Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle egentlig teste I dag... Våknet i dag med mens lignende murringer.... Ble så sur at jeg ikke orket å teste
Ingen andre tegn på at TR er på vei, skjønner ikke helt... Opprinnelig TR er i morgen, men av div årsaker trodde jeg den havnet på søndag. Får ta en test i morgen hvis TR ikke kommer, men har ingen forventninger
Nå er jeg spent!
Ikke noe strek gitt
Skjønner ikke helt, føler meg helt jævlig, må være noe rart som skjer
Litt blod på papiret i går kveld.. 12dpo i dag og ikke mye å skryte av på testen... Skimter kaaanskje noe? Men tror jeg innstiller meg på at det ikke går..
Ser ikke strekLitt blod på papiret i går kveld.. 12dpo i dag og ikke mye å skryte av på testen... Skimter kaaanskje noe? Men tror jeg innstiller meg på at det ikke går..
Ser ikke strek
Hmm...
Så frustrerende...!!!!
Her har jeg min første ordentlige menstruasjon siden jeg tok ut spiralen i januar...
Har bare hatt mild blødning de andre månedene (veldig mild..), så lurer nesten på om jeg kanskje ikle har fått startet opp fabrikken ordentlig før nå jeg...
Så får bare følge med videre om hva som skjer
Krysser fingrene for deg frøken
Du skal ikke se bort ifra at kroppen brukte denne tiden på å komme skikkelig igang igjen Kanskje neste mnd blir suksess
Altså, hvis ting er som jeg tror, så er jeg 10 eller 11 dpo nå... Såe, det kan jo fortsatt være håp... Har kjøpt meg clearblue for anledningen og venter til kanskje lørdag eller søndag og prøver på en test til da Har alt for lyst til å bli gravid igjen, kan ikke være sunt?
Hehe, joda, er så sunt atte!
Tenk å kunne være en baby som er SÅ ønsket!
Det er flott det!
Er veldig spennende å følge med på deg, krysser alt jeg har!
Jubi denne lover jo godtUff, jeg orka ikke vente til mandag. Det er mer strek!!
TR dukka opp i dag, så da får vi holde hverande med selskap neste PP og da
Uff, jeg orka ikke vente til mandag. Det er mer strek!!