Felles skravletråd høsten 2019

En tråd i 'Slankekrigen' startet av MiniMe80, 3 Aug 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Reana Gift med forumet Himmelbarn ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Det er sant ;)

• Liker Liker x 1
  2. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Jeg vil bare dobbeltsjekke noe :p
    Man må vel ikke ta de samme tingene på plukk og miks hver dag for å få bonus?

3. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Du velger akkurat hva du har lyst til :)

• Liker Liker x 1
  4. Prøveliten Glad i forumet Julikulene 2020

Har visst et spørsmål til, jeg, om utfordringen. Dersom man har trent en time og det var en gruppetime, får man både trening og plukk og miks eller må man velge?

5. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Må velge.

6. Lilth Elsker forumet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Men treningsbonusen, 100min?
    Får jeg registere treningen de dagene jeg trener, men hvis jeg trener 100min totalt i løpet av uka, så er det bonus i tillegg?

Kjenner jeg må dobbeltsjekke alt, vil ikke jukse på noe :p

7. Prøveliten Glad i forumet Julikulene 2020

Aha. Så pga 25 poeng for gruppetime og ett poeng per minutt trening er det bare vits i å logge gruppetime hvis den er sånn 20 min? Sorry, må bare få alt rett, vil ikke jukse jeg heller...

8. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Hvis du registrerer minst 100 min trening i løpet av uka så får du i tillegg bonusen :)

Veldig greit å skrive bakom summen på trening/mosjon hvor mange minutter i tillegg så er det enklere for krigleder å se at det er over kriteriet for bonus :)
    F.eks Trening: 30p (30 min) Mosjon: 30p (60 min)

• Liker Liker x 1
  9. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Poengmessig så er det ikke vits hvis timen ikke er lenger enn 20-25 min. Er den lenger så er det bedre å ta det på trening.

• Liker Liker x 1
  10. Prøveliten Glad i forumet Julikulene 2020

Jeg får ikke til å editere innlegget mitt på utfordringen. Flere som har det sånn eller gjør jeg noe feil? Fikk det jo til i går...

11. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

12. Prøveliten Glad i forumet Julikulene 2020

• Liker Liker x 1
  13. 2017lykke Forelsket i forumet Aprillykke 2017

Syntes sånne utfordringer som denne uken er overveldende for det er så innmari mye... så får ikke så superlyst til å være med:bag:

14. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Hver sin smak.

Andre synes det er lettere for da er det NOE de kan klare

15. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Husk at utfordringene er til for å motivere folk. Blir du ikke motivert så er det ok å ikke gjøre noe av det. Du telles med for laget, ja, men din vektnedgang er langt viktigere enn poeng på utfordringen (det hender seg at den bonusen på vekttap laget får som belønning utgjør forskjellen mellom tap og ikke tap, men det er sjeldent).
    Gjør det du synes er gøy, det dreier seg tross alt om din helse og det er en langsiktig ting og ikke isolert til slankekrigen :)
    Jeg synes slike utfordringer er motiverende, men vi er alle ulike :)

16. seilefru Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Så dumt du føler det sånn. Men mye viktigere at du får til å nå dine mål enn å være med på utfordringen. Mye bedre for laget det!

Selv motiveres jeg av utfordringen fordi det tvinger meg til å ta grep :happy: og så var det veldig mye å velge mellom, så jeg får til noe.

Syntes utfordringene er satt litt rotete opp. Så jeg kopierer de inn på notater på mobilen og rydder de litt. Så setter jeg emojier ved sidens det jeg har gjort, en my emoji for hver dag. Vet ikke om det hjelp noe, men kanskje det får vekk følelsen av at det er overveldende.

17. MiniMe80 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Vi som prøver :)

Hei! Så i kveld at jeg har glemt å skriv egen linje med "TUR" på torsdagen. Det må dere legge inn selv. Har endret hovedinnlegget.

• Liker Liker x 2
  18. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Og absolutt alle må huske "ferdig" og vekt. Og prosent.

Og Laglederene kan med fordel purre sine i god tid før fristen.

• Liker Liker x 1
  19. seilefru Elsker forumet Himmelbarn Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Det er det samme hvor ferdig står? Jeg har skrevet i bunnen av innlegget. Ser noen har skrevet på toppen

20. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Topp eller bunn, bare det står en av plassene så er det greit.

• Liker Liker x 1

Del denne siden