Flere som har hatt/er rett ved eggløsning nå? (juni 2019) Kanskje vi kan følge hverandre?

NyttKapittel

Forelsket i forumet
Heisann !:smiley-angelic003

Vel, er i 6 pp, og sitter midt i eggløsning as we speak.
Har brukt Clear Blue eggløsningstest med dobbel hormonindikator denne perioden, og etter 3 morgener med blinkende smiley, lyste det opp en fast og bestemt smiley som ble stående i går kveld.
Stod i vedlegget at man kunne teste andre tider på døgnet ved høy fertilitet, noe som jeg da altså gjorde. :happy7

Har kjørt på hver dag i helgen når det har vært høy fertilitet, og når maksimal fertilitet kom frem la vi inn aksjer i går kveld, og i dag til morgen.

Kjenner det jobber litt i magen i dag. Så er nok jammen meg egget som løsner, og tenk hvis det er en bitteliten sædcelle som har funnet veien inn i egget!! Håper så inderlig:Heartred:smiley-angelic001

Kjenner det vel egentlig mest på venstre siden, men aner litt på høyre siden også..
Kan jo være det slippes to egg (?) , jeg er genbærer av tvilling-gen, så kan faktisk få toeggede tvillinger. Haha.:p

Vel, hvertfall, dette er så spennende, og jeg vil så gjerne at det klaffer denne gangen :Heartred

Er jo litt spennende å dele dette med noen i samme båt, og følge hverandre.
Så derfor lurer jeg på om noen er, eller nylig har hatt eggløsning nå?

:anyone
 
Hei :)

Så deilig å få fastslått EL! Jeg har EL rett rundt hjørnet. Jeg temper og har startet testingen, i tillegg til litt aksjelegging ;)
Håper bare ikke denne syklusen blir lengre nå, har hatt litt lange sykluser de siste 2 månedene..
 
Heii!
Akkurat begynt med fertilitetsmonitor og har EL i løpet av de neste 2-4 dagene :)

Vi har også tvillinger i slekten på begge sider, det hadde vært helt tullete om vi skulle bli gravide med tvillinger også :eek: klarer ikke se det for meg engang...
 
Hei :)

Så deilig å få fastslått EL! Jeg har EL rett rundt hjørnet. Jeg temper og har startet testingen, i tillegg til litt aksjelegging ;)
Håper bare ikke denne syklusen blir lengre nå, har hatt litt lange sykluser de siste 2 månedene..

Ja, veldig fint, men så har jeg jo likevel en stemme i hodet som sier at det ikke alltid løsner egg når man har cyster på eggstokkene. Krysser fingrene for at cyster er borte, og at det faktisk ER eggløsning som skjer her nå. Hadde eggløsningsslim for 2 dager siden.. Og det jobbes i livmora. Litt ømt.

Dette er så spennende! :Heartred Hvis den sitter nå, så er det termin 29.februar 2020 - skuddårsdagen! :love7

Så spennende for deg også som er midt i testing, og ekstra gøy at det er rett rundt hjørnet. Da er det bare å kjøre på! :thumleft
Har dere nettopp startet prøvingen?
Krysser fingrene for deg :hello2
 
Heii!
Akkurat begynt med fertilitetsmonitor og har EL i løpet av de neste 2-4 dagene :)

Vi har også tvillinger i slekten på begge sider, det hadde vært helt tullete om vi skulle bli gravide med tvillinger også :eek: klarer ikke se det for meg engang...


Oi oi oi, så spennende!:hello2
Hvilken monitor har du kjøpt, og hvordan synes du den fungerer? :)

Haha, du har en sjanse der du og ja! Det hadde vært artig om vi begge to skulle sitte måpende ved den første UL og se to bankende hjerter:Heartred:Heartred:wacky::D

Men, hvertfall, får bare håpe at det hvertfall vil bli minst en spire hos både meg og deg :happy::happy:

Lykke til ! :gen014
 
Ja, veldig fint, men så har jeg jo likevel en stemme i hodet som sier at det ikke alltid løsner egg når man har cyster på eggstokkene. Krysser fingrene for at cyster er borte, og at det faktisk ER eggløsning som skjer her nå. Hadde eggløsningsslim for 2 dager siden.. Og det jobbes i livmora. Litt ømt.

Dette er så spennende! :Heartred Hvis den sitter nå, så er det termin 29.februar 2020 - skuddårsdagen! :love7

Så spennende for deg også som er midt i testing, og ekstra gøy at det er rett rundt hjørnet. Da er det bare å kjøre på! :thumleft
Har dere nettopp startet prøvingen?
Krysser fingrene for deg :hello2
Vi er på vår 5.PP nå :)
 
Vi er på vår 5.PP nå :)

Da har vi gått samme sti en liten stund vi nå :)
Hyggelig at stiene møttes. Så får vi håpe at vi fremover kan få to streker, og se frem mot de ulike milepælene som svangerskapet har!

Har du testet deg mye før IKM? Jeg har vært testegal..

Og så i 5 pp lot jeg vær å teste. Behøvde en pause. Hadde ingen symptomer på at mensen skulle komme. Men likevel kom den gitt. Helt uten mensen ubehag... Så ble litt lurt i forrige runde gitt.. Men nå er det på'n igjen. Krysser alt som krysses kan!
(Bortsett fra bena da..:p)
 
Er tom for el tester, skal i følge kalenderen ha el i morgen, men hadde el symptomer på søndag så er kanskje 2 dpo nå. Vi hadde besøk ons-søn forrige uke så 2 åringen sov i vår seng så det ble ikke lagt aksjer før søndag så mulig vi var for seint ute.
 
Er tom for el tester, skal i følge kalenderen ha el i morgen, men hadde el symptomer på søndag så er kanskje 2 dpo nå. Vi hadde besøk ons-søn forrige uke så 2 åringen sov i vår seng så det ble ikke lagt aksjer før søndag så mulig vi var for seint ute.

Hadde dere på tirsdag da? Eller mandag? God sperm sies å kunne leve opp til 6 dager / 5 døgn, så kan rett og slett være at det gikk likevel!;) Og at det ble påfyll igjen på søndag kan være at den svømte rett inn i egget! :woot:
Lykke til !:D
 
Da har vi gått samme sti en liten stund vi nå :)
Hyggelig at stiene møttes. Så får vi håpe at vi fremover kan få to streker, og se frem mot de ulike milepælene som svangerskapet har!

Har du testet deg mye før IKM? Jeg har vært testegal..

Og så i 5 pp lot jeg vær å teste. Behøvde en pause. Hadde ingen symptomer på at mensen skulle komme. Men likevel kom den gitt. Helt uten mensen ubehag... Så ble litt lurt i forrige runde gitt.. Men nå er det på'n igjen. Krysser alt som krysses kan!
(Bortsett fra bena da..:p)
Jeg har testet litt..(dessverre)! Jeg er litt mer rolig denne perioden, men samtidig håper jeg bare på at EL kommer ASAP så jeg kan bevege med over til DPO land.. Får aldri symptomer før mensen til vanlig, så her gjelder det bare å følge med på tempingen :) Blir spennende å følge med på hverandre!
 
Jeg håper EL kommer i løpet av denne uka her, men jeg vet ikke. Har ikke kommet inn i en skikkelig syklus ennå etter jeg tok ut spiralen for to uker siden. Og siden jeg begynte å blø 3 dager etter uttak av spiralen og blødde i 6 dager var jeg sikker på at det var TR, men så hadde jeg to svake blødninger lørdag og søndag som var nå, ingenting i går, å i dag blør jeg litt igjen. Så vi får se om EL kommer denne uka eller om det faktisk er TR som kommer. Utrolig irriterende å ikke vite, men vi har sex for det om så håper jeg at jeg plutselig får en eggløsning.
 
Jeg håper EL kommer i løpet av denne uka her, men jeg vet ikke. Har ikke kommet inn i en skikkelig syklus ennå etter jeg tok ut spiralen for to uker siden. Og siden jeg begynte å blø 3 dager etter uttak av spiralen og blødde i 6 dager var jeg sikker på at det var TR, men så hadde jeg to svake blødninger lørdag og søndag som var nå, ingenting i går, å i dag blør jeg litt igjen. Så vi får se om EL kommer denne uka eller om det faktisk er TR som kommer. Utrolig irriterende å ikke vite, men vi har sex for det om så håper jeg at jeg plutselig får en eggløsning.

Får håpe at syklusen stabiliserer seg asap;)
Da jeg tok ut hormonspiralen min (januar) sa gynekologen at jeg skulle da beregne den dagen jeg tok den ut som første mensdag..
Og det har faktisk stemt med de neste periodene.. hmm.. Kan hende det er sånn for alle? Ikke vet jeg, men i såfall hvis det er sånn så er du ganske nære eggløsning kanskje? :D:D:D:D
 
Spennende! Krysser fingrene for deg.
Skulle hatt eggløsning lørdag, men kjente ikke symptomer på den før mandag. Håper vi traff med sex uansett

Hvordan vet du at du er genbærer?
Bestemoren min, oldefaren min og jeg selv er tvilling. Onkelen min fikk tvillinger også.
Har håpt på tvillinger selv også, men nå når vi prøver på nr4 vet jeg ikke helt lenger
 
Back
Topp