Å guuuud så trøtt og sliten jeg har vært de siste 3 dagene. På mandag var jeg helt ødelagt, var så trøtt og sliten at jeg såvidt klarte å stå oppreist, så når jeg hadde levert ungen i bhg kl. 8 den morgenen gikk jeg rett å la meg i senga når jeg kom hjem, og sov helt til kl. 12.30. Men det hjalp ikke for jeg like trøtt og sliten utover dagen, i tillegg så hadde jeg skikkelig humørsvingninger og var sur for ingenting.
I går var jeg også sliten, men ikke like mye. Men sur var jeg, for ingenting. Samboeren min sa flere ganger at han tror det er noe på gang hos meg, at jeg er gravid. Det samme sa han på mandag og i dag også. For i dag igjen er jeg helt ødelagt. Trøtt, sliten og småsur. Skal på jobb om ett par timer så jeg måtte legge meg nedpå litt å slappe av, sovna selvfølgelig å sov til nå. Kjenner fortsatt at jeg er trøtt, men får håpe det går seg til etterhvert nå.
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er sånn. Samboeren min er så sikker på at jeg er gravid pga. sånn som jeg er nå og har vært de siste dagene. Kan jo være at jeg har hatt el i forrige uke og at det ble befruktet da, og evt. festet seg i helgen siden jeg hadde en liten blødning da. H mm...