Hehe, ja, enig, kan nesten bli litt mye av det gode, - så ja, krever litt arbeid å få baby gitt!
Vi laget en "plan" på det vi da, slik at vi ikke skulle ha for mye automatikk i alt.. Og det er at ingen sexdager skal være klin like, spesielt nå som vi gjør det hele tiden. Blir litt tvunget til å variere, og det hjelper på
Magen min begynner å roe seg ned litt nå. Fortsatt øm da, men litt mindre enn i går.
Hvordan føler du deg? Virker jo nesten som at du har eggløsning i dag.
Har du sjekket hva terminen din kan bli om den sitter denne gangen?
Ja, kan absolutt anbefale den til CB. Men da med dobbel hormonindikator. Har bestilt meg en pakke til i tilfelle det ikke klaffer.. Hjelper på en måte å se litt langt frem, og gjerne heller litt for langt frem. Hjelper litt på den følelsen jeg har fått hver gang mensen har kommet. At babylagingen ikke stopper opp på en måte, men fortsetter... selv om jeg selvsagt håper at det kan bli et nytt kapittel nå, fra babylaging til svangerskap
Du har to tester igjen ja, hehe, da får vi se om de holder.
Ja, veldig gøy at vi ligger likt i løypa! Hm, ja jeg er vel 1 dpo i dag...?
Eggløsningstesten slo jo ut positivt på mandag kveld, men den registrerer jo LH som skal få egget til å løsne, noe det vil gjøre det neste døgnet i følge bruksanvisningen til CB.
Og i følge FLO og kroppen min hadde jeg også eggløsning i går.. Hm, så ja, man regner vel at jeg er 1 DPO i dag
Oi, jeg er i DPO-land! Det er jo faktisk litt gøy!
MEN, i følge FLO så er det fruktbar dag etter eggløsning også. 2 dager vel.. Så vet ikke helt jeg.. Kanskje lurt å ta en runde til i kveld..
Jeg blir ikke helt klok på hva som er for mye sex.. Mange eksperter snakker jo om at hyppig sex er viktig for sædkvaliteten (at den ikke blir gammel / sløve svømmere), og noen sier at det er viktig å spare opp. Noen sier at man ikke skal gjøre det for ofte, noen sier at man skal gjøre det hver dag + neste morgen om egg.testen viser positivt..
Så om det har blitt "løskrutt" disse dagene, eller om dette har vært perfekt i forhold til mannens svømmere (vet jo ikke kvaliteten på de), så har jeg en idé om at det kanskje ikke kan bli for mye sex i denne perioden? Tenker at det kanskje er veldig individuelt.
Usikker på hvor lang tid det tar at en sædcelle produseres, (skal google dette), men tenker at ballepåsan
laughing014) slipper vel ikke ut ALLE sædcellene sine ved hver utøsning? Må da bli noen soldater igjen som er klare for neste kamp...?
..ikke vet jeg.
Håper sååå at det klaffer for oss nå altså! Kunne vært gøy å følge hverandre inn i februar 2020 gruppen
Oisann.. dette ble langt..!
Har du barn fra før?