Felles skravletråd vinter/vår 2019

Nei, siden det er så mange som drar bort da og ikke har tilgang til vekt.
Det bør nevnes i resultater for denne uka. Jeg hadde allerede begynt å planlagt for hvordan jeg skulle løse den utfordringen:)
 
Det bør nevnes i resultater for denne uka. Jeg hadde allerede begynt å planlagt for hvordan jeg skulle løse den utfordringen:)
Egen tråd kommer :)
 
Hvordan går det? Klar for veiing i morgen? Her går det greit, litt endring i vekta men ikke mye så blir spennende å se hva vekta havner på i morgen :)
 
Hvordan går det? Klar for veiing i morgen? Her går det greit, litt endring i vekta men ikke mye så blir spennende å se hva vekta havner på i morgen :)

Troor det blir noen hundre gram ned til i morgen, kanskje en halv kilo til og med. Kostholdet funker! 26 dager helt uten sukker, and counting :D

Lykke til i morgen!
 
Troor det blir noen hundre gram ned til i morgen, kanskje en halv kilo til og med. Kostholdet funker! 26 dager helt uten sukker, and counting :D

Lykke til i morgen!
Så flink du er da! Skulle ønske jeg hadde like stor vilje å holde meg unna snop. Her var det meningen å være snopefri gjennom forrige helg og fortsette men det klarte jeg ikke å holde :wacky: Men spiser mye mindre så det går rett vei.
Her var jeg 200 gram ned til i dag og håper det holder seg til i morgen, helst litt mer.
 
Så flink du er da! Skulle ønske jeg hadde like stor vilje å holde meg unna snop. Her var det meningen å være snopefri gjennom forrige helg og fortsette men det klarte jeg ikke å holde :wacky: Men spiser mye mindre så det går rett vei.
Her var jeg 200 gram ned til i dag og håper det holder seg til i morgen, helst litt mer.

Skal sies at jeg spiser noe kunstig søtning da ;)
Så ikke helt snopefri :angelic: men det funker i hvert fall :)

Ikke lett å holde seg i skinnet når det er helg nei.
Tror ikke jeg klarer sukkerfri påske for å si det sånn :bag:
 
Her gikk alt galt med kostholdet da vi begynte med stort oppussingsprosjekt. :shifty: Bedre lykke etter påske...
 
Skal sies at jeg spiser noe kunstig søtning da ;)
Så ikke helt snopefri :angelic: men det funker i hvert fall :)

Ikke lett å holde seg i skinnet når det er helg nei.
Tror ikke jeg klarer sukkerfri påske for å si det sånn :bag:
Kunstig søtning er en god erstatter for sukker :)
Så lenge man ikke går helt amok i påska. Det er lov å kose seg :)
 
Her gikk alt galt med kostholdet da vi begynte med stort oppussingsprosjekt. :shifty: Bedre lykke etter påske...
Går fort den veien når man går i gang med noe annet. Lykke til!
 
Er så kjipt når vekta viste 66,6 på tirsdag og etter at jeg jogga 8 km på onsdag og en skikkelig styrkeøkt i går så kjente jeg at jeg var tung før jeg gikk på vekta i dag :wtf: Masse vann, og dritt støl haha... så den viste 67,1. Vet vannet blir borte men det passa dårlig i dag :p Så nå ryker jeg sikkert :wacky:
 
Her gikk det over all forventning med vektnedgangen og har passert første delmål så vidt :) Måtte på og av vekta noen ganger for å forsikre meg om at det var riktig :D
 
Jeg var redd jeg gikk i pluss denne ula pga laber trening. Men å kutte sukker funker :) ned 400g
 
Da er resultatet lagt ut :)
 
Back
Topp