Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juni 2019) Kanskje vi kan følge hverandre?

Takk:Heartred

Ja, det er veldig gøy!:D

Ahaa, skjønner. Nei de strimlene har jeg ikke testet..
Men enig med deg, stol på kroppen;)

Veldig kjekt å ha en app som man kan notere i som en huskelapp til neste periode. Jeg glemmer jo ting fra måned til måned:wideyed: Hvilken app bruker du? Jeg har Flo. Veldig fornøyd med den:rolleyes:

Jeg har også Flo og liker den veldig godt :)er veldig kjekt å kunne se tilbake på det jeg har logget i tidligere sykluser altså :)
Ser at jeg har en del symptomer før EL som jeg ikke hadde tenkt på

Er veldig klar for klaff denne mnd :Heartred

Jeg hadde el igår og IKM 19/6 (lang lutealfase) :) Så idag er jeg 1dpo og helt i starten av to lange venteuker :P ER PP11 og 12. måned med prøving nå, så håper inderlig det klaffer :)

Tror ikm skal være 15.juni, men vet ikke om den blir flyttet om eggløsningen min ikke var før i går. Er bare pp2 etter jeg sluttet på pring, så ikke helt i rute.

Mange sier tvillinger hopper over en generasjon. Mamma fikk toeggede tvillinger 2 ganger.

Blir kjempe spennende fremover nå da:love7

Jeg har også Flo og liker den veldig godt :)er veldig kjekt å kunne se tilbake på det jeg har logget i tidligere sykluser altså :)
Ser at jeg har en del symptomer før EL som jeg ikke hadde tenkt på

Er veldig klar for klaff denne mnd :Heartred

Ja, vet! Blir SÅ mye mer oppmerksom på egen kropp når man prøver:D

Har skikkelige murringer i mage og rygg nå. Ligger på soffaen. Har ikke hatt det på denne måten som det her før.. Har i grunn aldri hatt noen plager rundt eggløsning.. (tror jeg). Men er ganske tydelig her nå..
Nesten litt rart. Føles i grunn som murringer rett før mensen.. :confused:

Jeg hadde el igår og IKM 19/6 (lang lutealfase) :) Så idag er jeg 1dpo og helt i starten av to lange venteuker :p ER PP11 og 12. måned med prøving nå, så håper inderlig det klaffer :)

Oisann! Da er vi ganske så nære hverandre!
Hvis jeg blir gravid nå så blir det skuddårs-termin! Hehe. Blir det samme med deg?:D
Har IKM 19/6 jeg og;)
Oisann, 12.mnd ja , kjenner jeg håper med deg! Virkelig! Spennende å se fremover nå. Tenk når vi kan teste. Kanskje juni rett og slett blir måneden for oss:love7
Vel, de to ukene er lange ja... Får gå på symptomjakt da.. hehe.

Ja, vet! Blir SÅ mye mer oppmerksom på egen kropp når man prøver:D

Har skikkelige murringer i mage og rygg nå. Ligger på soffaen. Har ikke hatt det på denne måten som det her før.. Har i grunn aldri hatt noen plager rundt eggløsning.. (tror jeg). Men er ganske tydelig her nå..
Nesten litt rart. Føles i grunn som murringer rett før mensen.. :confused:

Jeg bare lurer på om disse murringene i magen går over når egget er sluppet eller hva:hilarious:
Har hatt litt ømme popper I 2 dager, men ser fra tidligere at jeg har pleid å få det er par dager før eggløsningen..... Er litt ekstra stressa nå siden EL plutselig kom 6 dager senere forrige gang :shifty:men det kan tenkes at kroppen var litt i ulage etter MA enda da....

Nei, det blir to laaaaange uker :nailbiting::smiley-ashamed005

Jeg bare lurer på om disse murringene i magen går over når egget er sluppet eller hva:hilarious:
Har hatt litt ømme popper I 2 dager, men ser fra tidligere at jeg har pleid å få det er par dager før eggløsningen..... Er litt ekstra stressa nå siden EL plutselig kom 6 dager senere forrige gang :shifty:men det kan tenkes at kroppen var litt i ulage etter MA enda da....

Nei, det blir to laaaaange uker :nailbiting::smiley-ashamed005

Hm.. det kan hende.. Huff, føler med deg.. Hvor langt kom du..?:(
Ja da kam det jo hende at eggløsningen er om to dager ja...o_O Får bare kjøre på med fullstendig oppfylling de dagene her;)
Ja, 2 lange uker... Huff..:eek:
Husker ikke helt om jeg spurte deg om IKM her.. Kan bla tilbake å se, hvis ikke så skriv det gjerne.
Når begynner du å teste deg i DPO land?

Normalt med murringer under eggløsning iflg Flo:happy:

Hm.. det kan hende.. Huff, føler med deg.. Hvor langt kom du..?:(
Ja da kam det jo hende at eggløsningen er om to dager ja...o_O Får bare kjøre på med fullstendig oppfylling de dagene her;)
Ja, 2 lange uker... Huff..:eek:
Husker ikke helt om jeg spurte deg om IKM her.. Kan bla tilbake å se, hvis ikke så skriv det gjerne.
Når begynner du å teste deg i DPO land?

Normalt med murringer under eggløsning iflg Flo:happy:

Var på tidlig ultralyd 11+3 og da hadde fosteret vært uten liv siden 10+0....var ikke noe gøy, men nå går det greit egentlig.
Tenker at vi tar en runde annenhver dag så lenge vi orker:hilarious:
IKM er 20.juni, når har du?
Sist tok det litt av med testing :angelic: tenker at det er greit å vente til 10dpo egentlig :)

Disse mennene våre må holde ut med mye rart, hehe:hilarious:

Oisann! Da er vi ganske så nære hverandre!
Hvis jeg blir gravid nå så blir det skuddårs-termin! Hehe. Blir det samme med deg?:D
Har IKM 19/6 jeg og;)
Oisann, 12.mnd ja , kjenner jeg håper med deg! Virkelig! Spennende å se fremover nå. Tenk når vi kan teste. Kanskje juni rett og slett blir måneden for oss:love7
Vel, de to ukene er lange ja... Får gå på symptomjakt da.. hehe.
Blir skuddsårstermin her også :hilarious: Litt vittig. Håper det gir ekstra lykke for oss da! :D

6pp'er er en god stund det og! Vi får bare ikke gi opp, håper det er vår tur nå :happy: Når tenker du å teste? Jeg tenker kanskje 10dpo, altså 13/6 :)

Var på tidlig ultralyd 11+3 og da hadde fosteret vært uten liv siden 10+0....var ikke noe gøy, men nå går det greit egentlig.
Tenker at vi tar en runde annenhver dag så lenge vi orker:hilarious:
IKM er 20.juni, når har du?
Sist tok det litt av med testing :angelic: tenker at det er greit å vente til 10dpo egentlig :)

Disse mennene våre må holde ut med mye rart, hehe:hilarious:

Du kom såpass langt ja...:( Kan godt forstå at det var grusomt.. Godt det går bedre med deg nå.:love2

Hehe, ja, annenhver dag ja.
Huff, tidvis blir det litt plikt hvis du skjønner...
Merker det..
Som i stad.. kremt.
"I dag er eggløsningen i gang, så vi må kjøre på med ekstra påfyll"! :laughing014
Avtalt sex over lang tid fjerner noe av lysten hos begge, så blir litt godt å komme ut av den fertile perioden så vi kan ha sex fordi lysten er der:cool14
Sa det til mannen rett i stad, mens vi lå der etter nok en dose, "Hvis du hadde sagt til en av de single kompisene dine at det nesten er litt slitsomt å lage barn, at det blir så mye sex, er jeg sikker på at de hadde klappet til deg".. hehe. Så ja, de må holde ut med det ene og det andre.. Men jeg tør påstå og si at de slipper unna mye som vi må ta oss av;) Bare som i helgen da.. Nyttet ikke for meg å bare tisse og så gå å legge meg igjen..neida, for da var det jo første urinen etter natten, måtte ta eggløsningst. Så, jepp, våken!! :confused:
Prakker på han det ene lesestoffet etter det andre..og jammen tar jeg meg i å lese opp en god del høyt for han og! :hilarious:

Seriøst, 20, juni! Gøy! Jeg har 19. ! ;);)
Spennende å se om vi får noen symptomer frem mot da:D
Hehe, kjenner til det med testegalskap. Tok av for meg og. Så forrige måned tok jeg testepause.
Men nå er jeg litt gira på å sjekke. Fått litt boost tilbake igjen:cool: ..og bestilt en haug tester på nett.

Skal ALDRI bruke strimlene til RFSU igjen.
De var falskt positive gang på gang, uten at det var antydning til graviditet. Sjekket til og med hos gyn.
Bestilt BabyPlan sine nå. Får se hvordan de funker:rolleyes:

Hold meg oppdatert på hvordan dagene blir nå da:D:D:D:D Krysser fingrene for deg!

Blir skuddsårstermin her også :hilarious: Litt vittig. Håper det gir ekstra lykke for oss da! :D

6pp'er er en god stund det og! Vi får bare ikke gi opp, håper det er vår tur nå :happy: Når tenker du å teste? Jeg tenker kanskje 10dpo, altså 13/6 :)

Oisann!! Skuddårstermin på oss begge! Ja, vi får virkelig håpe at det gir ekstra lykke for oss:smiley-angelic001:Heartred

Hm, ja, tenker å teste da jeg også!
Litt usikker på hvordan jeg kan beregne DPO..
Altså. LH stigning i går på testeren, og merkbart på kroppen i dag. Når jeg har logget i Flo-appen om eggløsningstesten, sier appen at jeg har eggløsning i dag, noe jeg merker stemmer. Er 1DPO da for meg i dag eller i morgen?:dontknow
Forrige mens 24.mai , 26 dagers syklus.

Føler vel nesten vi får prøve å teste oss likt!? :confused3
Blir veldig spennende og følge med om det dukker opp noen symptomer nå!:rolleyes:

Blir kjempe spennende fremover nå da:love7
Ja veldig! Har vært gravid 6 ganger, og har 3 barn. Med mellomste prøvde vi over ett år og skulle bli henvist videre da jeg plutselig ble gravid. De andre gangene har det tatt max 6pp. Men har mistet annenhver gang, så nervøs denne gangen

Du kom såpass langt ja...:( Kan godt forstå at det var grusomt.. Godt det går bedre med deg nå.:love2

Hehe, ja, annenhver dag ja.
Huff, tidvis blir det litt plikt hvis du skjønner...
Merker det..
Som i stad.. kremt.
"I dag er eggløsningen i gang, så vi må kjøre på med ekstra påfyll"! :laughing014
Avtalt sex over lang tid fjerner noe av lysten hos begge, så blir litt godt å komme ut av den fertile perioden så vi kan ha sex fordi lysten er der:cool14
Sa det til mannen rett i stad, mens vi lå der etter nok en dose, "Hvis du hadde sagt til en av de single kompisene dine at det nesten er litt slitsomt å lage barn, at det blir så mye sex, er jeg sikker på at de hadde klappet til deg".. hehe. Så ja, de må holde ut med det ene og det andre.. Men jeg tør påstå og si at de slipper unna mye som vi må ta oss av;) Bare som i helgen da.. Nyttet ikke for meg å bare tisse og så gå å legge meg igjen..neida, for da var det jo første urinen etter natten, måtte ta eggløsningst. Så, jepp, våken!! :confused:
Prakker på han det ene lesestoffet etter det andre..og jammen tar jeg meg i å lese opp en god del høyt for han og! :hilarious:

Seriøst, 20, juni! Gøy! Jeg har 19. ! ;);)
Spennende å se om vi får noen symptomer frem mot da:D
Hehe, kjenner til det med testegalskap. Tok av for meg og. Så forrige måned tok jeg testepause.
Men nå er jeg litt gira på å sjekke. Fått litt boost tilbake igjen:cool: ..og bestilt en haug tester på nett.

Skal ALDRI bruke strimlene til RFSU igjen.
De var falskt positive gang på gang, uten at det var antydning til graviditet. Sjekket til og med hos gyn.
Bestilt BabyPlan sine nå. Får se hvordan de funker:rolleyes:

Hold meg oppdatert på hvordan dagene blir nå da:D:D:D:D Krysser fingrene for deg!

Hehe, vi har foreløpig lagt inn godt med aksjer, men må vel ta en runde i dag og på selve El dagen :hilarious:
Skjønner hva du mener, føler nesten det kan bli litt mye av det gode i disse periodene, men vi har det ganske moro imens vi driver på i alle fall:D Tror ikke folk vet hvor mye arbeide det er å lager baby :wacky::p

Sjekka litt på den eggløsningstesten fra Clear Blue, den så litt bedre ut, så skal prøve den neste PP hvis det ikke klaffer nå:happy:
Jeg bruker bare babyplan sine graviditetstester, er veldig fornøyd med de altså :)
Nå har jeg bare 2 tester liggende, så er spent på om det holder, for å si det sånn:hilarious:

Så moro at vi ligger likt i løypa, da får vi se må etterhvert om vi kjenner noe;) Har I alle fall masse stikking I magen i dag og, tar jo helt av der nede :hilarious: Er du 1dpo I dag du da? :)

Hehe, vi har foreløpig lagt inn godt med aksjer, men må vel ta en runde i dag og på selve El dagen :hilarious:
Skjønner hva du mener, føler nesten det kan bli litt mye av det gode i disse periodene, men vi har det ganske moro imens vi driver på i alle fall:D Tror ikke folk vet hvor mye arbeide det er å lager baby :wacky::p

Sjekka litt på den eggløsningstesten fra Clear Blue, den så litt bedre ut, så skal prøve den neste PP hvis det ikke klaffer nå:happy:
Jeg bruker bare babyplan sine graviditetstester, er veldig fornøyd med de altså :)
Nå har jeg bare 2 tester liggende, så er spent på om det holder, for å si det sånn:hilarious:

Så moro at vi ligger likt i løypa, da får vi se må etterhvert om vi kjenner noe;) Har I alle fall masse stikking I magen i dag og, tar jo helt av der nede :hilarious: Er du 1dpo I dag du da? :)

Hehe, ja, enig, kan nesten bli litt mye av det gode, - så ja, krever litt arbeid å få baby gitt! ;) Vi laget en "plan" på det vi da, slik at vi ikke skulle ha for mye automatikk i alt.. Og det er at ingen sexdager skal være klin like, spesielt nå som vi gjør det hele tiden. Blir litt tvunget til å variere, og det hjelper på:p
Magen min begynner å roe seg ned litt nå. Fortsatt øm da, men litt mindre enn i går.:D
Hvordan føler du deg? Virker jo nesten som at du har eggløsning i dag.
Har du sjekket hva terminen din kan bli om den sitter denne gangen?:Heartred

Ja, kan absolutt anbefale den til CB. Men da med dobbel hormonindikator. Har bestilt meg en pakke til i tilfelle det ikke klaffer.. Hjelper på en måte å se litt langt frem, og gjerne heller litt for langt frem. Hjelper litt på den følelsen jeg har fått hver gang mensen har kommet. At babylagingen ikke stopper opp på en måte, men fortsetter... selv om jeg selvsagt håper at det kan bli et nytt kapittel nå, fra babylaging til svangerskap:love7:Heartred

Du har to tester igjen ja, hehe, da får vi se om de holder.:hilarious:

Ja, veldig gøy at vi ligger likt i løypa! Hm, ja jeg er vel 1 dpo i dag...?
Eggløsningstesten slo jo ut positivt på mandag kveld, men den registrerer jo LH som skal få egget til å løsne, noe det vil gjøre det neste døgnet i følge bruksanvisningen til CB.
Og i følge FLO og kroppen min hadde jeg også eggløsning i går.. Hm, så ja, man regner vel at jeg er 1 DPO i dag:woot:
Oi, jeg er i DPO-land! Det er jo faktisk litt gøy!:woot:
MEN, i følge FLO så er det fruktbar dag etter eggløsning også. 2 dager vel.. Så vet ikke helt jeg.. Kanskje lurt å ta en runde til i kveld..:shy:

Jeg blir ikke helt klok på hva som er for mye sex.. Mange eksperter snakker jo om at hyppig sex er viktig for sædkvaliteten (at den ikke blir gammel / sløve svømmere), og noen sier at det er viktig å spare opp. Noen sier at man ikke skal gjøre det for ofte, noen sier at man skal gjøre det hver dag + neste morgen om egg.testen viser positivt..
Så om det har blitt "løskrutt" disse dagene, eller om dette har vært perfekt i forhold til mannens svømmere (vet jo ikke kvaliteten på de), så har jeg en idé om at det kanskje ikke kan bli for mye sex i denne perioden? Tenker at det kanskje er veldig individuelt.
Usikker på hvor lang tid det tar at en sædcelle produseres, (skal google dette), men tenker at ballepåsan (:laughing014) slipper vel ikke ut ALLE sædcellene sine ved hver utøsning? Må da bli noen soldater igjen som er klare for neste kamp...? :salut ..ikke vet jeg.o_O

Håper sååå at det klaffer for oss nå altså! Kunne vært gøy å følge hverandre inn i februar 2020 gruppen:hello2

Oisann.. dette ble langt..!:eek::facepalm:

Har du barn fra før?

Ja veldig! Har vært gravid 6 ganger, og har 3 barn. Med mellomste prøvde vi over ett år og skulle bli henvist videre da jeg plutselig ble gravid. De andre gangene har det tatt max 6pp. Men har mistet annenhver gang, så nervøs denne gangen

Kan forstå at du er nervøs. Du har jo kjent det på kroppen. Hvordan det føles. Men sjansen er jo alltid størst for at det skal gå bra, så er nok lurt å prøve å fokusere på det:Heartred Og du vet hvertfall at du kan bli gravid, noe som er godt å vite:Heartred
Rart det der at man blir gravid når man får henvising. Ser at det er mange som har opplevd det. De pussene kroppen kan spille oss altså! :p Så hyggelig at dere er i gang med å få nr. 4. Ønsker deg masse lykke til. Og krysser fingrene for at den sitter, og blir værende der :D

Hehe, ja, enig, kan nesten bli litt mye av det gode, - så ja, krever litt arbeid å få baby gitt! ;) Vi laget en "plan" på det vi da, slik at vi ikke skulle ha for mye automatikk i alt.. Og det er at ingen sexdager skal være klin like, spesielt nå som vi gjør det hele tiden. Blir litt tvunget til å variere, og det hjelper på:p
Magen min begynner å roe seg ned litt nå. Fortsatt øm da, men litt mindre enn i går.:D
Hvordan føler du deg? Virker jo nesten som at du har eggløsning i dag.
Har du sjekket hva terminen din kan bli om den sitter denne gangen?:Heartred

Ja, kan absolutt anbefale den til CB. Men da med dobbel hormonindikator. Har bestilt meg en pakke til i tilfelle det ikke klaffer.. Hjelper på en måte å se litt langt frem, og gjerne heller litt for langt frem. Hjelper litt på den følelsen jeg har fått hver gang mensen har kommet. At babylagingen ikke stopper opp på en måte, men fortsetter... selv om jeg selvsagt håper at det kan bli et nytt kapittel nå, fra babylaging til svangerskap:love7:Heartred

Du har to tester igjen ja, hehe, da får vi se om de holder.:hilarious:

Ja, veldig gøy at vi ligger likt i løypa! Hm, ja jeg er vel 1 dpo i dag...?
Eggløsningstesten slo jo ut positivt på mandag kveld, men den registrerer jo LH som skal få egget til å løsne, noe det vil gjøre det neste døgnet i følge bruksanvisningen til CB.
Og i følge FLO og kroppen min hadde jeg også eggløsning i går.. Hm, så ja, man regner vel at jeg er 1 DPO i dag:woot:
Oi, jeg er i DPO-land! Det er jo faktisk litt gøy!:woot:
MEN, i følge FLO så er det fruktbar dag etter eggløsning også. 2 dager vel.. Så vet ikke helt jeg.. Kanskje lurt å ta en runde til i kveld..:shy:

Jeg blir ikke helt klok på hva som er for mye sex.. Mange eksperter snakker jo om at hyppig sex er viktig for sædkvaliteten (at den ikke blir gammel / sløve svømmere), og noen sier at det er viktig å spare opp. Noen sier at man ikke skal gjøre det for ofte, noen sier at man skal gjøre det hver dag + neste morgen om egg.testen viser positivt..
Så om det har blitt "løskrutt" disse dagene, eller om dette har vært perfekt i forhold til mannens svømmere (vet jo ikke kvaliteten på de), så har jeg en idé om at det kanskje ikke kan bli for mye sex i denne perioden? Tenker at det kanskje er veldig individuelt.
Usikker på hvor lang tid det tar at en sædcelle produseres, (skal google dette), men tenker at ballepåsan :)laughing014) slipper vel ikke ut ALLE sædcellene sine ved hver utøsning? Må da bli noen soldater igjen som er klare for neste kamp...? :salut ..ikke vet jeg.o_O

Håper sååå at det klaffer for oss nå altså! Kunne vært gøy å følge hverandre inn i februar 2020 gruppen:hello2

Oisann.. dette ble langt..!:eek::facepalm:

Har du barn fra før?

Oi, en plan? Hvordan funker det?
Vi har en liten utfordring for tiden kan du si, mannen har operert kneet og klarer kun en stilling:hilarious:så blir litt ensformig til tider:p

Ja, hvis den var positiv på mandag så stemmer vel det. Egget lever i opptil 48 timer tror jeg det er, så er jo sikkert en fordel å legge inn aksjer etter EL også :)
Ser ikke ut til at eggløsningstesten blir positiv denne mnd, men skal ta en test etterpå likevel. Så får vi ha oss litt ekstra utover uken sånn i tilfelleo_O bestiller ikke clear blue sin før TR kommer, for da blir det ikke så lenge å vente før jeg kan bruke den:joyful:Tenker litt sånn som deg, at det er fint å se litt fremover, så man ikke blot helt gal:shy:
Vi syns det holder med annenhver dag, med mindre det dukker opp lyst utenom det da:rolleyes:Tenker at det ikke hjelper å stresse seg ihjel med å ha sex hver dag heller, man blir jo utslitt:p

Om dette klaffer så blir termin 1.mars I følge termin kalkulatoren:)

Vi har ingen barn nei, så det hadde vært veldig hyggelig med en liten tass, det syns både mannen og jeg :dummy:

Back
Topp