Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juni 2019) Kanskje vi kan følge hverandre?

3 dpo idag! Så forsett en del dager til testing her :rolleyes:
Håper tiden går fort!
Ikm er 30/6
 
Skulle egentlig teste I dag... Våknet i dag med mens lignende murringer.... Ble så sur at jeg ikke orket å teste :p
Ingen andre tegn på at TR er på vei, skjønner ikke helt... Opprinnelig TR er i morgen, men av div årsaker trodde jeg den havnet på søndag. Får ta en test i morgen hvis TR ikke kommer, men har ingen forventninger :oops:


Nå er jeg spent!:D
 
Litt blod på papiret i går kveld.. 12dpo i dag og ikke mye å skryte av på testen... Skimter kaaanskje noe? Men tror jeg innstiller meg på at det ikke går..
 

Vedlegg

  • received_426545598076980.jpeg
    received_426545598076980.jpeg
    8,3 KB · Visninger: 65
Ikke noe strek gitt o_O
Skjønner ikke helt, føler meg helt jævlig, må være noe rart som skjer :p

Hmm...
Så frustrerende...!!!!:banghead:

Her har jeg min første ordentlige menstruasjon siden jeg tok ut spiralen i januar...
Har bare hatt mild blødning de andre månedene (veldig mild..), så lurer nesten på om jeg kanskje ikle har fått startet opp fabrikken ordentlig før nå jeg... o_O
Så får bare følge med videre om hva som skjer :woot:

Krysser fingrene for deg frøken :D:D
 
Hmm...
Så frustrerende...!!!!:banghead:

Her har jeg min første ordentlige menstruasjon siden jeg tok ut spiralen i januar...
Har bare hatt mild blødning de andre månedene (veldig mild..), så lurer nesten på om jeg kanskje ikle har fått startet opp fabrikken ordentlig før nå jeg... o_O
Så får bare følge med videre om hva som skjer :woot:

Krysser fingrene for deg frøken :D:D

Du skal ikke se bort ifra at kroppen brukte denne tiden på å komme skikkelig igang igjen :) Kanskje neste mnd blir suksess :D:hungry:

Altså, hvis ting er som jeg tror, så er jeg 10 eller 11 dpo nå... Såe, det kan jo fortsatt være håp... Har kjøpt meg clearblue for anledningen og venter til kanskje lørdag eller søndag og prøver på en test til da:shy: Har alt for lyst til å bli gravid igjen, kan ikke være sunt? :rolleyes:
 
Du skal ikke se bort ifra at kroppen brukte denne tiden på å komme skikkelig igang igjen :) Kanskje neste mnd blir suksess :D:hungry:

Altså, hvis ting er som jeg tror, så er jeg 10 eller 11 dpo nå... Såe, det kan jo fortsatt være håp... Har kjøpt meg clearblue for anledningen og venter til kanskje lørdag eller søndag og prøver på en test til da:shy: Har alt for lyst til å bli gravid igjen, kan ikke være sunt? :rolleyes:

Hehe, joda, er så sunt atte!:joyful:
Tenk å kunne være en baby som er SÅ ønsket!
Det er flott det!:Heartred

Er veldig spennende å følge med på deg, krysser alt jeg har! :D
 
Hehe, joda, er så sunt atte!:joyful:
Tenk å kunne være en baby som er SÅ ønsket!
Det er flott det!:Heartred

Er veldig spennende å følge med på deg, krysser alt jeg har! :D

Det er veldig sant, må huske på det :happy:
Syns det er så hyggelig å ha noen å følge med på som prøver på det samme som oss :joyful:
 
TR dukka opp i dag, så da får vi holde hverande med selskap neste PP og da :happy:
 
Tatt i går, 11 dpo. Har vært på nattevakt, så kun ca 3t urin.. Både jeg og sambo så en veeeldig svak strek som var tydeligere i virkeligheten, spent på om den blir sterkere! Har kjent på mye murringer i magen og en del hyppig tissing, som var det første symptomet ved forrige graviditet.
 

Vedlegg

  • 20190622_143623-600x800.jpg
    20190622_143623-600x800.jpg
    15,1 KB · Visninger: 71
Uff, jeg orka ikke vente til mandag. Det er mer strek!! :Heartred
 

Vedlegg

  • 20190623_140048-600x800.jpg
    20190623_140048-600x800.jpg
    10,7 KB · Visninger: 72
TR dukka opp i dag, så da får vi holde hverande med selskap neste PP og da :happy:

Åh... det var synd... :banghead::banghead::Heartred
Men ja, kanskje neste gang!!:happy:
Jeg legger vegg eggløsningstest de neste to mnd.
Bestemte oss for å gifte oss om 2,5 mnd vi nå:rolleyes: hehe. Så kanskje den kommer til å sitte nå som jeg tenker at jeg kanskje helst vil at den skal sitte ETTER bryllupet...:wideyed::hilarious:
 
Jeg er på dag 21 i syklusen i dag.. rundt 9 DPO (usikker på når EL var) Mensen skal liksom komme 1. eller 2. Juli. Når jeg har vært gravid tidligere så har jeg merket mine vanlige symptomer ca en uke før IKM. Harde pupper, oppblåst og kvalm. Enda en gang, så startet det i går ca. Så nå føler jeg det er samme onde spøken med at jeg tror jeg er gravid, så kommer mensen om ca 6 dager. Fatter ikke hvorfor andre ting gir meg disse symptomene utenom å være gravid de siste månedene :-( Denne gangen, og, føler jeg at NÅ er jeg vel gravid. Men tørr ikke tenke tanken en gang. Tror jeg vil fortrenge enda litt mer, late som om ingenting og ikke teste før etter mensen evnt ikke dukker opp...klarer ikke enda en tidlig test (som alltid stemmer for meg), og heller bare innstille meg på at mensen kommer over helgen og leve som normalt..:smiley-ashamed008
 
Last edited:
Back
Topp