Fikk faktisk positiv igår kveld. Så vi håper det klaffet denne gangen! 3 ppJeg har el de nærmeste dagene nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk faktisk positiv igår kveld. Så vi håper det klaffet denne gangen! 3 ppJeg har el de nærmeste dagene nå
9 DPO i dag. Blenda test i dag tidlig men svak strek og positiv digital nå i kveld
Glemt helt å oppdatere her jeg, men klaffa på første forsøk
GratulererGlemt helt å oppdatere her jeg, men klaffa på første forsøk
Aldri hørt om det før?Er det noen her som har erfaring med babyklister?
*sniker* jeg prøvde babyklister når vi var i pp 12 , hadde hatt 3 kjemiske på det året med prøving måneden med babyklister satt spira , og den sitter fortsatt ! (Eller akkurat nå ligger han opp ned og sparker meg i ribbeina ) frisk og fin gutt som ventes om 3 mnd jeg tror det var det lille dyttet som skulle til med økt blodgjennomstrømning i livmora , for jeg kjente en sånn varme følelse der når jeg drakk detEr det noen her som har erfaring med babyklister?
Næ'æh så herlig å lese jeg har bestilt, og tenkte å prøve det om det ikke fester seg ordentlig denne gangen! Har en sa og en kjemisk bak meg. Har også bestilt masse vitaminer til mannen, som har delvis dårlig kvalitet pga utallige med år som keeper.. krysser fingrene. Og lykke til med lille skatten i magen din! Jeg elsker sånne solskinnshistorier*sniker* jeg prøvde babyklister når vi var i pp 12 , hadde hatt 3 kjemiske på det året med prøving måneden med babyklister satt spira , og den sitter fortsatt ! (Eller akkurat nå ligger han opp ned og sparker meg i ribbeina ) frisk og fin gutt som ventes om 3 mnd jeg tror det var det lille dyttet som skulle til med økt blodgjennomstrømning i livmora , for jeg kjente en sånn varme følelse der når jeg drakk det
Jeg er litt uenig med deg der. å gi kroppen litt ekstra hjelp med feks vitaminer eller urteekstrakter kan ofte være det som skal til!Nei, har bevisst ikke brukt det fordi jeg ikke ønsker at det kroppen ikke naturlig tar til seg (og som det sannsynligvis er noe galt med) ikke skal feste seg.
Næ'æh å herlig å lese jeg har bestilt, og tenkte å prøve det om det ikke fester seg ordentlig denne gangen! Har også bestilt masse vitaminer til mannen, som har delvis dårlig kvalitet pga utallige med år som keeper.. krysser fingrene. Og lykke til med lille skatten i magen din! Jeg elsker sånne solskinnshistorier