Felles skravletråd vinter/vår 2019

Den sammenlangt beste elle ukas beste i wildcard som jeg prøvde å forkorte men wc ble for dumt :p inn en gang i mnd eller noe sånn kan bidra til motivasjon ja.
Ukas beste er nok ikke lurt. Da hjelper det jo å gå opp uka før. Den som har gått ned flest prosent siden start er nok mest rettferdig. Eller man kan vurdere de siste 4 ukene kanskje.
 
Ukas beste er nok ikke lurt. Da hjelper det jo å gå opp uka før. Den som har gått ned flest prosent siden start er nok mest rettferdig. Eller man kan vurdere de siste 4 ukene kanskje.
Noe sånn ja.
 
1 Ts tyttebær sylte til kjøttkakemiddag tells det som snop?
 
1 Ts tyttebær sylte til kjøttkakemiddag tells det som snop?
Synes jeg slett ikke. Tyttebørsyltetøy er da vel som del av middagen å regne? (det er jo en del sukker da, men likevel. Legg til at jeg spiser det ikke så jeg aner ikke hvor søtt det smaker, men synes ikke det har noe med saken å gjøre. )
 
1 Ts tyttebær sylte til kjøttkakemiddag tells det som snop?
Jeg anser meg selv som streng på snop og tenker at 1ts tyttebærsyltetøy ikke er snop.
 
Jeg tok ikke sjansen og spiste uten, men følte at noe manglet.
 
Litt sent kanskje å spørre men...
Minimumsgrensa på lag er det 3 eller 4? Hva syns dere?
Jeg tenker kanskje 4 er smertegrensa men er usikker selv om jeg i forrige runde venta med å løse opp lagene når det var mindre enn 3.
Det spørs jo hvor lenge det blir med lag og utfordring, og når det blir alle mot alle. Forrige runde ble lagene oppløst når det var 8 deltagere igjen, for det ble selvfølgelig for lite med bare 2 på et lag.
 
Det har variert litt avhengig av forholdene mellom lagene også, og brått faller det fra så mange på en uke at man er der, liksom. Sånn ca 10 deltagere kanskje?
 
Det har variert litt avhengig av forholdene mellom lagene også, og brått faller det fra så mange på en uke at man er der, liksom. Sånn ca 10 deltagere kanskje?
Det er sant. Nå er det 13 igjen, 12 etter kveldens resultat. Det er 4 igjen på to av lagene og 5 på ett, og vet jo ikke enda hvem som mister noen på laget eller om alle leverer vekta. Får se det litt an.
 
Da er resultatet for denne uka lagt ut :)

God helg alle sammen!!
 
Noen ønsker for neste ukes utfordring? Blir jo muligens siste runde med utfordring.
 
Noen ønsker for neste ukes utfordring? Blir jo muligens siste runde med utfordring.
Likte det vi hadde nå. Kommer ikke på noe annet egentlig. 10 000 skritt får jeg veldig sjeldent til, men da gjør jeg heller andre ting :)
 
Utfordring lagt ut :)
 
Hva er eselspark?

http://treningstips.org/eselspark/


eselspark.jpg
 
Da er resultatet lagt ut :)
 
Back
Topp