Felles skravletråd våren 2020

Jeg ryker :( forsov meg til jobb, først nå lunsjpause, fikk ikke veid meg i dag heller :) Jaja kommer sterkere tilbake i neste slankekrig :) :)
 
Denne du savner?
 
Nå ble det sammenslåing av to lag siden det begynte å bli litt få på lagene. Blått og gult lag slås sammen.

Så nå er det 6 på Rødt lag og 7 på Blått lag
 
Last edited:
Hvordan funker det nå da? En skravletråd? En veietråd? Har aldri vært med før, så vet ikkr
 
Hvordan funker det nå da? En skravletråd? En veietråd? Har aldri vært med før, så vet ikkr
Det bruker å bli laget en felles veietråd og så blir det å skravle på denne fellestråden.
 
Vi skravler vi denne tråden, og felles veietråd kommer straks.

Da er det den som går ned minst den uken som ryker, og som nevnt tar vi inn den fra wildcard som har gått ned mest denne krigen neste uke.

Når det er 4 igjen sånn ca (det kan brått ryke flere på en runde. Sist uke var det jo hele 3 som ikke leverte) kjører vi en to ukers (vanligvis i alle fall, får se litt på kalenderen) finale hvor den enkelte sender din vekt til krigleder, ikke tråden, og da kåres en vinner. Ikke den som gikk mest ned i løpet av finalen, men samlet i krigen, mener jeg at jeg husker. Et par år siden jeg gjorde dette sist tror jeg.
 
For å poengtere, da fra uke 0 til finalen er slutt, ikke det som står som startvekt, for vi startet en uke senere og fikk med en del ekstra, derav uke 0 er start
 
Ingen nedgang denne uken heller, bare ett kilo siden offisielstart. Er fornøyd med nedgangen før det da :p men har heller ikke vært så flink i det siste. Det er blitt en del is f.eks.

Jeg er kommet til 9+5, så får vel si meg fornøyd med å ikke ha gått opp ihvertfall. Jeg håper om ikke annet jeg klarer å holde denne vekten lengst mulig dette svangerskapet. :)

Lykke til med veiingen folkens :)
 
Liten oppgang her, men blodtrykket ble så lavt igår at jeg måtte på lakrisen for å klare å fungere. Og hadde jo over 1 kg ned forrige uke. Satser på at formen kommer seg igjen
 
Overraskende nok viste vekta nedgang idag, på tross av is hver dag (er da så varmt :bag:). 1,5 totalt da fra uke 0. Ikke heeelt fornøyd med egen innsats, men kunne vært verre. :p
 
Varme, med tilhørende is, har nok inntruffet for flere av oss.

Jeg er jo wildcard da, så jeg er ikke egenelig med lenger, men antar varmen og tilhørende is og dessuten ufornuftig kosthold på hjemmekontor med 4 årig i karantene.... +0.3 siste uke er ikke ille. Og 1,1 hittil i krigen er også helt greit.

Jeg "later som jeg er med" så lenge jeg kan. For jeg vet det er da jeg tar flest rette valg. Færre i wildcard dog.
 
Jeg er jo i wildcard jeg også nå, røyk forrige uke. :p
 
Jeg kommer nok til å ryke neste uke. Jeg har begynt å dreade håret mitt, og jeg satt på extensions fordi det ble kortere av prosessen . Så håret veier sikkert 1 kg ekstra :hilarious:
 
Vært stille her en stund. Hvordan går det med dere andre?
Mange som hart tatt ferie?
 
Spennende, spennende! Alt avgjøres på fredag..
Hva tenker dere?
 
Er litt i pakkeboble og ferieboble og babyboble. Ikke helt lett å holde fokus kjenner jeg, men klar for å levere på fredag.
 
Jeg hadde lavest vektnedgang når vi gikk inn i finalen, så selv om jeg har vært flink nå. Så tror jeg det er umulig for meg å vinne:hilarious: Jeg tror i grunn vinneren er ganske klar :happy: Blir spennede å se uansett.
 
Back
Topp