende følelse fra sidene noen ganger, men murringen i magen og korsryggen er konstant. Men kan være jeg er mer fokusert på det... og håpet er jo så stort også:Heartpink

Får bare vente litt i dpo-land her nå:smiley-angelic001

Så gøy å følge med her :) set det er flere som prøver på nr4 og det er gøy :)
Tror kanskje jeg tar en test tidlig denne gangen

Ja, er fint og gøy å være i samme båt samtidig:joyful:
Du er vel den første her til å teste deg, og det blir såå spennende!:D
Prøver du på nr. 4?

Oisann!! Skuddårstermin på oss begge! Ja, vi får virkelig håpe at det gir ekstra lykke for oss:smiley-angelic001:Heartred

Hm, ja, tenker å teste da jeg også!
Litt usikker på hvordan jeg kan beregne DPO..
Altså. LH stigning i går på testeren, og merkbart på kroppen i dag. Når jeg har logget i Flo-appen om eggløsningstesten, sier appen at jeg har eggløsning i dag, noe jeg merker stemmer. Er 1DPO da for meg i dag eller i morgen?:dontknow
Forrige mens 24.mai , 26 dagers syklus.

Føler vel nesten vi får prøve å teste oss likt!? :confused3
Blir veldig spennende og følge med om det dukker opp noen symptomer nå!:rolleyes:
Jeg ville sagt 1dpo imorgen :) er sånn jeg regner. Jeg hadde pos el-test på cd15 og el-smerter på CD16. Blir da 1dpo på CD17 :happy:

Ja vi får ha testedate 13/6 :D

Jeg ville sagt 1dpo imorgen :) er sånn jeg regner. Jeg hadde pos el-test på cd15 og el-smerter på CD16. Blir da 1dpo på CD17 :happy:

Ja vi får ha testedate 13/6 :D

Hm.. Men når testeren viste positivt på mandag, og eggløsningen var i går, er jeg ikke 1 dpo i dag da mon tro..?o_O

Jeg velger å tro det jeg - alt for å være i dpo land si! :hilarious::hilarious:

Jepp! Testedate 13/6 !:Heartred It's a date !

Flere som er med på testedate neste helg -sleng dere på !

I følge mine beregninger vil jeg være 9 dpo den 13/6, så sannsynligheten for at den er negativ er stor.
Men gøy likevel! :notworthy

Hehe, planen er ikke mer omfattende enn at vi alltid skal prøve å ha ulike stillinger, annen fremgangsmåte o.l. :joyful:

Hm, ja, bedre å ha seg uansett ja :D
Ja, det skjønner jeg! Spennende med førstemann:love7

Hm, ryggen og magen er fortsatt rar/øm.. Gir seg liksom ikke helt. Og er litt sånn strekkende følelse fra sidene noen ganger, men murringen i magen og korsryggen er konstant. Men kan være jeg er mer fokusert på det... og håpet er jo så stort også:Heartpink

Får bare vente litt i dpo-land her nå:smiley-angelic001

Er det deres første også?
Det er syykt lenge å vente til man kan teste, føles jo ut som om tiden stopper :rolleyes:
Det skjer I alle fall noe nedi der da, det er jo helt sikkert:D Jeg føler at det er litt mildere symptomer i dag enn i går, kan jo være tilfelle hvis egget slipper i dag o_O
Haha, man analyserer seg jo nesten ihjel I denne tiden:hilarious: vet ikke om det er sunt:hilarious:

Er det deres første også?
Det er syykt lenge å vente til man kan teste, føles jo ut som om tiden stopper :rolleyes:
Det skjer I alle fall noe nedi der da, det er jo helt sikkert:D Jeg føler at det er litt mildere symptomer i dag enn i går, kan jo være tilfelle hvis egget slipper i dag o_O
Haha, man analyserer seg jo nesten ihjel I denne tiden:hilarious: vet ikke om det er sunt:hilarious:

Nei, nr. 3, har to gutter fra før, på 9 og snart 7 år. Men nå er det med ny mann, så likevel føles det veldig nytt alt sammen:Heartred
Hm, du er mildere enn i går ja. Samme som meg det. Kan jo hende at vi har hatt eggløsning samtidig;)

I know, blir en del analysering.. Da er det jo ekstra godt å ha denne plassen vil kan lufte oss litt, så slipper mannfolka unna en liten prosentandel hvertfall :hilarious::hilarious:

Så gøy at flere prøver på nr4 vi har ventet så lenge med å kunne begynne å prøve, fordi andre ting måtte klaffe først.
Mannen har har også skadet foten, men vi har prøvd så godt vi kan å få prøvd ofte nok Mai og juni er hektiske måneder med jobb og barn.

Blir med på testedate neste helg, om jeg klarer p vente så lenge har bestilt tester som er på vei i posten

Nei, nr. 3, har to gutter fra før, på 9 og snart 7 år. Men nå er det med ny mann, så likevel føles det veldig nytt alt sammen:Heartred
Hm, du er mildere enn i går ja. Samme som meg det. Kan jo hende at vi har hatt eggløsning samtidig;)

I know, blir en del analysering.. Da er det jo ekstra godt å ha denne plassen vil kan lufte oss litt, så slipper mannfolka unna en liten prosentandel hvertfall :hilarious::hilarious:

Oi, så stas for dem å få et tilskudd i flokken :woot:
Jeg har så lyst å ha noen år mellom nr. 1 og 2, men får se hvor lang tid det tar med nr.1 først....

Haha, sendte akkurat screen shot av Flo appen Hvor det står "eggløsning " til mannen og spurte om han er klar :hilarious::hilarious:
Tror han syns jeg er litt verpesjuk inimellom :p

Åå jeg vil også være med på testedate! Må nok vente. Driver fortsatt og venter på EL. Skikkelig dritt-tid :(

Oi, så stas for dem å få et tilskudd i flokken :woot:
Jeg har så lyst å ha noen år mellom nr. 1 og 2, men får se hvor lang tid det tar med nr.1 først....

Haha, sendte akkurat screen shot av Flo appen Hvor det står "eggløsning " til mannen og spurte om han er klar :hilarious::hilarious:
Tror han syns jeg er litt verpesjuk inimellom :p

Ja, de maser en god del på å få et søsken;) Og hadde vært veldig gøy for mannen som ikke har fra før også.
Så blir veldig kjærkomment for oss alle:Heartred Bare håper at det klaffer snart:Heartred

Ja, du får se hva du føler for med søsken, kan hvertfall si at de 2,5 årene det er forskjell på guttene mine har vært helt perfekt. Men, vært veldig hektisk! Men nå hadde jeg det svært dårlig i et dårlig ekteskap jeg var i med eksmannen da.. Så var mye som stjal småbarnstiden føler jeg.. Men nå er det, som nicket sier, et nytt kapittel, og jeg håper jeg får muligheten til masse babykos:Heartred

Hahaha, du gjorde det ja! Så bra:thumright:thumright:thumright Jeg kunne fiiint gjort det samme!! - jeg har bare overgått det enda et par hakk :
Nemlig innstallert Flo appen på mannens mobil , så det er han som får opp varslene :hilarious::D
Du får kose deg i kveld med babydansen;)

Hadde monster mye halsbrann i går og fra natt til tirsdag har jeg måtte ofte på do, men men kroppen er rar når ønsket er stort

Oi oi oi.. :hello2 Ikke for å fyre opp håpet enda mer, men antar det allerede er stort, så tillater meg å si:
Dette er jo kjempe gode tegn!! :D:D:D:D

Ja, de maser en god del på å få et søsken;) Og hadde vært veldig gøy for mannen som ikke har fra før også.
Så blir veldig kjærkomment for oss alle:Heartred Bare håper at det klaffer snart:Heartred

Ja, du får se hva du føler for med søsken, kan hvertfall si at de 2,5 årene det er forskjell på guttene mine har vært helt perfekt. Men, vært veldig hektisk! Men nå hadde jeg det svært dårlig i et dårlig ekteskap jeg var i med eksmannen da.. Så var mye som stjal småbarnstiden føler jeg.. Men nå er det, som nicket sier, et nytt kapittel, og jeg håper jeg får muligheten til masse babykos:Heartred

Hahaha, du gjorde det ja! Så bra:thumright:thumright:thumright Jeg kunne fiiint gjort det samme!! - jeg har bare overgått det enda et par hakk :
Nemlig innstallert Flo appen på mannens mobil , så det er han som får opp varslene :hilarious::D
Du får kose deg i kveld med babydansen;)

Er lei for at du ikke hadde det godt, det er en god ting at du har kommet deg videre :happy:
Haha priceless, beste jeg har hørt :hilarious::hilarious:
Takk for det, har litt trua faktisk :Heartred

Vil egentlig gjerne være med på testedaten, men tror kanskje det er litt tidlig for meg, må se an:rolleyes:

Er lei for at du ikke hadde det godt, det er en god ting at du har kommet deg videre :happy:
Haha priceless, beste jeg har hørt :hilarious::hilarious:
Takk for det, har litt trua faktisk :Heartred

Vil egentlig gjerne være med på testedaten, men tror kanskje det er litt tidlig for meg, må se an:rolleyes:

Blir litt tidlig for meg og, så tar gjerne to dater jeg altså:cool::D
Kommer til å teste over flere dager uansett, og ekstra hyggelig å gjøre det med fler:smug::smug:

Du kommer dit snart:Heartred
Hvor langt unna EL er du tror du?:rolleyes:
Bør komme hvert øyeblikk! Jeg temper også, og tempen er ganske lik som i forrige syklus, bare at jeg fikk positiv test på dag 26 forrige gang. Denne gangen jeg er på dag 27. Skal teste når jeg kommer hjem :)

Bør komme hvert øyeblikk! Jeg temper også, og tempen er ganske lik som i forrige syklus, bare at jeg fikk positiv test på dag 26 forrige gang. Denne gangen jeg er på dag 27. Skal teste når jeg kommer hjem :)

Spennende!!
Jeg har ikke snøring på å tempe, men er det slik at temp øker ETTER eggløsningen har funnet sted? Eller misforstår jeg helt nå?:facepalm:
Uansett så er du jo i samme svingen som oss andre her:Heartred

Back
Topp