Felles skravletråd våren 2020

Prosenten tror jeg kan være det mange gruer for. For det er ikke alle som er stø i prosentregning.
. Vi skal ikke miste folk av den grunn.

Ja, og lagleder skal jo gå igjennom tallene og dobbeltsjekke og så sende inn lagets resultat. For meg passer det perfekt om vi har levering kl 12.00, for jeg er hjemme uansett, men hva med blått og rødt?
 
12 er helt fint her og. :)
 
Klart. Det er et poeng. Alle kan ta på morgenen

Men lagleder kan ikke ta kl 12, eller innen 14 da, om de er på jobb. Det tenkte jeg ikke på, for å få det 14-15 gjør at jeg kan ta det logger av jobb. Men det går ikke om laglederene ikke kan ta det på den tiden selvsagt.
 
Klart. Det er et poeng. Alle kan ta på morgenen

Men lagleder kan ikke ta kl 12, eller innen 14 da, om de er på jobb. Det tenkte jeg ikke på, for å få det 14-15 gjør at jeg kan ta det logger av jobb. Men det går ikke om laglederene ikke kan ta det på den tiden selvsagt.
Jeg er lagleder for blått, passer uansett klokkeslett for meg
 
Klart. Det er et poeng. Alle kan ta på morgenen

Men lagleder kan ikke ta kl 12, eller innen 14 da, om de er på jobb. Det tenkte jeg ikke på, for å få det 14-15 gjør at jeg kan ta det logger av jobb. Men det går ikke om laglederene ikke kan ta det på den tiden selvsagt.
Jeg er lagleder for rødt. er hjemme i permisjon, så jeg kan også på dagtid :)
 
Da kan alle lagledere på dagtid og jeg sier derved at vekt skal leveres innen 12, lagleder leverer summering til meg innen 14 og jeg legger ut resultat så snart jeg klarer.

Dette er et forsøk og vi kan evt endre på fristene dersom det viser seg å være problematisk?
 
Da kan alle lagledere på dagtid og jeg sier derved at vekt skal leveres innen 12, lagleder leverer summering til meg innen 14 og jeg legger ut resultat så snart jeg klarer.

Dette er et forsøk og vi kan evt endre på fristene dersom det viser seg å være problematisk?

Den er grei :)
 
Litt usikker hvordan jeg skal legge inn jeg nå. Skal jeg bare endre tallet jeg skrev som startvekt sist, eller skal jeg lage en ny kolonnene med uke 0?
 
God morgen!
 
Litt usikker hvordan jeg skal legge inn jeg nå. Skal jeg bare endre tallet jeg skrev som startvekt sist, eller skal jeg lage en ny kolonnene med uke 0?

Nja, tja, egenelig er dette startvekt, men jeg vet ikke hva som er best.

Egentlig er det best å sette dette som startvekt uke 0, og fjerne den forrige, men om noen ikke gjør det er det helt greit. Det er denne vi kommer til å regne fra, siden den forrige er fra fredag, lørsag, søndag eller mandag og derved ikke likt for alle. (mange veier mer mandag enn fredag og når vi er ute etter størst nedgang bør alle ha samme start - tid)
 
Nja, tja, egenelig er dette startvekt, men jeg vet ikke hva som er best.

Egentlig er det best å sette dette som startvekt uke 0, og fjerne den forrige, men om noen ikke gjør det er det helt greit. Det er denne vi kommer til å regne fra, siden den forrige er fra fredag, lørsag, søndag eller mandag og derved ikke likt for alle. (mange veier mer mandag enn fredag og når vi er ute etter størst nedgang bør alle ha samme start - tid)
om man ikke setter inn uke 0 så aner jo ikke lagleder hvem som har registrert vekt denne uka? kan ikke startvekt stå, så skriver man vekt uke 0 denne uka?
 
om man ikke setter inn uke 0 så aner jo ikke lagleder hvem som har registrert vekt denne uka? kan ikke startvekt stå, så skriver man vekt uke 0 denne uka?
Ser det på sist redigert.

Men ja. Jeg setter inn Uke 0
 
med prosentregning neste uke skal vi bruke denne ukas vekt eller den forje ukes vekt ble litt forvirra jeg nå ?
 
Prosent og nedgang regnes alltid fea en uke til den neste. Altså neste fra uke 0 til 1 og fra 1 til 2 og 2 til 3 etc.
 
UTFORDING UKE 1
- Drikke vann per dag: 1 liter vann gir 10 poeng, 2l vann gir 20 poeng. (max 20 poeng)

- Skritt per dag. Per 1000 steg gir 5 poeng.

- 5 om dagen, hvorav max 2 frukt. gir 25 poeng

- Snopfri dag gir 25 poeng.

BONUS dersom utført alle 5 dager :
- Skritt over 10 000 per dag: 50poeng
- Drikke 2 l vann: 50 poeng
- 5 om dagen: 50 poeng
- Snopfri: 50 poeng
Må bare dobbelsjekke siden det ikke er vært sånn før. Så for hver 1000 skritt så får man 5 poeng. Altså f.eks gått 3000 skritt så får man 15 poeng etc?
 
Back
Topp