Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juni 2019) Kanskje vi kan følge hverandre?

IKM om to dager.
Tok test i dag til morgenen etter at jeg våknet kl 05 og var kvalm.. Puppene er hovne og ømme...
Men NEI.
BLENDAHVIT.:shifty:
Jeg testa også negativt i dag, men det var ikke morgenurinen da. Tok også en test forrige onsdag som var negativ. Konkluderer da med at jeg ikke er gravid da selvom jeg ikke vet når el var og når ikm er. Har kun en clearblue digital igjen så vet ikke om jeg bare skal spare den eller om jeg skal ta den på torsdags morgen. Får se.

IKM om to dager.
Tok test i dag til morgenen etter at jeg våknet kl 05 og var kvalm.. Puppene er hovne og ømme...
Men NEI.
BLENDAHVIT.:shifty:

Blæ, det skulle jo klaffe for oss nå jo o_O
Opprinnelig IKM for meg er på onsdag, men tror den er flyttet til søndag... Er så lenge igjen, blir helt sprø.... Så på det jeg hadde ligget fra sist jeg ble gravid at jeg fikk svak strek 2 dager før IKM, så må kanskje vente til torsdag/fredag med test:dead:

Blæ, det skulle jo klaffe for oss nå jo o_O
Opprinnelig IKM for meg er på onsdag, men tror den er flyttet til søndag... Er så lenge igjen, blir helt sprø.... Så på det jeg hadde ligget fra sist jeg ble gravid at jeg fikk svak strek 2 dager før IKM, så må kanskje vente til torsdag/fredag med test:dead:

Ja..skulle klaffe for oss nå....hmmo_O

Okay, da krysser jeg fingrene for deg!!!:woot:
Spennende når du skal ta testen:smiley-angelic001

Tok ny i dag igjen...
IKM i morgen.
Fortsatt ingen strek å se. :banghead:

Vedlegg

• 20190618_064528.jpg
    20190618_064528.jpg
    14,8 KB · Visninger: 91
Ja..skulle klaffe for oss nå....hmmo_O

Okay, da krysser jeg fingrene for deg!!!:woot:
Spennende når du skal ta testen:smiley-angelic001

Tok ny i dag igjen...
IKM i morgen.
Fortsatt ingen strek å se. :banghead:
Ånei så kjedelig! Ikke gi opp før tr kommer. Her føles det som om tr er på vei, har så mye mensmurringer at jeg tviler nå på at det klaffet for denne pp. Hvis ikke tr kommer innen torsdags morgen så tar jeg en test igjen da.

Sist jeg var gravid, var det blenadahvitt 2 dager før ikm. Dagen ikm fikk jeg en svaaaak strek❤ Så jeg prøver å vente til ikm, bare dager til nå. Tiden snegler seg avgårde..

Kan hende jeg ryker på en tidlig test:rolleyes: IKM mest sannsynlig på søndag. Har sååå lyst å teste nå, men må vel vente til i morgen tidlig :p

10 dpo og denne testen. Ikke veldig sterk akkurat (vet ikke om dere ser noe i det hele tatt)
IMG_20190618_201617.jpg

Kan hende jeg ryker på en tidlig test:rolleyes: IKM mest sannsynlig på søndag. Har sååå lyst å teste nå, men må vel vente til i morgen tidlig :p

Test i morgen tidlig og oppdatér!! :D

Jeg tok en test nå i kveld.. IKM i morgen som sagt... Så siden den fortsatt er kritthvit...så er jeg redd for at den ikke satt denne gangen heller..:(

Det frister så syyykt å ta den digitale som jeg har igjen, selvom jeg testet negativt i går på clearblue early test. Jeg har
Spennende :-) må oppdatere oss da!

Jeg visste at mensen kom i dag..:bored:
Bittelitt murringer i mage og rygg i går kveld.
Og i dag til morgenen, tar på puppene med en gang jeg våkner.. Ikke ømme lenger..
Står opp, tisser i et glass (bare sånn i tilfelle), tørker meg.. Der er visst mensen som sier sitt punktlige "hallo".
Tar likevel testen (..bare sånn i tilfelle), såklart negativ.
Sååå.. neida. :banghead:

Så de som vil bli med å prøve sammen med meg, så opprettet jeg en juli tråd jeg:D Og til dere det klaffet for: Gratulerer så mye:Heartred Nyt sommeren med den lille spiren som ligger i armene om en 9 måneders tid:Heartred:Heartred:love7

https://forum.babyverden.no/threads...i-2019-vi-kan-gjerne-følge-hverandre.1975106/

Skulle egentlig teste I dag... Våknet i dag med mens lignende murringer.... Ble så sur at jeg ikke orket å teste :p
Ingen andre tegn på at TR er på vei, skjønner ikke helt... Opprinnelig TR er i morgen, men av div årsaker trodde jeg den havnet på søndag. Får ta en test i morgen hvis TR ikke kommer, men har ingen forventninger :oops:

11dpo.. Ikke mye å skryte av, men i forrige pp fikk jeg positiv 12dpo (og mista i uke 5+6), så gir ikke opp helt enda. Jeg har veldig ligamentsmerte,, puppene har vokst og utrolig sliten om dagen.. Så blir spennende i morgen.

Vedlegg

• received_370465470264716.jpeg
    received_370465470264716.jpeg
    9,4 KB · Visninger: 77
Back
Topp