Så gøy å følge med her set det er flere som prøver på nr4 og det er gøy
Tror kanskje jeg tar en test tidlig denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, en plan? Hvordan funker det?
Vi har en liten utfordring for tiden kan du si, mannen har operert kneet og klarer kun en stillingså blir litt ensformig til tider
Ja, hvis den var positiv på mandag så stemmer vel det. Egget lever i opptil 48 timer tror jeg det er, så er jo sikkert en fordel å legge inn aksjer etter EL også
Ser ikke ut til at eggløsningstesten blir positiv denne mnd, men skal ta en test etterpå likevel. Så får vi ha oss litt ekstra utover uken sånn i tilfelle bestiller ikke clear blue sin før TR kommer, for da blir det ikke så lenge å vente før jeg kan bruke denTenker litt sånn som deg, at det er fint å se litt fremover, så man ikke blot helt gal
Vi syns det holder med annenhver dag, med mindre det dukker opp lyst utenom det daTenker at det ikke hjelper å stresse seg ihjel med å ha sex hver dag heller, man blir jo utslitt
Om dette klaffer så blir termin 1.mars I følge termin kalkulatoren
Vi har ingen barn nei, så det hadde vært veldig hyggelig med en liten tass, det syns både mannen og jeg
Så gøy å følge med her set det er flere som prøver på nr4 og det er gøy
Jeg ville sagt 1dpo imorgen er sånn jeg regner. Jeg hadde pos el-test på cd15 og el-smerter på CD16. Blir da 1dpo på CD17Oisann!! Skuddårstermin på oss begge! Ja, vi får virkelig håpe at det gir ekstra lykke for oss
Hm, ja, tenker å teste da jeg også!
Litt usikker på hvordan jeg kan beregne DPO..
Altså. LH stigning i går på testeren, og merkbart på kroppen i dag. Når jeg har logget i Flo-appen om eggløsningstesten, sier appen at jeg har eggløsning i dag, noe jeg merker stemmer. Er 1DPO da for meg i dag eller i morgen?
Forrige mens 24.mai , 26 dagers syklus.
Føler vel nesten vi får prøve å teste oss likt!?
Blir veldig spennende og følge med om det dukker opp noen symptomer nå!
Jeg ville sagt 1dpo imorgen er sånn jeg regner. Jeg hadde pos el-test på cd15 og el-smerter på CD16. Blir da 1dpo på CD17
Ja vi får ha testedate 13/6
Ja, er fint og gøy å være i samme båt samtidig
Du er vel den første her til å teste deg, og det blir såå spennende!
Prøver du på nr. 4?
Hehe, planen er ikke mer omfattende enn at vi alltid skal prøve å ha ulike stillinger, annen fremgangsmåte o.l.
Hm, ja, bedre å ha seg uansett ja
Ja, det skjønner jeg! Spennende med førstemann
Hm, ryggen og magen er fortsatt rar/øm.. Gir seg liksom ikke helt. Og er litt sånn strekkende følelse fra sidene noen ganger, men murringen i magen og korsryggen er konstant. Men kan være jeg er mer fokusert på det... og håpet er jo så stort også
Får bare vente litt i dpo-land her nå
Ja, prøver på nr 4 veldig spennende blitt litt eldre nå så vi får se hvordan det går
IKM 12.juni
Er det deres første også?
Det er syykt lenge å vente til man kan teste, føles jo ut som om tiden stopper
Det skjer I alle fall noe nedi der da, det er jo helt sikkert Jeg føler at det er litt mildere symptomer i dag enn i går, kan jo være tilfelle hvis egget slipper i dag
Haha, man analyserer seg jo nesten ihjel I denne tiden vet ikke om det er sunt
Nei, nr. 3, har to gutter fra før, på 9 og snart 7 år. Men nå er det med ny mann, så likevel føles det veldig nytt alt sammen
Hm, du er mildere enn i går ja. Samme som meg det. Kan jo hende at vi har hatt eggløsning samtidig
I know, blir en del analysering.. Da er det jo ekstra godt å ha denne plassen vil kan lufte oss litt, så slipper mannfolka unna en liten prosentandel hvertfall
Hadde monster mye halsbrann i går og fra natt til tirsdag har jeg måtte ofte på do, men men kroppen er rar når ønsket er stortKoselig med nr. 4. For min del er det nr. 3, men med ny mann -noe som likevel gjør det hele nytt
Oi oi !! Hællemin! Har du noen symptomer?
Oi, så stas for dem å få et tilskudd i flokken
Jeg har så lyst å ha noen år mellom nr. 1 og 2, men får se hvor lang tid det tar med nr.1 først....
Haha, sendte akkurat screen shot av Flo appen Hvor det står "eggløsning " til mannen og spurte om han er klar 
Tror han syns jeg er litt verpesjuk inimellom
Hadde monster mye halsbrann i går og fra natt til tirsdag har jeg måtte ofte på do, men men kroppen er rar når ønsket er stort
Åå jeg vil også være med på testedate! Må nok vente. Driver fortsatt og venter på EL. Skikkelig dritt-tid
Ja, de maser en god del på å få et søsken Og hadde vært veldig gøy for mannen som ikke har fra før også.
Så blir veldig kjærkomment for oss alle Bare håper at det klaffer snart
Ja, du får se hva du føler for med søsken, kan hvertfall si at de 2,5 årene det er forskjell på guttene mine har vært helt perfekt. Men, vært veldig hektisk! Men nå hadde jeg det svært dårlig i et dårlig ekteskap jeg var i med eksmannen da.. Så var mye som stjal småbarnstiden føler jeg.. Men nå er det, som nicket sier, et nytt kapittel, og jeg håper jeg får muligheten til masse babykos
Hahaha, du gjorde det ja! Så bra Jeg kunne fiiint gjort det samme!! - jeg har bare overgått det enda et par hakk :
Nemlig innstallert Flo appen på mannens mobil , så det er han som får opp varslene
Du får kose deg i kveld med babydansen
Er lei for at du ikke hadde det godt, det er en god ting at du har kommet deg videre
Haha priceless, beste jeg har hørt 
Takk for det, har litt trua faktisk
Vil egentlig gjerne være med på testedaten, men tror kanskje det er litt tidlig for meg, må se an
Bør komme hvert øyeblikk! Jeg temper også, og tempen er ganske lik som i forrige syklus, bare at jeg fikk positiv test på dag 26 forrige gang. Denne gangen jeg er på dag 27. Skal teste når jeg kommer hjemDu kommer dit snart
Hvor langt unna EL er du tror du?
Bør komme hvert øyeblikk! Jeg temper også, og tempen er ganske lik som i forrige syklus, bare at jeg fikk positiv test på dag 26 forrige gang. Denne gangen jeg er på dag 27. Skal teste når jeg kommer hjem