Felles skravletråd høsten 2019

Etter litt scrolling gjennom listene på utfordringen ser jeg at det kanskje er en misforståelse der.
Bonus er noe som man oppnår på slutten av uken dersom man her klart å opprettholde et visst antall av plukk og mix listen gjennom hele uken.
Det er ikke mulig å oppnå bonus på en enkelt dag :)
 
Håper alle leverer vekt i dag.
 
Spørsmål til utfordringen:
I malen står det en linje for bonus på frokost, men denne er ikke gitt i teksten. Skal det være med eller ikke, og hvis den skal hva er bonus i så fall?
 
Spørsmål til utfordringen:
I malen står det en linje for bonus på frokost, men denne er ikke gitt i teksten. Skal det være med eller ikke, og hvis den skal hva er bonus i så fall?
Lurte på det samme! Jeg lagde ikke utfordringen men er på grønt lag, så tar en avgjørelse på at Bonus for frokost er 50poeng, siden det har vært det når vi har hatt det tidligere!
 
Spørsmål til utfordringen:
I malen står det en linje for bonus på frokost, men denne er ikke gitt i teksten. Skal det være med eller ikke, og hvis den skal hva er bonus i så fall?
Beklager det. 50 p i bonus for frokost hver dag.
Da er det endret i hovedinnlegget :)
 
Ser nå at jeg har skrevet inn skritt på bonus i teksten istedenfor frokost, det er feil. Skritt skal ikke ha bonus. Er det noen som har har gått ut i fra det? For da må jeg bare la det stå men det skulle egentlig ikke vært.
 
Jeg utfordrer alle til å prøve dere på diagonalløft med en 2-3 åring på ryggen. Lenge siden jeg har ledd så mye :laughing021 og holdt tunga så rett i kjæften forsåvidt:laughing005
 
Jeg utfordrer alle til å prøve dere på diagonalløft med en 2-3 åring på ryggen. Lenge siden jeg har ledd så mye :laughing021 og holdt tunga så rett i kjæften forsåvidt:laughing005
Jeg gjorde situps med toåringen på magen. Det var ikke enkelt det heller, men balansen var ikke et problem ^^ Gøy å trene med de små :D
 
Beklager. Det er ute nå.

Jeg glemte det rett og slett når jeg ette rå ha stresset hit og dit med øyelege, nye briller, butikk, middag og pakking for to unger som skulle på overnatting, levere en kl 17 og en 1730 og så spise middag selv og så bake pizza til å levere på den ene overnattingen 1920, og så legge minstemor og da var jeg tom for energi og kobla ut og glemte hele greia. Beklager.
 
Beklager. Det er ute nå.

Jeg glemte det rett og slett når jeg ette rå ha stresset hit og dit med øyelege, nye briller, butikk, middag og pakking for to unger som skulle på overnatting, levere en kl 17 og en 1730 og så spise middag selv og så bake pizza til å levere på den ene overnattingen 1920, og så legge minstemor og da var jeg tom for energi og kobla ut og glemte hele greia. Beklager.
Det er fullt forståelig at du glemte det da. Er jo ikke det viktigste i verden ^^
 
Også må jeg ha vikar neste uke om dere vil ha resultatet før søndag kveld
 
Er krigen over for denne gang? Jeg kunne tenkt meg å bli med på neste runde :) jeg er klar for å få av endel svangerskapskilo.
 
Den er innei den avsluttende finale-omgangen, så snart ferid

Om noen tar på seg å organisere en ny, er det mao fint tid for å sette igang med påmelding og sånn.
 
Back
Topp