Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juni 2019) Kanskje vi kan følge hverandre?

Nå krysser vi fingrene for at det gror et frø inni der :Heartbigred

Ja:smiley-angelic001:Heartred
Korsryggen er fortsatt øm, og samme er det nederst i magen, øm... Ømme pupper begynner også å melde sin ankomst nå.
Og i dag er jeg veldig svimmel... veldig ubehagelig:confused2
Men kan også være at jeg bare er sliten.
Dag 4 hvertfall.
Kjenner jo at disse tingene gir meg håp, men må bare fortsette vente og se..
Drømte i natt rare drømmer, bla. at jeg tørket meg og det kom bittelitt blod på papiret. At det var festeblødning.
Håper så inderlig at det går veien denne gangen:Heartred

Skal slå ihjel litt tid i dpo-land på Ullared i helgen:laughing001
Bobil og Ullared, dette MÅ jo bare bli bra! :laughing001

Ja:smiley-angelic001:Heartred
Korsryggen er fortsatt øm, og samme er det nederst i magen, øm... Ømme pupper begynner også å melde sin ankomst nå.
Og i dag er jeg veldig svimmel... veldig ubehagelig:confused2
Men kan også være at jeg bare er sliten.
Dag 4 hvertfall.
Kjenner jo at disse tingene gir meg håp, men må bare fortsette vente og se..
Drømte i natt rare drømmer, bla. at jeg tørket meg og det kom bittelitt blod på papiret. At det var festeblødning.
Håper så inderlig at det går veien denne gangen:Heartred

Skal slå ihjel litt tid i dpo-land på Ullared i helgen:laughing001
Bobil og Ullared, dette MÅ jo bare bli bra! :laughing001

Håper på at det er gode tegn :happy:
Hehe, vi snakket akkurat om at vi må dra til Ullared en gang og se hvordan det er:hilarious:du får gi beskjed om det er verdt turen :wacky:

Deilig med langhelg uansett, så går sikkert neste uke fort siden den er kort, og plutselig er det testetid:D

Håper på at det er gode tegn :happy:
Hehe, vi snakket akkurat om at vi må dra til Ullared en gang og se hvordan det er:hilarious:du får gi beskjed om det er verdt turen :wacky:

Deilig med langhelg uansett, så går sikkert neste uke fort siden den er kort, og plutselig er det testetid:D

Ja, må håpe på det:Heartred
Blir litt ør av å lete etter tegn. Har duppet av hele kjøreveien omtrent her nå.
Får satse på at shopping får tankene litt vekk :knegg:laughing6

Jeg skal gi en Ullered-oppdatering vet du:D
Stikker på shopping etter frokost i morgen:hilarious: Dette blir artig:woot:

Kos deg masse med babydance :cool::happy112

Hurraaaa!!! Så spennende!!
Kjør på! :cool::woot:
Kjenner du noe på kroppen også?:rolleyes:

Ja, mye EL-slim/utflod! Ellers værker bekkenet fortsatt etter SA så har ikke tenkt så mye på det. Bruker ikke å merke så mye til det ellers!

To dager med høy temp, så nå ser det ut for at jeg endelig har hatt EL jeg også :woot: Så da vil jeg gjerne henge meg på her :-)

6 dpo:oops:..tiden rusler jammen meg tregt...
Hm, men.. nå som vi er på tur.. Så tok jeg to glass vin og to øl, i går kveld, og kvelden før....
Og leser jo da at det kan påvirke fertiliteten.. Så nå hae jeg et øyeblikk der jeg er grepet av dårlig samvittighet og til dels panikk faktisk...:sorry:
"Sutrer" for at jeg er i 6.PP også roter jeg det til for meg selv... hm..

Så mitt spørsmål er: hvordan lever dere i dpo-land?

Hm, men.. nå som vi er på tur.. Så tok jeg to glass vin og to øl, i går kveld, og kvelden før....
Og leser jo da at det kan påvirke fertiliteten.. Så nå hae jeg et øyeblikk der jeg er grepet av dårlig samvittighet og til dels panikk faktisk...:sorry:

Jeg er enig, lever normalt til testen evt blir positiv.. Har også drukket litt vin i helga, man kan ikke stoppe opp livet mens man prøver, det kan jo ta litt tid :oops:
Drar heller ikke på fylla, men et par glass vin går vel fint:)

Takk dere :joyful:
Ja, okay, godt å høre. Er jo noe med det å leve som normalt, for ja, vet jo ikke hvor lang tid det kan ta.. :shy:
Og enig, er ikke fylla her heller.
Får bare vente og se nå da.. Tar sin tid.
I dag er første dag etter eggløsning at jeg ikke har murringer i magen. Ryggen virker litt bedre og. Tar jo det som dårlig tegn.. Men men, tenker nok litt for mye på dette, men hvem gjør vel ikke det i en slik prosess..:hungry:
Håper dere har en fin pinsemandag.
Kan forresten anbefale Ullared. Haha, snakk om diger butikk ! MEN er nok lurt å skippe unna fellesferien, for bare nå var det masse mennesker der! 5 timer gikk vi der:p

Om tiden går seint ja? Altfor seint... Jeg er ca.10-11 dpo i dag tror jeg å skal teste på onsdags morgen tenker jeg. Kjøper en test med streker og en digital, spent på om den digitale blir positiv så tidlig, eller rettere sagt er spent på om testene blir positive i det hele tatt. Har jo gått med murringer de siste dagene, men det kan jo også bety at tr er på vei.

10/11 dpo i dag...tok test i går tidlig som var helt blenda (Sure Sign tror jeg det het)
Er dratt bort på jobb og har ingen tester med, bare bind og innlegg....kommer ikke tanta må jeg se om jeg kanskje får kjøpt test noe sted

Takk dere :joyful:
Ja, okay, godt å høre. Er jo noe med det å leve som normalt, for ja, vet jo ikke hvor lang tid det kan ta.. :shy:
Og enig, er ikke fylla her heller.
Får bare vente og se nå da.. Tar sin tid.
I dag er første dag etter eggløsning at jeg ikke har murringer i magen. Ryggen virker litt bedre og. Tar jo det som dårlig tegn.. Men men, tenker nok litt for mye på dette, men hvem gjør vel ikke det i en slik prosess..:hungry:
Håper dere har en fin pinsemandag.
Kan forresten anbefale Ullared. Haha, snakk om diger butikk ! MEN er nok lurt å skippe unna fellesferien, for bare nå var det masse mennesker der! 5 timer gikk vi der:p

Man tenker alt for mye, det kan ikke være sunt i lengden :p Jeg merker at jo mer jeg søker etter info, jo mer forvirret blir jeg og tankene flyter:wacky:
Når tenker du å teste?
5 timer ja:hilarious: Spørs vel om det Er billigere å la være:wtf:

Back
Topp