Felles skravletråd våren 2020

Er kl. slettene satt får når vekt skal være rapportert inn? Og hva er fristen for å legge inn poeng i ukesutfordring?
 
Er kl. slettene satt får når vekt skal være rapportert inn? Og hva er fristen for å legge inn poeng i ukesutfordring?
Frist for begge har pleid å være fredag kl 19.
. Dersom alle klarer gjøre det på morgenen (utfordringen går bare til torsdag så den kan en fullføre da, og veie seg på morgenen og legge inn) gjør der det enklere for meg. Men jeg ser at det ikke er like lett for alle lagledere å få purret på dagtid kanskje, så hva tenker dere?

Klarer vi kl 12 eller skal vi si 19?

Begge deler fungerer. Men i sistnevnte tilfelle får man muligens ikke annonsert vinnere før lørdag, som igjen gjør at jeg må sprette opp pc på lørdag formiddag hvilket jeg vanligvis prøver unngå, men alt går.
 
Frist for begge har pleid å være fredag kl 19.
. Dersom alle klarer gjøre det på morgenen (utfordringen går bare til torsdag så den kan en fullføre da, og veie seg på morgenen og legge inn) gjør der det enklere for meg. Men jeg ser at det ikke er like lett for alle lagledere å få purret på dagtid kanskje, så hva tenker dere?

Klarer vi kl 12 eller skal vi si 19?

Begge deler fungerer. Men i sistnevnte tilfelle får man muligens ikke annonsert vinnere før lørdag, som igjen gjør at jeg må sprette opp pc på lørdag formiddag hvilket jeg vanligvis prøver unngå, men alt går.

Etter min erfaring er det alltid noen som logger vekt sent. Jeg vet ikke om tidlig frist vil ha så mye for seg, for jeg er redd vi mister for mange da. Men det er jo bare spekulasjoner fra min side.
 
Måltidserstatninger i form av barer, hvor er vi denne gangen? Hva tenker dere? Går det som snop?
 
Frist for begge har pleid å være fredag kl 19.
. Dersom alle klarer gjøre det på morgenen (utfordringen går bare til torsdag så den kan en fullføre da, og veie seg på morgenen og legge inn) gjør der det enklere for meg. Men jeg ser at det ikke er like lett for alle lagledere å få purret på dagtid kanskje, så hva tenker dere?

Klarer vi kl 12 eller skal vi si 19?

Begge deler fungerer. Men i sistnevnte tilfelle får man muligens ikke annonsert vinnere før lørdag, som igjen gjør at jeg må sprette opp pc på lørdag formiddag hvilket jeg vanligvis prøver unngå, men alt går.
Alle tidspunkt er i orden for meg, bare jeg vet hvilke frister jeg må forholde meg til :) Kl.12 fredag er kanskje like greit? så kan lagledere sende tallene til deg innen 13-14?
 
Etter min erfaring er det alltid noen som logger vekt sent. Jeg vet ikke om tidlig frist vil ha så mye for seg, for jeg er redd vi mister for mange da. Men det er jo bare spekulasjoner fra min side.
kanskje man unngår at folk utsetter?
 
Måltidserstatninger i form av barer, hvor er vi denne gangen? Hva tenker dere? Går det som snop?
Jeg tenker nei, selv vil jeg ikke bruke det. men det er jo halvparten av kcal som en sjokolade og tilsvarende en brødskive?
 
Søren au! Jeg må bytte jobb jeg, er is og kake og sjokolade hver enda dag jo. Og jeg er så svaaaaaak. :arghh:
 
Etter min erfaring er det alltid noen som logger vekt sent. Jeg vet ikke om tidlig frist vil ha så mye for seg, for jeg er redd vi mister for mange da. Men det er jo bare spekulasjoner fra min side.

Det er mange som logger sent. For sent. Vi mister mange på det og de glemmer.

Alle har mobiltelefon. Alle kan logge vekt på bv innen fem min fra de har gått av vekta. Innen en time om de har en klengrnde baby som må ha ren bleie, ammes og sove ;)

Poenget er, det er ikke reelt noen grunn til å vente til kl 19 slik det var dengang man måtte ha pc for å komme på bv. Og veie seg bør man gjøre på morgene. Etter toalett-besøket, før en kler på seg. Det er den mest korrekte vekten si får i løpet av dagen. Resten av døgnet vil det påvirkes av hvor lenge det er siden du spiste, hva du spiste. Hva du drakk, om du har vært på do i det siste etc. For å se en utvikling på deg, ikke tilfeldigheter er det morgenvekt uten et par kilo og klær, en bør ta. De fleste har stått på før 13?
 
Det håper jeg, for jeg tror mange utsetter og glemmer
Kan vi ikke bare sette fredag før kl. 12.så informerer vi alle på laget om det da. (frist med poengene i utfordringen også.) enkelt å ha samme frist.
 
Det håper jeg, for jeg tror mange utsetter og glemmer
Ja, det er jo gjort på en fei. mens man pusser tennene omså. Bedre å bare gjøre det umiddelbart. Viktigste er vekta, prosent kan omså lagleder regne ut om man ikke rekker.
 
Prosenten tror jeg kan være det mange gruer for. For det er ikke alle som er stø i prosentregning.
. Vi skal ikke miste folk av den grunn.
 
Dersom prosent er skummelt. Registret vekt og Vektendring? Prosenten kan lagleder regne ut for laget. Og jeg har regneark for hele gjengen.

Vel. Ikke enda. Jeg skal ordne det.

Førstkommende fredag registrere vekt som uke 0 og ingen beregning av endring er nødvendig. Men fint om lagledere ser til at alle registrerer uke 0, for det er uke 1 i henhold til malen, men vi tok en liten restsrt for å få med alle
 
Dersom prosent er skummelt. Registret vekt og Vektendring? Prosenten kan lagleder regne ut for laget. Og jeg har regneark for hele gjengen.

Vel. Ikke enda. Jeg skal ordne det.

Førstkommende fredag registrere vekt som uke 0 og ingen beregning av endring er nødvendig. Men fint om lagledere ser til at alle registrerer uke 0, for det er uke 1 i henhold til malen, men vi tok en liten restsrt for å få med alle
La inn Uke 0 i HI på vekttrådene.
 
Tipp topp. Sikkert noen som ikke får ser ems seg men det korrigere vi greit
Får bare nevne det jevnt og trutt i skravletrådene så satser på at de fleste får det med seg da :)
 
Back
Topp