Felles skravletråd vinter/vår 2019

54B25ED1-98CB-4911-AA09-01D457009FA9.jpeg F3FC5B6C-A157-4D13-AD22-AE96BEBD5781.jpeg

Er denne i kategorien snop når den kun har 0,2% mer sukker enn vanlig lettmelk?


E6CCEC39-7345-4C82-8F8C-FA1B1EF83C50.jpeg
Vanlig lett melk.
 
Da er resultatet lagt ut :)
 
OG så er det fredag igjen. Denne krigen er lang når jeg ikke er med...
 
OG så er det fredag igjen. Denne krigen er lang når jeg ikke er med...
Føler selv den er ganske lang :wacky: Hvordan går det med deg?
 
Føler selv den er ganske lang :wacky: Hvordan går det med deg?
Det gikk opp og opp og opp, men ser ut til å ja skje ha klart å snu trenden nå, glemte vekta i morges sidene jeg ikke er med bryr jeg meg ikke med det. Men vi får se da hvordan det utvikler seg.

Litt kjedelig å ikke være med. Jeg røyk jo ut av wildcard også da jeg glemte det en fredag i vinter
 
Det gikk opp og opp og opp, men ser ut til å ja skje ha klart å snu trenden nå, glemte vekta i morges sidene jeg ikke er med bryr jeg meg ikke med det. Men vi får se da hvordan det utvikler seg.

Litt kjedelig å ikke være med. Jeg røyk jo ut av wildcard også da jeg glemte det en fredag i vinter
Så bra du har klart å snu da. Frustrerende når det bare går oppover.
Kjedelig at du røyk ut.
 
Om det blir en ny runde med slankekrig etter denne, så har jeg et forslag til regelendring :)

At det kan komme noen tilbake fra Wildcard når som helst, men for at det skal skje så må personen som kommer tilbake ha hatt høyeste prosentvise nedgang i løpet av uken, da selvsagt sammenlignet med alle i alle lag + Wildcard.
Dette tror jeg gir litt bedre motivasjon for Wildcard-gjengen, og en ekstra grunn til å kjempe hardt!
 
Kommer resultatet snart kanskje?
 
Om det blir en ny runde med slankekrig etter denne, så har jeg et forslag til regelendring :)

At det kan komme noen tilbake fra Wildcard når som helst, men for at det skal skje så må personen som kommer tilbake ha hatt høyeste prosentvise nedgang i løpet av uken, da selvsagt sammenlignet med alle i alle lag + Wildcard.
Dette tror jeg gir litt bedre motivasjon for Wildcard-gjengen, og en ekstra grunn til å kjempe hardt!
Godt forslag at det plutselig utenom den vanlige mot slutten så kan det når som helst skje. Mange som faller fra på Wildcard, vet selv at det ikke er så lett med motivasjonen når man har kommet der.
 
Når blir det alle mot alle?
Spørs hvordan lagene blir fremover. Så kanskje neste uke eller uka etter der. Vi er to lag som det er 4 på og det er litt i grenseland egentlig, og et som er 5.
 
Godt forslag at det plutselig utenom den vanlige mot slutten så kan det når som helst skje. Mange som faller fra på Wildcard, vet selv at det ikke er så lett med motivasjonen når man har kommet der.

Det eneste som kan være dumt er om noen som har gått opp mye og ryker, dermed har grunnlag for å gå ned mye neste uken og spretter tilbake. Det kan gi litt jojo-spill.
Men jeg tror personlig jeg hadde blitt bedre motivert om døra var på gløtt ;)
 
Jeg synes heller den som har gått ned mest i løpet av krigen kommer inn igjen fra wildcard, men at det blir tatt inn igjen derfra litt oftere. F.eks når det er 5-10-15-20-25 etc igjen i krigen. Da har du stadig en sjanse til å komme tilbake!
 
Jeg synes heller den som har gått ned mest i løpet av krigen kommer inn igjen fra wildcard, men at det blir tatt inn igjen derfra litt oftere. F.eks når det er 5-10-15-20-25 etc igjen i krigen. Da har du stadig en sjanse til å komme tilbake!
God idé. Det blir kanskje litt vel ofte igjen med hver 5. person. Kan jo bli en hver uke nesten. Kanskje heller hver fjerde uke, uavhenging av hvor mange som er igjen.
 
Den sammenlangt beste elle ukas beste i wildcard som jeg prøvde å forkorte men wc ble for dumt :p inn en gang i mnd eller noe sånn kan bidra til motivasjon ja.
 
God idé. Det blir kanskje litt vel ofte igjen med hver 5. person. Kan jo bli en hver uke nesten. Kanskje heller hver fjerde uke, uavhenging av hvor mange som er igjen.

God ide! Noen faste intervaller i alle fall uten at det blir veldig lenge for den som ryker først. Er du uheldig første uka er det ikke veldig motiverende med wildcard dersom det er med 40-50 stykker i krigen fra starten av.
 
Back
Topp