Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juni 2019) Kanskje vi kan følge hverandre?

Heihei! :smiley-angelic003

Jeg slenger meg på her jeg!
Har første prøveforsøk med nr 2 nå, ikm 24.juni, så idag er jeg ca 4-8dpo. Fint å se det er flere som prøver nå i juni:Heartbigred

Glemt helt å oppdatere her jeg, men klaffa på første forsøk

Vedlegg

• IMG_20190612_205823.jpg
    IMG_20190612_205823.jpg
    26,4 KB · Visninger: 99
El idag her :cat: har kjørt på hele uka så får bare vente å se. Har prøvd i 5 mnd, men dette er første mnd med el tester i og med at syklusen min aldri er helt stabil.

Jeg hadde el igår i følge tester. Har kjørt på hele uka med mannfolket etter ekstremt uregelmessig syklus en goood stund. Dette er første mnd på el tester så krysser alt vi har på at det klaffer nå. Er på pp6 :smiley-angelic001

Er det noen her som har erfaring med babyklister?:)
*sniker* jeg prøvde babyklister når vi var i pp 12 , hadde hatt 3 kjemiske på det året med prøving :( måneden med babyklister satt spira , og den sitter fortsatt ! (Eller akkurat nå ligger han opp ned og sparker meg i ribbeina :hilarious:) frisk og fin gutt som ventes om 3 mnd :love017 jeg tror det var det lille dyttet som skulle til med økt blodgjennomstrømning i livmora , for jeg kjente en sånn varme følelse der når jeg drakk det ;)

Hei! :greet025

Jeg slenger meg også på her. Har lest gjennom her nå, gøy at det er så mange av oss i "samme" situasjon! Og noen som er så heldige at de treffer på første forsøk!!

Jeg er førstegangsprøver, og i min første ordentlige prøveperiode. Denne måneden har vi lagt inn aksjer annenhver dag. Er noe usikker på når EL-var, men jeg håper og tror vi må ha truffet. Jeg får bare uklare/negative eggløsningstester, men har hatt tydelige symptomer til EL, så jeg vil anta at jeg er rundt 6-10dpo. Har tatt et par graviditetstester men de har vært negative.. Så nå er jeg fryktelig spent! Har ingen merkbare symptomer, men håper litt likevel.. Vet liksom ikke helt hva jeg kan forvente siden dette er første gang :D

*sniker* jeg prøvde babyklister når vi var i pp 12 , hadde hatt 3 kjemiske på det året med prøving :( måneden med babyklister satt spira , og den sitter fortsatt ! (Eller akkurat nå ligger han opp ned og sparker meg i ribbeina :hilarious:) frisk og fin gutt som ventes om 3 mnd :love017 jeg tror det var det lille dyttet som skulle til med økt blodgjennomstrømning i livmora , for jeg kjente en sånn varme følelse der når jeg drakk det ;)
Næ'æh så herlig å lese :love7 jeg har bestilt, og tenkte å prøve det om det ikke fester seg ordentlig denne gangen! Har en sa og en kjemisk bak meg. Har også bestilt masse vitaminer til mannen, som har delvis dårlig kvalitet pga utallige med år som keeper.. :flower krysser fingrene. Og lykke til med lille skatten i magen din! Jeg elsker sånne solskinnshistorier:happy090

Last edited:
Nei, har bevisst ikke brukt det fordi jeg ikke ønsker at det kroppen ikke naturlig tar til seg (og som det sannsynligvis er noe galt med) ikke skal feste seg.
Jeg er litt uenig med deg der. å gi kroppen litt ekstra hjelp med feks vitaminer eller urteekstrakter kan ofte være det som skal til! :)

Babyklister/fructus femina/berberis fructibus comp er et homeopatisk medisin som blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Babyklisteret øker bl.a. fertiliteten hos kvinner, i tillegg til at det virker forebyggende for den gravide, særlig de som har abortert tidligere. Befruktet egg skal feste seg bedre i livmorveggen for det stimulerer til at det blir tykkere. Det er ikke dokumentert om dette funker, men mange har blitt gravide når de har brukt babyklisteret. Det er som sagt flere som har SA bak seg, hvor spiren tilslutt satt ved bruk av dette, og det er andre som har mistet tiltross for bruk, så det er ikke lett å vite.

Last edited:
Næ'æh å herlig å lese :love7 jeg har bestilt, og tenkte å prøve det om det ikke fester seg ordentlig denne gangen! Har også bestilt masse vitaminer til mannen, som har delvis dårlig kvalitet pga utallige med år som keeper.. :flower krysser fingrene. Og lykke til med lille skatten i magen din! Jeg elsker sånne solskinnshistorier:happy090

Tusen hjertelig takk for det :love017 krysser fingrene for at det hjelper deg også , kan ihvertfall ikke skade :) håper du snart har en liten spire som vokser seg stor og sterk :love017

Back
Topp