Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juni 2019) Kanskje vi kan følge hverandre?

Spennende!!
Jeg har ikke snøring på å tempe, men er det slik at temp øker ETTER eggløsningen har funnet sted? Eller misforstår jeg helt nå?:facepalm:
Uansett så er du jo i samme svingen som oss andre her:Heartred
Helt riktig :) Her er det altså bare å smøre seg med tålmodighet:dead:

Å guuuud så trøtt og sliten jeg har vært de siste 3 dagene. På mandag var jeg helt ødelagt, var så trøtt og sliten at jeg såvidt klarte å stå oppreist, så når jeg hadde levert ungen i bhg kl. 8 den morgenen gikk jeg rett å la meg i senga når jeg kom hjem, og sov helt til kl. 12.30. Men det hjalp ikke for jeg like trøtt og sliten utover dagen, i tillegg så hadde jeg skikkelig humørsvingninger og var sur for ingenting.

I går var jeg også sliten, men ikke like mye. Men sur var jeg, for ingenting. Samboeren min sa flere ganger at han tror det er noe på gang hos meg, at jeg er gravid. Det samme sa han på mandag og i dag også. For i dag igjen er jeg helt ødelagt. Trøtt, sliten og småsur. Skal på jobb om ett par timer så jeg måtte legge meg nedpå litt å slappe av, sovna selvfølgelig å sov til nå. Kjenner fortsatt at jeg er trøtt, men får håpe det går seg til etterhvert nå.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er sånn. Samboeren min er så sikker på at jeg er gravid pga. sånn som jeg er nå og har vært de siste dagene. Kan jo være at jeg har hatt el i forrige uke og at det ble befruktet da, og evt. festet seg i helgen siden jeg hadde en liten blødning da. H mm...

Oisann, ja da er det jo bare å humpe i vei da! :p Blir nok allright å vite hvilken dag eggløsningen er også:rolleyes:. Merker du noe på kroppen nå?
Merker nedentil at kroppen gjør seg klar for EL. I tillegg får jeg EL smerter dagen etter positiv test, bortsett fra det får jeg aldri symtomer før mens engang:D

Å guuuud så trøtt og sliten jeg har vært de siste 3 dagene. På mandag var jeg helt ødelagt, var så trøtt og sliten at jeg såvidt klarte å stå oppreist, så når jeg hadde levert ungen i bhg kl. 8 den morgenen gikk jeg rett å la meg i senga når jeg kom hjem, og sov helt til kl. 12.30. Men det hjalp ikke for jeg like trøtt og sliten utover dagen, i tillegg så hadde jeg skikkelig humørsvingninger og var sur for ingenting.

I går var jeg også sliten, men ikke like mye. Men sur var jeg, for ingenting. Samboeren min sa flere ganger at han tror det er noe på gang hos meg, at jeg er gravid. Det samme sa han på mandag og i dag også. For i dag igjen er jeg helt ødelagt. Trøtt, sliten og småsur. Skal på jobb om ett par timer så jeg måtte legge meg nedpå litt å slappe av, sovna selvfølgelig å sov til nå. Kjenner fortsatt at jeg er trøtt, men får håpe det går seg til etterhvert nå.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er sånn. Samboeren min er så sikker på at jeg er gravid pga. sånn som jeg er nå og har vært de siste dagene. Kan jo være at jeg har hatt el i forrige uke og at det ble befruktet da, og evt. festet seg i helgen siden jeg hadde en liten blødning da. H mm...

Synes du skal ut å kjøpe deg en test jeg nå;)
Du vet jo ikke hvor du er i syklusen, -og blødningen du hadde kan fint ha vært en festeblødning.:rolleyes:

Synes du skal ut å kjøpe deg en test jeg nå;)
Du vet jo ikke hvor du er i syklusen, -og blødningen du hadde kan fint ha vært en festeblødning.:rolleyes:
Altfor tidlig å ta test nå. Venter til ihvertfall neste uke før jeg tar en test. Hvis el var onsdag/torsdag forrige uke som jeg tror siden jeg hadde litt svake murringer de to dagen, så er jeg ca. 6 dpo, tror jeg. Men vil ikke tro noe for jeg vil ikke bli skuffa om det ikke klaffet denne gangen. Men vi får se, kanskje samboeren min har rett at det er noe, eller så er det bare masse hormoner uten noe mening. Planen er å ta test rundt 15 eller 16 juni.

Oi oi oi.. :hello2 Ikke for å fyre opp håpet enda mer, men antar det allerede er stort, så tillater meg å si:
Dette er jo kjempe gode tegn!! :D:D:D:D
Håper det :) men etter morningens lesing om syklus, el, befruktning, embryoet og sjansen er jeg litt sånn “oi så heldig vi er med de 3 vi har”
20-25% sjanse på befruktning/festing/graviditet og av de 75% sjanse for abort (kjemisk)

Hm.. Men når testeren viste positivt på mandag, og eggløsningen var i går, er jeg ikke 1 dpo i dag da mon tro..?o_O

Jeg velger å tro det jeg - alt for å være i dpo land si! :hilarious::hilarious:

Jepp! Testedate 13/6 !:Heartred It's a date !

Flere som er med på testedate neste helg -sleng dere på !

I følge mine beregninger vil jeg være 9 dpo den 13/6, så sannsynligheten for at den er negativ er stor.
Men gøy likevel! :notworthy
Du skreiv at testen var stigende (positiv?) igår og hadde symptomer idag? :) Da regner jeg 1dpo fra idag siden el-test er positiv ca12-36 timer før eggløsning :happy:

Eller skreiv du kanskje det igår når jeg tenker meg om? :hilarious:

Egget skal vist feste alt fra 5-7 dager etter befruktning :) vanlig med festeblødning :)

Blir litt tidlig for meg og, så tar gjerne to dater jeg altså:cool::D
Kommer til å teste over flere dager uansett, og ekstra hyggelig å gjøre det med fler:smug::smug:

Dette blir jo moro, å følge med på noen andre også :joyful:
Er så sykt usikker på de El greiene, nå har jeg Googlet alt for mye, og hengt meg opp i at jeg ikke har sett noe eggløsning slim enda :facepalm:
Kanskje det er forsinket som sist syklus:meh:

Den meldingen til mannen var i alle fall effektiv, for å si det sånn :hilarious::smiley-angelic006

Da skal visst jeg ha EL i dag, ut ifra det jeg har regna ut, men kjenner ingenting til det. Egentlig aldri gjort det, hverken ømme pupper eller murringer. Har heller ikke tatt EL-test for å sjekke. Men så har jeg en følelse av at EL var forrige onsdag/torsdag siden jeg hadde litt murringer de to dagene. Blir spennende å se neste torsdag om testen blir positiv da eller om jeg må vente en uke til for å teste.

Åå jeg vil også være med på testedate! Må nok vente. Driver fortsatt og venter på EL. Skikkelig dritt-tid :(

Det går jeg også å venter på... Etter spontanaborten for snart to uker siden har jeg null og niks aning når EL kommer:banghead: det stresser en kontrollfreak som meg! :nailbiting: vi får vente i spenning i lag!

Merker nedentil at kroppen gjør seg klar for EL. I tillegg får jeg EL smerter dagen etter positiv test, bortsett fra det får jeg aldri symtomer før mens engang:D
Hurra ❤️
Denne så jeg etter jeg svarte på forrige. ønsker deg lykke til!

Det går jeg også å venter på... Etter spontanaborten for snart to uker siden har jeg null og niks aning når EL kommer:banghead: det stresser en kontrollfreak som meg! :nailbiting: vi får vente i spenning i lag!

Slenger meg med dere, tror ikke El har vært jeg heller, venter i spenning o_O

Slenger meg med dere, tror ikke El har vært jeg heller, venter i spenning o_O

Så "godt" å være flere i samme båt! Tester du noe? Eller templer? Eller bare har jevnlig sex?

Så "godt" å være flere i samme båt! Tester du noe? Eller templer? Eller bare har jevnlig sex?

Jeg har testet etter EL for første gang denne syklusen, men er ikke fornøyd med testene, så har gitt litt opp....
Har mistake om at kroppen ikke klarte å slippe egget i går som den skulle, så vi satser litt på å ha jevnlig sex den neste uken også :rolleyes:

Frustrerte når ting ikke går som man har tenkt:wacky:

Jeg har testet etter EL for første gang denne syklusen, men er ikke fornøyd med testene, så har gitt litt opp....
Har mistake om at kroppen ikke klarte å slippe egget i går som den skulle, så vi satser litt på å ha jevnlig sex den neste uken også :rolleyes:

Frustrerte når ting ikke går som man har tenkt:wacky:
Å jeg har det akkurat som deg! Jeg har en mistanke om at kroppen har prøvd seg på EL. Får fortsatt ikke positive tester og er på dag 28 :( Temperaturen antyder heller ikke til EL

Back
Topp